Löin itseni mustelmille koska minut hylättiin
Olen ollut iloinen viime aikoina enkä enää kärsi masennuksesta. Halusin lähteä tänään tutustumaan uusiin ihmisiin ja viettää aikaa ihmisen kanssa jota rakastan. Kaikki hylkäsivät minut ja tunsin itseni idiootiksi, tunnen itseni ihan mitättömäksi. Olin ystävällinen mutten mikään takertuja ja ehdotin tapaamista mutta ei. Tekosyitä ja mut haukuttiin iilimadoksi vaikka vielä tänään oli ok, että liittyisin seuraan. Tuntu ihan helvetin pahalta, en pystynyt edes itkemään, sen sijaan hakkasin itseäni koska tunsin itseni niin ääliöksi, että edes ehdotan seuraa.
Olen rakastettu ihminen ja minulla on aitoja ystäviä mutta nuo joiden kanssa olen ollut ja olisin halunnut tutustua enemmän saivat tuntemaan itseni pelleksi. Vieläpä se ihminen, jonka kanssa olen ollut yhdessä ja rakastamme vieläkin toisiamme.
Suutuin vaan niin helvetisti, että toisen puoliskon naamastani hakkasin mustelmille, tunsin niin paljon häpeää itseäni kohtaan, että edes yritin.
Mikä helvetti mua vaivaa? En ikinä ole satuttanut itseäni näin ja tämä pieni asia sai mut aivan raivon valtaan ja häpeämään minua. En ole heille vihanen mutta itteeni hävettää, että edes seuraani tarjosin.