Miksi et ota suihin?
Tämä siis niille naisille, jotka eivät ota miehiltään suihin. Tästä oli puhetta toisessa ketjussa, mutta alkoi kiinnostaa niin, että oli pakko tehdä oma aloitus.
Kommentit (62)
Harjoitus tekisi kyllä mestarin:) ???
Ja miehesi tuskin pahastuisi, jos harjoittelisit sitä hänen vehkeellään :)
että en ole tarpeeksi hyvä tai taitava..
ei sitä kauhean monella tavalla loppujen lopuksi voi ottaa suihin :P Joten sitä ei tarvitse pelätä, että tekisi sen väärin.. jo pelkästään ajatus siitä, että nainen ottaa mieheltä suihin, saa miehen sekaisin! Näin on mun mieheni mulle sanonut.
Ja oikeasti, se on kivaa puuhaa! Ei sitä tarvii noloilla ainakaan..
Joskus oon ottanu, sitten tulin raskaaksi. Pippelin nuoleminen tuntui ällöttävältä. Ei vaan tee mieli.
Mies joskus haluaa itse aterioida. Itse en välitä. En siitä että oon antava tai vastaanottaja.
Musta seksi on muutakin kuin pippeli pimppiin tai imetään elimiä. Jotkut nyt tekee eri juttuja, tai tekee useammin tai harvemmin. Miksi pitäisi tehdä jotain jota sinä teet?
Et kysyy välillä mieheltä, et tykkäätkö tästä, entäs tästä jne. Sitten ensi kerralla tietää, mitkä on oman miehen jutut.
Ei tarvitsekaan tehdä niin kuin minä teen. Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, että mikä voi olla se juttu, miksei ko. juttu tunnu omalta. En minä itsekään mitään hulluja kiksejä saa suihinottamisesta, mutta ei se minua ällötäkään. Ja on kiva nähdä kun mies nauttii aivan sairaasti. AP
Mielestäni se tuntuisi aika loukkaavalta, jos minun pimppa ällöttäisi omaa miestäni niin, ettei hän voisi minua nuolla. Niin ajattelin vaan, että ei se miehestäkään varmaan hyvältä tunnu, jos naista ällöttää oma muna. AP taas
En vaan voi tajuta, miten jotkut naiset on noin takakireitä, ettei voi kun se on niin ällöä! Kääk, miten tylsiä te ootte sängyssä?
Ällöttävää.
Ennen kyllä tykkäsin avata suuni ammolleen että saan ison suonikkaan sykkivän kalun suuhuni...mutta tuota tikkua ei viitsi itkemättä imutella tai koskeakaan.
Musta on tullut lahna.
Annan miehen tyydyttää itsensä minuun silloin tällöin.
Muuten menee tosi hyvin.
Olisi se kyllä aika masentavaa, jos mies sanoisi, että hyi, en voi nuolla, kun se pimppi on niin ällöttävä. Mun mielestä mun miehen penis on sitten eroottisinta maailmassa ;) (nää nyt kuuluis kai enemmän tonne seksi-puolelle..)
Oltiin oltu varmaan viisi vuotta naimisissa, kun ekan kerran otin siltä suihin, kun ei ennen ollut antanut. Sen jälkeen on kyllä antanut sitten ihan suosiolla ja pyytääkin joskus, mutta ei itse kyllä anna suuseksiä. Että kyllä ne miehetkin voi olla takakireitä... :-/
Musta se on ihan ok ja erittäin kivaa kun pääsee vauhtiin..
Mutta ainakin mulla on suorituspaineita esim. siitä että mahtaako nöpöttää vai kenties nuupahtaa.. Joo hassua..
ennen kyllä halusin tehdä sitä ja nautin, ja teimme vaikka mitä. Olin oikea villikissa (mies joskus muistelee), enkä saanut koskaan tarpeekseni ja kokeilimme kaikkea mahdollsita,
mutta enää ei vaan huvita, ei tee mieli, ehkä käytin kaikki " varastot" loppuun :).
Ei innosta sen kummemmin miestä kuin minuakaan.
Minulla on ollut jo kuukausia kestävä kausi, en ole halunnut mitään läheisyyttä miehen kanssa vaan hän on lähinnä ärsyttävä ja inhottava (seksuaalisesssa mielessä).
Niinpä elelemme enemmän tai vähemmän sovussa ilman mitään fyysistä kontaktia.
Juu. Oon ollu huippu lajissa. Sitten varmaan hormoonit sanoi ettei nyt kiinnosta. Omat paikat herkistyny synnytyksien jäljiltä niin että kikatan helposti jos mies antaa.
Joskus kiusaan miestä että teki mieli kun olin työmatkalla muttei enää kun pääsin kotio. Mutta ilonen sinänsä oon ollu että viitteitä paremmasta on ollu..
Pidän tätä jonain vaiheena; siinä missä joskus ollaan kuin pupuja tai ollaan viikkoja ilman.
Mää en nyt vaan ota suihin koska musta se on parempi tehdä kun haluan sitä itse. Voisihan sitä väkisin, mutta tuskin mies siitä nauttisi. Meistä on tärkeetä että molemmilla on hauskaa. Mies ei tykkää kun kikatan tai ällötellen.
Joskus harvoin kyllä otan silti, koska mies tykkää siitä ihan hulluna eikä se ole minulta pois. Onkohan muita, joita ei ole koskaan nuoltu? Ikää jo 33v.. :-(
Kun mälli lentää niin pois suusta. Sen kyllä tietää milloin lasti lähtee tulemaan ja ehtii vetäytyä pois halutessaan. Joskus toimin noin ja joskus otan suuhun ja sylkäsen paperiin tai jopa nielen sen lastin. Riippuu omista fiiliksistä miten menettelen ja kenen kanssa touhuilen.
mä oon tosi ujo sängyssä. Kerran on toisiamme nuoltu, olin ihan kännissä silloin ja estot laukes. Mut en mä kyl tykännykään siitä touhusta. Muulloin harrastetaan ihan perinteistä lähetyssaarnaajaa. Mä en ees päällä kehtaa ratsastaa, ylipainoa on ja tunnen itteni ihan valaaksi. Mut en kyllä hoikkanakaan siis ottanu suihin. Muita asentoja kyl sillon testattiin, mut ei enää ku oon tämännäköinen. Mä vaan oon niin estoinen, en tajua, enkä pääse estoistani irti. Sanomattakin on selvää, että meidän seksielämä on aika vähäistä ja tylsää, vauvaa koitetaan ny tehdä, oviksen aikaan touhataan, muulloin ei. :/
mua on nuoltu aivan riittämiin elämäni aikana, etten kaipaile sitäkään
Mut jos käy pesemässä. Käsittääkseni (?) on niitäkin naisia, jotka eivät suostu sittenkään.