Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukas on nutrannut/vlcd? Kuinka kauan ja paljonko lähti?

Vierailija
23.06.2015 |

Itsellä toinen päivä menossa ja mietin että kauankohan tätä jaksaa ja miten sitten pitäisi aloittaa syöminen...

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! 3.pv menossa,ei ylitsepääsemätöntä nälkää. Mukavalta vain tuntuu kun välillä maha murajaa, kaiken mässäilyn jälkeen. Mitat 164cm/79kg, tavoitepaino n.65kg. Syön kanakeittoa, mansikka-ja suklaapirtelöitä, kaikki mielestäni hyviä!

Vierailija
42/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:18"]AP:lla neljäs päivä nyt menossa. Ei ole nälkä, mieli tekisi kyllä kaikkea suolaista. Pudotus tänä aamuna 2.7 kg, vessassa on saanut ravata jatkuvasti. Katsotaan kuinka kauan jaksan, ylipainoa on ainakin 30 kg. Mutta olen ollut "aina" lihava, joten pienikin pudotus on plussaa. Jos edes sinne alle bmi 30 pääsisi... sinnekin on matkaa.

Ongelmani on se, etten kehtaa kertoa tästä oikein kellekään muulle kuin omalle perheelleeni. Vanhempani ovat oikeita ruoantuputtajia ja niin on anoppikin. Eikä mun mielestä tästä tarvitse repostella töissäkään... Tähän asti kukaan ei ole huomannut töissä, kun on oma  huone enkä aina muutenkana olla yhdessä lounaalla. Mutta varmaan tästä kannattaisi kertoa, vai mitä?
[/quote]

Ite en kertonu ku perheelle ja yhdelle lähimmälle kaverille, olin hoitovapaalla kun noita käytin. Tietty jos kertoo esim työkavereille niin siinä on sitten hirveä häpeä jos repsahtaakin.. Joku voi tietysti tuosta sisuuntua ja pysyä paremmin kuosissa mutta itselleni tuo vain lisäisi liikaa paineita.

Aika harvoin tulee syötyä kylässä, ne harvat kerrat söin sitten pienen määrän lähinnä salaattia ja jätin sen aterian pussin väliin. Kahvipöydässä otin jonku pullan lautaselle ja ilmoitin jakavani sen taaperon kanssa(=syötin taaperolle koko pullan ja join itse vain kahvia)
En siis mitenkään salannut asiaa mutta en mainostanutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:33"]Oletteko lisänneet liikuntaa rajusti vai miten olette saaneet noin paljon painoa pois? t. se joka pudotti vain puoli kiloa 20 kg ylipainosta
[/quote]
Vaikea ymmärtää miten noin vähän lähtee, ehkä syöt unissassi ? Tai sit tuli muusta syystä reilusti turvotusta juuri samaan aikaan. Ekalla viikolla jus yleensä nesteet lähtee liikkeelle ja pino tippuu sen ansiosta monta kiloa, kaloreita noista tulee päivässä joku 600 eli kalorivajetta on 2000 kalorin kulutuksella 1400/vrk mikä vastaa 1,4 kiloa rasvaa viikossa.
En harrastanut liikuntaa alkuvaiheessa ja ekan viikon jälkeen painoa lähtikin tuo 1,5kg viikossa. Sitten kun olo alkoi tuntua kevyemmältä aloitin hengästyttävää liikuntaa 30-40min 4-5 päivänä viikossa ja paino tippui 2kg viikossa.

Vierailija
44/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 05:46"]Ah houkuttelevalta tuntuisi. Jotenkin kiva ajatus, että pudottaisi muutamassa viikossa sen tarpeellisen 10kg ja sitten vaan keskittyisi ylläpitämään uuttaa hoikkaa ja kaunista olemustaan käymällä vaa'alla kerran viikossa ja jos olisi tullut lisää painoa, pitäisi pari kevyempää päivää. Kun toinen vaihtoehto on se perinteinen laihdutustapa jossa 10kg pudottamiseen menee n. puoli vuotta.
[/quote] Minulla on sama, että "järkevä laihdutus" ei motivoi. Paljon mukavampaa päästä nopeasti nauttimaan kauniista hoikasta varresta ja huolehtimaan siitä. Ihana tunne esim. ostaa uudet pienemmät liikuntavaatteet ja lenkkeillä keveänä ja hoikkana. Muutoinkin itsensä kauniiksi tuntiessa on helppo olla aktiivisempi ja olla mättämättä ruokaa. On masentavaa ja vaikeaa sitoutua ns. järkevään dieettiin, jonka myötä pitää vielä ennen tuloksia viettää seuraavat puoli vuotta säkkiin pukeutuvana mössykkänä.

Vierailija
45/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:30"]

Muutama vuosi sitten nutrasin 10 viikkoa. Painonpudotus 16 kg, 75 kilosta 59 kiloon. On pysynyt pois myös, kuurin jälkeen vielä muutama kilo  lähtenyt.

"Olen yrittänyt aloitusta useamman kerran, mutta into lopahtanut aina  siihen järkyttävään nälkään iltaisin. Enimmillään olen nutrannut kaksi viikkoa ja paino tippunut hyvin. En pääse illalla nukkumaan, kun nälkä pitää hereillä. Kasviksetkaan eivät auta. Neuvoja tilanteeseen?"

Kuulostaa että et ole ollut ketoositilassa, koska ketoosi vie kyllä nälän. Yleensä jos ongelma on nälkä, pitäisi vähentää syömistä eikä lisätä sitä, että varmasti pääsee ketoosiin. Apteekista saatavilla keto-stixeillä voi testata onko ketoosissa vai ei. Jos syö pelkkiä nutrilettejä, siis niitä VLCD:itä eikä mitään patukoita tai tetrapirtelöitä, pitäisi mennä kyllä ketoosiin, mutta jos ei ole kovin painava, niin pienikin määrä jotain muuta voi tuhota ketoosin.

[/quote]

PAri kysymystä tulee nyt :D 

Syötkö nyt ihan normaaliruokaa? Eikö se paino muka nouse heti kun keiton jättää pois ja palaa tavalliseen ruokaan? Kun laihdutit, niin kävitkö salilla? Onko nutraaminen kallista? Ja vielä yksi kysymys; Tuliko sinusta laihaläski kun laihdutit vai timmi? 

T. N20 painan 78kg tällä hetkellä. Tavoitteena 60 kg pudotus. 

PS. En yleensä usko noihin keittodieetteihin. Sillä normaaliruualla ja liikunnalla sain viime vuonna pudotettua 12 kg muutamassa kuukaudessa. Tuntuu lähinnä vaan rahanhaaskaukselta, mutta nyt voisi melkein kokeilla edes sen pari vikkoa. 

Vierailija
46/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä dietti jos haluaa läskistä läskistä laihaksi läskiksi. Ei paljoo lihaksiakaan säästele tuollainen kitudietti.

Vierailija
47/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:34"]3 viikkoa -3kg (neki ekana 3 päivänä eli nesteitä). Eipä oo löytyny motivaatiota alottaa uudelleen vaikka pudotettavaa ois. [/quote] Jos syö 5 pussia nutrilettia, niin se on 500 kilokaloria vuorokaudessa. Laihtuu väkisellä jos ei syö muuta.

[/quote]

Niin minäkin luulin, mutta en vain laihtunut.

Vierailija
48/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysnutrausta 16 viikkoa, painoa tippui 39 kg
Lääkärin valvonnassa nutrailin. Kärsin syömishäiriöstä, kävin psykoterapiassa samaan aikaan, toki jatkoin sitä nutrauksen jälkeenkin. Poissa ovat kilot pysyneet vuosikausia, kaikkiaan tipahti yli 50 kg. Olin siis sairaalloisen ylip. Tsemppiä!

Vierailija
49/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe liian kalliiksi, 20 pussin paketti maksaa n. 20 E (Tokmannissa joskus halvemmallakin) eli se tekee 5E per päivä.

Vierailija
50/54 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nutrannut ja muutama kilo lähtikin, mutta ne tulivat moninkertaisina takaisin, kun nutrauksen jälkeen oli vain entistä pahempi himo syödä kaikkea epäterveellistä.

Nyt olen syksyn jälkeen laihtunut jo 14 kg ihan "vain" terveellisellä ruokavaliolla, jota jaksaa pitää yllä. Kehokin, mm. iho, sopeutuu paremmin, kun tahti ei ole liian nopea.

Ihmiset ovat erilaisia. Omalla kohdallani terveellisen ruokavalion tuottamat tulokset ovat pysyneet, joten liputan ehdottomasti sen puolesta.

Vierailija
51/54 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Ostin Tokmannilta tänään jättierän Nutrilettin patukoita (karamelli) ja rich chocolate-smoothieta. Olisi tarkoitus alkuun olla nelisen viikkoa tällä kuurilla niin, että syön päivässä yhden "normaalin" aterian ja kaksi muuta ovat sitten noita Nutriletteja. Painoa on yli sata kiloa ja verenpaine ym. katossa, eli mitään hävittävää ei siinä mielessä ainakaan ole...

Vierailija
52/54 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskusteluhan on jo vanha mutta vastaan nyt kuitenkin. Olen siis itse pudottanut nutriletillä nyt 20 kg, ensin 15 kg kesällä 2020 ja nyt on tippunut 5 kun nutrausta takana viikko. Pudotan tällä kertaa 25 kg. Nutraus perustuu ketoosiin eli elimistö alkaaa polttamaan rasvaa kun hiilihydraatit on käytetty maksasta. Jos syöt enemmän kuin 5 pussia nutriaa vuorokaudessa, et pääse ketoosiin ja nälän tunne pysyy seuranasi. Se, monessako vuorokaudessa itse kukin pääsee ketoosiin on yksilöllistä. Mutta yhtään ei voi kuurista lipsua. Nälkä jos tulee, tietää lipsuneensa. 

Vierailija
53/54 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 150 euroa.

Vierailija
54/54 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keskusteluhan on jo vanha mutta vastaan nyt kuitenkin. Olen siis itse pudottanut nutriletillä nyt 20 kg, ensin 15 kg kesällä 2020 ja nyt on tippunut 5 kun nutrausta takana viikko. Pudotan tällä kertaa 25 kg. Nutraus perustuu ketoosiin eli elimistö alkaaa polttamaan rasvaa kun hiilihydraatit on käytetty maksasta. Jos syöt enemmän kuin 5 pussia nutriaa vuorokaudessa, et pääse ketoosiin ja nälän tunne pysyy seuranasi. Se, monessako vuorokaudessa itse kukin pääsee ketoosiin on yksilöllistä. Mutta yhtään ei voi kuurista lipsua. Nälkä jos tulee, tietää lipsuneensa. 

Saisit täysin samat tulokset vesipaastolla mutta se säästäisi lihaksiasi, sillä paasto lisää kasvuhormonin eritystä ja vähäkalorinen dieetti ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan