Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ota suihin?

Vierailija
24.09.2006 |

Tämä siis niille naisille, jotka eivät ota miehiltään suihin. Tästä oli puhetta toisessa ketjussa, mutta alkoi kiinnostaa niin, että oli pakko tehdä oma aloitus.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ominainen, pestynäkin. olen harkinnut ostaa jotain hajustettua liukuvoidetta, sitten harkitsen uudestaan. mut käsillä tyydytän mielelläni.

Vierailija
22/62 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää oikein pakottaa itsensä. Se maku ja hajukin, vaikka olis pestykin (mulla on muutenkin herkkä hajuaisti). En vaan pidä siitä. Tiedän että pitäis ottaa suihin, mutta kun en jaksa sitä itsänsä pakottamista. Aatelkaa jos teidän pitäis vaikka syödä jotain pilaantunutta ruokaa. Kyllähän siihen pystyy jos oikein tsemppaa, mutta... Varsinkin jos/kun aina väsyttää, itsensä psyykkaaminen tuntuu siltä että se katkaisee kamelin selän. Olis kiva jos en olis tällainen, mutta kun olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehen kalu haise eikä maistu miltään ku se on

puhdas. Mielelläni otan suihin kun mies siitä nauttii niin paljon.

Ja mies haluaa nuolla kun tietää mun siitä tykkäävän ja se tykkää siitä ihan muutenkin. Älkää olko ihmiset estoisia!

Vierailija
24/62 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ahdistaa imeä niin ahdistaa. Sitä aina toivois että sen jälkeen kun on saanut harjoitusta eli pakottanut itsensä, seuraava kerta olis jotenkin helpompi, mutta mitä vielä. Mies tietysti vaistoaa etten pidä siitä eikä se hänellekään sitten ole kamalan kiihottavaa. Ja sitten koko jutusta jää taas entistä pahempi mieli ja isompi kynnys yrittää uudestaan.

Vierailija
25/62 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko esinahka jotenkin tiukka ettei kunnon pesu onnistu. Mulle tulee oikeasti oksennusrefleksejä kun menen lähellekin.

Vierailija
26/62 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi ei kuolisi. Koska se on molemmille turhauttavaa, ainakin omasta mielestäni.

- sivullinen -

Vierailija
27/62 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kun kuuluu niihin, jotka ei voi pusutella suulle enää sen jälkeen kun mulla on ollut sen vehje suussa :/

Vierailija
28/62 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein menee pelkäksi 69:ksi. Ihan parasta, mutta vasta harjoitus on tehnyt meistä mestareita... Mun mies parantaa koko ajan, nykyään saan sarjoja tolleen.

Järkytyin kerran muuten aika paljon kun tajustin äitini jostain kommentista, että hän luulee, että suuseksi on vain jotain sellaista, mitä prostituoidut tekevät. Olin pitänyt äitiäni näissä asioissa modernina, mutta olin näköjään väärässä. Onkohan yleinen käsitys 40-luvulla syntyneiden parissa?

Vierailija
29/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota enää kun mieskään ei nuole

Vierailija
30/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan koko ajan. Se on aika ahdistavaa, kun itseä ei huvita enää ollenkaan.

ennen kyllä halusin tehdä sitä ja nautin, ja teimme vaikka mitä. Olin oikea villikissa (mies joskus muistelee), enkä saanut koskaan tarpeekseni ja kokeilimme kaikkea mahdollsita,

mutta enää ei vaan huvita, ei tee mieli, ehkä käytin kaikki " varastot" loppuun :).

Ei innosta sen kummemmin miestä kuin minuakaan.

Minulla on ollut jo kuukausia kestävä kausi, en ole halunnut mitään läheisyyttä miehen kanssa vaan hän on lähinnä ärsyttävä ja inhottava (seksuaalisesssa mielessä).

Niinpä elelemme enemmän tai vähemmän sovussa ilman mitään fyysistä kontaktia.

Vierailija
31/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa ja mieltymyksensä tietysti kullakin.

Vierailija
32/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu pahalta (tosiaan maistuu ällöltä ja haisee just siltä, hyi!), nielu on herkkä eli heti oksettaa, suun aukipitäminen tuntuu pahalta. Olen muutenkin aistiyliherkkä enkä vaan pysty. Yäk. Onneksi mies antaa silti, koska se on oikeatsaan ainoa tapa mut tyydyttää. Mieluiten olisin vaan lahna, mut siihen mies ei suostu!

Vierailija
33/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt parina viime vuonna olen ottanut vain joitakin kertoja, en tiedä miksi. Ällöttää vaan koko peli ja vaikka mies pesee sen kuinka niin tuntuu että se haisee pahalle, saunassa ollessa saatan ottaa.

Vierailija
34/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin nuoremmat aina kuvittelevat suunnilleen keksineensä itse seksin, mistä vanhemmat eivät tiedä mitään. Tiedätkö sanonnan, että älä opeta isääs panemaan.. ;)

Järkytyin kerran muuten aika paljon kun tajustin äitini jostain kommentista, että hän luulee, että suuseksi on vain jotain sellaista, mitä prostituoidut tekevät. Olin pitänyt äitiäni näissä asioissa modernina, mutta olin näköjään väärässä. Onkohan yleinen käsitys 40-luvulla syntyneiden parissa?

Vierailija
35/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää. Pelkään sukupuolitauteja ja kumin kanssa en tykkää ottaa suihin.

Vierailija
36/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen vissiin sitten tosi huono siinä. Miehellä kestää tosi kauan laueta jos otan suihin ja mun leuat ja myös niskat väsyy siinä puuhassa tosi paljon vaikka missä asennossa olisin. Mies kyllä haluaa että otan suihin, eiköä se sinänsä mua ällötä. En vaan jaksa kun siinä kestää ja kestää... Siis silti kestää liian pitkään vaikka oltais jo ensin puuhasteltu muuten ja sitten lopuksi otan suihin.

Vierailija
37/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ihan vastapesty eli suoraan suihkusta mies, niin en pysty. Mulla on erittäin tarkka hajuaisti, ja jo hetken housuissa muhineet haarat haisevat. Käskekää muuten niiden äijienne pestä nivusensa kokonaan kunnolla, sillä monet äijät hikoilevat niin paljon että alakerta lemuaa ihan hirveälle, jos eivät kuuraa kunnolla.

Vierailija
38/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kävisi osana ennen aktia?

koska olen vissiin sitten tosi huono siinä. Miehellä kestää tosi kauan laueta jos otan suihin ja mun leuat ja myös niskat väsyy siinä puuhassa tosi paljon vaikka missä asennossa olisin. Mies kyllä haluaa että otan suihin, eiköä se sinänsä mua ällötä. En vaan jaksa kun siinä kestää ja kestää... Siis silti kestää liian pitkään vaikka oltais jo ensin puuhasteltu muuten ja sitten lopuksi otan suihin.

Vierailija
39/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota enää kun mieskään ei nuole

Osaan ottaa suihin, olen hyväkin siinä, kuulemma, mutta koska mies ei nuole pilluani en minäkään ota suihin.

Vierailija
40/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa, että ei itse pidä suihinottamisesta (naiselta), miksi siis minäkään likaisin suutani tässä puuhassa? Enkä halua, että mieheni ottaisi suihin, vaan koska se on vastavuoroisesti kohteliasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi