Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies hermostui, kun kerroin yhteisten suunnitelmien puutteen rassaavan ja lopetti viikko sitten puhelimeen vastaamisen

Vierailija
11.02.2022 |

Emme asu yhdessä, mutta olemme vuoden olleet yhdessä. Kyselin, tekisimmekö jotakin yhdessä ystävänpäivänä, emmekä päässeet yhteisymmärrykseen. Mies ärsyyntyi, kun sanoin, että tunnelmahan tässä hiukan laskee kun on koronakin ollut eikä suunnitelmia yleisestikään paljoa. Ei ole tämän jälkeen vastannut seuraavana päivänä laittamaani viestiini mitään (viikko sitten).

Yleensä kun mies kokee saaneensa 'valitusta turhaan' osakseen, ikäänkuin häippää vähin äänin kuviosta, elää normaalisti itsekseen ja me sitten keskustelemme, kun keskustelemme. Ikävämmän tästä tietysti tekee se, että laitoin hänelle ihan asiaa sisältävän tekstarin seuraavana päivänä (kysymys) eikä hän vastaa. En ole soitellut perään, koska tällainen turhauttaa ja yleensä se olen ollut minä, joka soittelee perään ja mies on kavereilla normaalisti tai välinpitämätön sitä kohtaan, käymmekö keskustelua. Kun olemme puhuneet asian halki, on yleensä sanonut että hyvä kun soitit. Meillä on tätä epätasapainoa suunnitelmissa muutenkin. Kommentteja?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelin kerran seurustelusuhdetta kivan miehen kanssa. Olin jäämässä tuon miehen takia opiskelupaikkakunnalle viikonlopuksi (muuten olisin mennyt vanhemmilleni käymään) ja kysyin missä kohden viikonloppua mies kerkeäisi nähdä kun mies oli ehdottanut jo aikaisemmin viikonloppuna näkemistä. Mies vastasi ettei tiedä missä kohden viikonloppua kerkeäisi näkemään. Minua korpesi vastauksessa se että mies ei selittänyt yhtään omia menojaan tai arvauksia milloin saattaisi nähdä. Kuvitteli ilmeisesti että minulla ei ole mitään muuta tekemistä kuin istua kämpillä ja odottaa häntä.

En sitten jäänyt kuitenkaan koko viikonloppua istumaan kotiin ja odottamaan tätä miestä vaan lähdin toiselle paikkakunnalle. Vuotta myöhemmin mies sitten otti yhteyttä. Ei enää kiinnostanut minua...

Huoh, vuoden päästä! :D mutta älkää hyvät AV kerholaiset unohtako, että olemme miehen kanssa olleet nimenomaan tiiviisti vuoden. Ei ole mikään tutustumistapailuvaihe.

Vierailija
22/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat tuota suhdetta?

Miestä ei kiinnosta tarpeeksi. Kaverit menee ilmeisesti edelle. Kun tapaat miehen jota kiinnostaa niin hän on valmis tekemään niitä suunnitelmiakin ja suhde on vuoden päästä muutakin kuin vain kevyttä seurustelua.

Erosta pääsee kyllä yli ja pääset helpommalla kun et ota häneen enää yhteyttä etkä vastaa hänen yhteydenottoihin sitten kun herra suvaitsee itsestään ilmoitella.

Suunnitelmia on kyllä tehty ja vietetty lomaa yhdessä ja juhlapyhiä, mutta enemmän hänen ehdoillaan. Lisäksi näitä yleensä edeltää hänen äksyily siitä, jos edes kysäisen, milloin saan tietää, toteutuuko suunnitelma.

No mä edelleen ehdotan sitä, että jos hänellä ei oikeasti ole rahaa? Käykö hän töissä, käytkö sinä?

Olemme molemmat korkeasti koulutettuja työssäkäyviä ihmisiä, ja pitäisin huolestuttavana, jos ei aikuisena ole lompakossa sen vertaa pätäkkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jatkat tuota suhdetta?

Miestä ei kiinnosta tarpeeksi. Kaverit menee ilmeisesti edelle. Kun tapaat miehen jota kiinnostaa niin hän on valmis tekemään niitä suunnitelmiakin ja suhde on vuoden päästä muutakin kuin vain kevyttä seurustelua.

Erosta pääsee kyllä yli ja pääset helpommalla kun et ota häneen enää yhteyttä etkä vastaa hänen yhteydenottoihin sitten kun herra suvaitsee itsestään ilmoitella.

Suunnitelmia on kyllä tehty ja vietetty lomaa yhdessä ja juhlapyhiä, mutta enemmän hänen ehdoillaan. Lisäksi näitä yleensä edeltää hänen äksyily siitä, jos edes kysäisen, milloin saan tietää, toteutuuko suunnitelma.

No mä edelleen ehdotan sitä, että jos hänellä ei oikeasti ole rahaa? Käykö hän töissä, käytkö sinä?

Olemme molemmat korkeasti koulutettuja työssäkäyviä ihmisiä, ja pitäisin huolestuttavana, jos ei aikuisena ole lompakossa sen vertaa pätäkkää.

No voihan hänellä olla vaikka pelivelkoja tai muita velkoja, joita makselee tms. nuoruuden hullutuksia.Ei ole kertonut vain sinulle. Olette tunteneet vasta vuoden.

Hei kaikki eivät ihan totta ole eläneet mitään vaikeaa aikaa nuorempana, vaan ihan tavallistakin elämää voi viettää. Mutta jos vuodessa ei ihminen kerro, tai ajattelee, että "vasta vuoden, ihan normia etten kerro" ei todella ole mitään asiaa parisuhteeseen jatkossakaan. Avoimuutta.

Vierailija
24/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku toinenkin. On suutahdettuaan sopinut ystävänpäiväksi jotain sen toisen kanssa ja nyt ei voi sopia kanssasi ennen tuota, ettei tulisi tuplabuukkausta. Mutta vaikkei olisikaan, niin tuollainen katoaminen on henkistä väkivaltaa ja vähintäänkin epäasiallista ja lapsellista käytöstä tuollaisen takia. Senhän sä jo tiesitkin.

Vierailija
25/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on joku toinenkin. On suutahdettuaan sopinut ystävänpäiväksi jotain sen toisen kanssa ja nyt ei voi sopia kanssasi ennen tuota, ettei tulisi tuplabuukkausta. Mutta vaikkei olisikaan, niin tuollainen katoaminen on henkistä väkivaltaa ja vähintäänkin epäasiallista ja lapsellista käytöstä tuollaisen takia. Senhän sä jo tiesitkin.

Niin, vaatisi vaan hiukan akrobatiaa ja muita taitoja kahden kodin välillä pitää kulissia yllä kun kokkaa kanssani, kun ehdotti kuitenkin ennen suuttumistaan kotona kokkailua. En muuten olekaan ajatellut, että katoaminen on väkivaltaa.

Ap

Vierailija
26/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mies vaan poika.

Vierailija
27/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittelin kerran seurustelusuhdetta kivan miehen kanssa. Olin jäämässä tuon miehen takia opiskelupaikkakunnalle viikonlopuksi (muuten olisin mennyt vanhemmilleni käymään) ja kysyin missä kohden viikonloppua mies kerkeäisi nähdä kun mies oli ehdottanut jo aikaisemmin viikonloppuna näkemistä. Mies vastasi ettei tiedä missä kohden viikonloppua kerkeäisi näkemään. Minua korpesi vastauksessa se että mies ei selittänyt yhtään omia menojaan tai arvauksia milloin saattaisi nähdä. Kuvitteli ilmeisesti että minulla ei ole mitään muuta tekemistä kuin istua kämpillä ja odottaa häntä.

En sitten jäänyt kuitenkaan koko viikonloppua istumaan kotiin ja odottamaan tätä miestä vaan lähdin toiselle paikkakunnalle. Vuotta myöhemmin mies sitten otti yhteyttä. Ei enää kiinnostanut minua...

Huoh, vuoden päästä! :D mutta älkää hyvät AV kerholaiset unohtako, että olemme miehen kanssa olleet nimenomaan tiiviisti vuoden. Ei ole mikään tutustumistapailuvaihe.

No muuttakaa yhteen, niin alkaa suunnitelmia tulla väkisinkin. Taidat olla aika epätoivoinen?

Vierailija
28/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikanen, päästä kaveri kasvamaan.

Vierailija
29/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No muuttakaa yhteen, niin alkaa suunnitelmia tulla väkisinkin. Taidat olla aika epätoivoinen?

Sun vastauksessa ei ole mitään järkeä. Oletko ylipainoinen, taidat olla? Jatka porkkanoiden parissa.

Aika kaunista kommenttia, eikö?

Vierailija
30/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, olet tekemisissä ihka aidon miesvauvan kanssa! Veikkaan että vielä n. 6kk-vuoden elättelet toivoa paremmasta ennen kuin tajuat siirtyä elämässä eteenpäin

Vierailija
31/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on aivan liian lyhyt tuhlattavaksi huonoihin ihmissuhteisiin, kun on oikeasti tarjolla sellaisiakin ihmisiä jotka haluaa viettää aikaa yhdessä ja tehdä kivoja juttuja.

Vierailija
32/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvantenkin haluaa nähdä lauantaina klo 21 - kunnes on pussit tyhjennetty. Yksi tuttu mies valitteli kun suhde naiseen ei oikein ottanut tulta alleen. Kun kyselin niin tää oli kuvio. Mies ei nähnyt mitään ongelmaa siinä että nähdään ysiltä lauantaina. Mielellään kotiin saman yönä.

Eikö naisellekin ole pääasia, että saa melaa mekkoon?

Vierailija
33/33 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttuu siitä, että haluaisit tehdä yhdessä jotain muuta kuin syödä ja löhötä sohvalla. Ja tämän vuoksi hän ei ota yhteyttä viikkoon. Ihan järjetöntä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän