Millaisen auton ostaisit lottovoitolla?
Hinnalla ei rajaa, millaisen auton haluaisit? Mikä väri?
Kommentit (114)
vain aavistuksen paremman auton kuin minkä nyt ostaisin. Eli sellaiseen johon olisi nytkin kyllä varaa mutta en raaski tuhlata autoon ihan niin paljoa. En tosin voi voittaa lottovoittoa koska en lottaa. Ja en lottaa koska osaan laskea ja mieluummin sijoitan nekin rahat.
En mitään autoa, muuttaisin pois suomesta koska rahalla ei suomessa tee mitään.
Ostaisin eri käyttötarpeisiin:
Sähköauto
Pieni hybridi
Muuntautuva ’invataksin’, jonka saisi lisäpenkeillä pieneksi bussiksi ja penkit irrottamalla pakuksi tai pieneksi asuntoautoksi.
jos sen 90 miljoonaa kuten täällä oli aiheena aiemmin niin varmaan taksilla tai helikopterilla joka paikkaan, jos pakko valita auto niin se vw transport T3, vaaleanvihreänä ja kattoboxilla
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi autoa.
Sama. Ikää on vielä sen verran, ettei kannata käyttää rahaa autoon, jonka meinaa sijoittaa tulevaisuuteen.
Ihailen superautoja, erityisesti Lamborghinia.
Koronan loputtua minulla olisi tilaisuus matkustaa Italiaan ja viettää maaseudulla pari viikkoa. Vuokraisin pikkufiiatin ja kävisin Lamborghinin museossa (kävisin myös uudelleen Firenzessä ja Luccassa ja parissa muussa paikassa).
MInulla on jo eurooppalainen lataushybridi ja kun sähköautoja pystytään tekemän pitemmällä hyötysuhteella ja järkeämmällä latausajalla ja akkuteknologia muuttuu vähän ympäristöystävällisemmäksin, niin miksei: täyssähkäri olisi aika luotettavaa ja vähähuoltoista teknologiaa.
Assburger kirjoitti:
Jonkun 7h maasturin.
Jos siis olisi iso lottovoitto.
Pienemmällä ei autopolitiikka juuri muuttuisi.
Auto on meillä arkinen käyttöesine, joskin välttämätön sellainen.
Toki jos rahaa olisi, voisi jonkun harrastesutonkin ostaa.
Koku lapsuudesta tuttu erikoinen auto.
DKW 1000S Limousine vm. 1962 oli 1. auto, josta on muistikuvia, sellainen olisi kiva kesäauto.
En mitään, minulla on jo auto. Tyhmät tuhlaa autoon, sen arvo laskee kun lehmän häntä.
Riippuisi toki lottovoiton suuruudesta. Jos miljoonasta ylös päin voittaisin, hankkisin varmaan jonkun uuden kaupunkimaasturin esim. Mustang Match-E. Alle miljoonan voittoa en autoon tuhlaisi.
Assburger kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Jonkun 7h maasturin.
Jos siis olisi iso lottovoitto.
Pienemmällä ei autopolitiikka juuri muuttuisi.
Auto on meillä arkinen käyttöesine, joskin välttämätön sellainen.
Toki jos rahaa olisi, voisi jonkun harrastesutonkin ostaa.
Koku lapsuudesta tuttu erikoinen auto.
DKW 1000S Limousine vm. 1962 oli 1. auto, josta on muistikuvia, sellainen olisi kiva kesäauto.
Chevrolet Camaro 1968, käyttöautoksi sitten aika sama minkä ottaa.
Nykyisellä vm. 2004 perus autolla menisin edelleen. En tarvitsisi uutta autoa koska nykyinen toimii hyvin. Vie paikasta toiseen siinä missä muutkin autot :) On mulla varaa uuteen mutta kuten sanoin niin en tarvitse.
En ostaisi uutta autoa vaan etsisin maailman parhaan autojen entisöijän ja veisin Volvoni hänelle kunnostettavaksi niin, että siitä tulisi uutta vastaava. Ei näin hienoja ja lujia autoja enää tehdä, ei kannata.
BMW 530 Diesel/automaatti/farkku/neliveto/, väriltään Tanzanite Bleu, kromilistoilla ja comfort-istuimilla.
Vierailija kirjoitti:
Lada Nivan, mieluiten se uudehko Urban4x4
Sinä se vaan et opi.
Jatkettu cadillac limusiini kuljettajan kera. Jotain 12 metrinen riittää.
En ostaisi autoa vaan hommaisin liisiauton.
En tarvitse minkäänlaista autoa, eikä mulla ole edes ajokorttia.