Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ota suihin?

Vierailija
24.09.2006 |

Tämä siis niille naisille, jotka eivät ota miehiltään suihin. Tästä oli puhetta toisessa ketjussa, mutta alkoi kiinnostaa niin, että oli pakko tehdä oma aloitus.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa vehjettä on aika moni nainen lutkuttanut ja pakko sanoa, että se on syntymälahja. Kaksi naista on ollut siinä hommassa todella päteviä, siis ihan ylivoimaisia, keskitasolla liikuu suurin osa ja muutama ei ole osannut sitä hommaa lainkaan. Sillä ei ole ollut mitään tekemistä sen kanssa onko nainen harjoitellut vaikka 100 vehkeen kanssa.

mies

Vierailija
42/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa vehjettä on aika moni nainen lutkuttanut ja pakko sanoa, että se on syntymälahja. Kaksi naista on ollut siinä hommassa todella päteviä, siis ihan ylivoimaisia, keskitasolla liikuu suurin osa ja muutama ei ole osannut sitä hommaa lainkaan. Sillä ei ole ollut mitään tekemistä sen kanssa onko nainen harjoitellut vaikka 100 vehkeen kanssa.

mies

Kinnostaisi tietää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies

Vierailija
44/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vei sitten halut edes yrittää vuosiksi eteenpäin. Nyt kun olen ollut mieheni kanssa yli 10 vuotta olen sitä taas välillä uskaltautunut kokeilemaan. Mieheni kirosi tuon exän kommenttinsa vuoksi alimpaan helvettiin monet kerrat.

Vierailija
45/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tähänkin tulee se liekki ja sitten tähän vastailee yhä enemmän ihmisiä :(

Vierailija
46/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kestää ikuisuus, ja mä väsyn, eikä se halua millään että lopetan ja mulla on tullut vastenmielisyys koko touhua kohtaan kun tiedän että jos siihen suostun, sitä pitää sitten tehdä vähintään vartti ja mua ihan sattuu. Ehkä väärä tekniikka tai oon vaan huono.

Mielelläni ottaisin suihin jos siinä ei kestäisi niin kauan.

Vierailija
47/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies

hyvin harva mies osaa tyydyttää naisensa mitenkään, kädellä, suulla, munallaan. Naisen kiihottaminen on varmasti 1000 kertaa vaikeampaa kuin miehen. Ei riitä, että tietää, missä klitoris on. Jokainen nainen kiihottuu vain hyvin erityisellä tavalla hieromalla ja sen opettaminen miehelle on niin vaikeaa, että sitä ei vaan jaksa kukaan tehdä. Moni avioliitto on varmaan hajonnut tähän harjoittelun tuomaan turhaumaan. Epäilen, että toisen naisenkaan ei ole helppo kiihottaa toista naista.

Vierailija
48/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa seksiä vain on. Olen hyvä suihinottaja ja homma yleensä lässähtää siihen, kun mies laukeaa suuhun. Ei puhettakaan siitä että seksiä sitten jatkettaisiin siten, että myös minä saisin... Ja jos näin kerran vuodessa käy, niin kieli jäykkänä lipoo pari kertaa vastentahtoisesti ja kummaltakin menee fiilikset. Nykyään säälilahnana toimin.

Vierailija
49/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi tajuta, miten jotkut naiset on noin takakireitä, ettei voi kun se on niin ällöä! Kääk, miten tylsiä te ootte sängyssä?

Kyse ei monestikaan ole siitä, mitä nainen haluaa tehdä, vaan siitä, mitä mies ei halua tehdä. Jos mies ei halua hyväillä naistaan, niin kuka nainen haluaa sellaisen miehen takia niskojaan kipeyttää. Opettele lukemaan. Tämä on varmasti yleisin syy. Miehet niin mielellään on paapottavina, mutta harva mies on valmis tekemään mitään soppansa eteen.

Vierailija
50/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sitä aina loppuun asti? Eikö kävisi osana ennen aktia?

koska olen vissiin sitten tosi huono siinä. Miehellä kestää tosi kauan laueta jos otan suihin ja mun leuat ja myös niskat väsyy siinä puuhassa tosi paljon vaikka missä asennossa olisin. Mies kyllä haluaa että otan suihin, eiköä se sinänsä mua ällötä. En vaan jaksa kun siinä kestää ja kestää... Siis silti kestää liian pitkään vaikka oltais jo ensin puuhasteltu muuten ja sitten lopuksi otan suihin.

aina tarvitsisi loppuun asti, mutta kun sitä mies tuntuu haluavan. Mutta kun en vaan jaksa kun siinä kestää niin kauan. Kestää sillä muutenkin yleensä aika kauan, mutta yhdynnässä se ei niin paljon haittaa.

Vierailija
51/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon tosi ujo sängyssä. Kerran on toisiamme nuoltu, olin ihan kännissä silloin ja estot laukes. Mut en mä kyl tykännykään siitä touhusta. Muulloin harrastetaan ihan perinteistä lähetyssaarnaajaa. Mä en ees päällä kehtaa ratsastaa, ylipainoa on ja tunnen itteni ihan valaaksi. Mut en kyllä hoikkanakaan siis ottanu suihin. Muita asentoja kyl sillon testattiin, mut ei enää ku oon tämännäköinen. Mä vaan oon niin estoinen, en tajua, enkä pääse estoistani irti. Sanomattakin on selvää, että meidän seksielämä on aika vähäistä ja tylsää, vauvaa koitetaan ny tehdä, oviksen aikaan touhataan, muulloin ei. :/

eikö nyt olisi aika hakeutua johonkin ammattiavun piiriin? seksuaaliterapeutti, ever heard? aika tylsä elämä sekä sinulla että miehelläsi...

Vierailija
52/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole luonnonlahjakkuus joten suuseksi saa minun osaltani jäädä.

Vierailija
53/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatta lentää pelkästä touhutipasta, vaikka kuinka itseäni psyykkaisin.

Kumin kansssa joskus touhutaan, mutta eihän se sama ole.

Vierailija
54/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko-Sisko Meiju vastaisi myös tähän.

Vierailija
55/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joka ilta. Mutta kun hän ei anna.

Siksi en ota suihin.

Nim. miehenvaihto mielessä

Vierailija
56/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostun ollenkaan ottamaan multa suihin. En tiedä ollenaan miks. Mut se on ehdoton ei.

Minä otan mieheltäni suihin silloin tällöin ja hän sanookin silloin kun haluaa että "otatko suihin?" En kyllä ota pesemätöntä penistä suuhuni. Itselläni on niin herkkä hajuaisti että joskus haistan kun mies ei ole pessyt alakertaansa ja on esim hionnut töissään niin hyvä etten oksenna!

Itselläni on pieni pelko etten osaa ottaa suihin kunnolla ja mies usein tekeekin niin että painaa ja liikuttaa mun päätä.

Minusta kyllä tuntuu entiseen mieheeni verrattuna että nykyiselläni on pienempi vehje mutta silti jos mies painaa mun päätä suihinotossa liikaa niin oksennusrefleksi on lähellä!

En kyllä hirveästi välitäkään siitä että mies ottaisi suihin. Pitäis miehen käyttää sormiaankin että nauttisin siitä. Tämä mieheni ei yleensä edes esileikkinä hirveästi sormiaan käytä, tai ei oikein osaakaan oikeasta kohdasta hieroo.

Nimimerkillä: En ole saanut tämän miehen kanssa orgasmia seksin aikana....

Vierailija
57/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ennen ottanut, sitten uskaltauduin kokeilemaan puolivakipanon kanssa. Ei se niin kamalaa ollutkaan. Mutten nyt varsinaisesti nauttinut siitä. Mutta voisin kokeilla toistekin, kunhan vain joskus taas samalle paikkakunnalle satumme.

nimim. liikkuvaa elämää molemmin puolin

p.s. jutelkaa miestenne kanssa näistä seksiasioista. Opastakaa sormi oikealle kohdalle ja oikeaan tahtiin. Eihän sitä muuten opi, mikä toiselle sopii.

Vierailija
58/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se kauhean kivaa ole, mutta ihan ok. Miksi en sitten ota suihin? Siksi koska mua ei huvita. Mieskään ei tee minulle sellaisia asioita mitä haluaisin. Lähentelee ainoastaan seksi mielessä. Jos mies näyttäisi avoimesti että rakastaa mua niin haluaisin varmasti ottaa suihin ja tehdä kaikkea hyvää miehelle.

Vierailija
59/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ihan vastapesty eli suoraan suihkusta mies, niin en pysty. Mulla on erittäin tarkka hajuaisti, ja jo hetken housuissa muhineet haarat haisevat. Käskekää muuten niiden äijienne pestä nivusensa kokonaan kunnolla, sillä monet äijät hikoilevat niin paljon että alakerta lemuaa ihan hirveälle, jos eivät kuuraa kunnolla.

Vierailija
60/62 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan pysty nielemään sitä nestettä mitä siinä hommassa muodostuu ja voisin sitä tehdän jos mulla olis joku sylkykuppi vieressä mihin kehtaisin sylkeä välillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan