Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on kaksplussan ja vauva-AV:n kirjoittajilla?

Vierailija
15.05.2008 |

Listataanpa eroavaisuuksia!Kuka aloittaa?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun taso ja aiheethan on meistä keskusteijoita kiinni.mikä yhteiskunnallinen asia olisi teistä hyvä.vaihdetaan siitä ajatuksia.

Vierailija
22/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla saa usein nauraa vedet silmissä toisin kuin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

av on höyryjen päästöpalsta, rekisteröityneet alueet hillittyä ja asiallista vertaistukea, kaksplussa lässy.

Vierailija
24/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sellaista sisäpiirihauskaa. Joku neljä kirjoittajaa heitteli toisilleen juttuja ja sit aina kahdeksan naurunaamaa perään. Heh heh heh hoh hoh hoh. Av:llä hauskanpito on enemmänkin sellaista verbaaliakrobatiaa johon osallistuu kaikki.

Vierailija
25/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisko täällä av:lla tietynlainen huumori, joka ei ehkä aukea kaikille. Monet viestithän ovat sarkasmia parhaimmillaan, ja olen huomannut että tietyltä osalta ihmisiä se menee täysin ohi. Epäilen, että sama osa pitää myös hymiöistä.

Vierailija
26/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussalla ei ainakaan tehdä tällasia naurettavia galluppeja aiheesta kumpi ompi parempi..toinen tykkää äidistä ja toinen siskosta ni antaa sen sitte olla niin. täällä ollaan kyllä enemmän riidanhaluisia nimenomaan tässä asiassa,kova tarve haukkua toisia ihmisiä.tie sitte miten paljon se mitään ajatuksia herättää ja miten yhteiskunnallinen kysymys se loppujen lopuks on..

Vierailija
27/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisko täällä av:lla tietynlainen huumori, joka ei ehkä aukea kaikille. Monet viestithän ovat sarkasmia parhaimmillaan,

Vierailija
28/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhaa päivän puheenaiheet. Ensin kävin Iltiksessä katsomassa mitä - ahem - merkittävää maailmassa on tapahtunut ja sit etsin av:lta ne 10 ketjua joissa käsiteltiin asiaa. Muistakin lehdistä kopsattiin ajankohtaisia juttuja. Plussalla ei tuntunut sellaista olevan lainkaan. Koska siellä on niin paljon rekisteröityneitä käyttäjiä, siellä on paljon uutisia tyyliin voi stana mitä se mun eksä taas teki.

Vierailija
29/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä plussallakin noista ajankohtaisista jutuista puhutaan. Niitä ei tosin jauheta loputtomiin, kuten täällä av:lla. Esim tuon Kanerva-Tukiainen -jupakan aikana oli etusivu täynnä aloituksia liittyen tuohon. Kyllä on ollut keskusteluja esim. Tehyn lakosta, Itävallan insesti-isästä, Jokelan tapauksesta, kotihoidontuesta, lapsilisistä ja muista ajankohtaisista asioista. Ja kyllä niitä tappelujakin tyyliin "sektio ei ole synnytys" ja "korvikeäidit on laiskoja" löytyy. Plussalla on tosiaan nuo vakkarinimimerkit, joten siellä porukka tuntee toisensa tilanteet ja siellä on joillakin sisäpiirijuttuja. Toisaalta keskustelu juuri siksi usein pysyy asiallisena. Täällä av:lla on kai enemmän pääkaupunkiseudulta porukkaa ja jollakin lailla pinnallisempaa kuin plussalla. Esim. siitä, onko jokin asia junttia vai ei, jaksetaan jauhaa päivästä toiseen. Ja jos ostat jotain Tarjoustalosta olet luuseri juntti, mutta jos ostat saman tuotteen puolta kalliimmalla Stockalta olet normaali.

Vierailija
30/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se ero minusta on että täältä kun kysyy johonkin neuvoa, saa aika nopeasti haukut niskaan kaksplussalla on saanut typeriinkiin kysymyksiin asiallisia vastauksia. Toinen eroavuus on se, että tänne kun kirjoittaa pitää olla pilkut ja pisteet oikeassa paikassa ja kirjoittaa täysin oikein ja kirjakieltä muuten aletaan siitäkin kommentoimaan ja haukkumaan.

Vierailija
31/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kiinnostunut siitä mitä ihmisten korvien välissä ihan oikeasti liikkuu. Tuolla irl-elämässä saa ihan oikeasti kuulla tarpeeksi niitä kohteliaisuuksia ja muodollisia ja pakollisia kauhisteluja ja voimahaleja, että tahdon välillä painua jonnekin syvemmälle :)

Vierailija
32/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoa ja niitä lukemalla siis ihan oikeasti joskus oppii jotain. En ole plussalla ollut tätä huomaavinani..?

Vierailija
33/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt av:n vaihtumisen jälkeen ollut plussalla aika paljonkin... Eroja olen huomannut.Plussalaiset vaikuttaa-nuoremmilta-vähemmän koulutetuilta-ystävällisemmiltä-henkilökohtaisemmilta-nimimerkit tekee siitä jotenkin lämpöisemmänAV oli (nyt en ole veurannut uutta palstaa)-nerokas-nopea-aikuinen (mutta juttujen taso toki vaihteli...)-"witty" -mitä se nyt on, sellainen älykkään sarkastinen

Vierailija
34/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaksplussa vie kirkkaan voiton. Täällä saa kaikki, oli aihe mikä hyvänsä, paskaa niskaansa, provohuuteluja ym ym. Asialliset keskustelut on todellakin kaukana täältä.

Vierailija
35/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kiinnostunut siitä mitä ihmisten korvien välissä ihan oikeasti liikkuu. Tuolla irl-elämässä saa ihan oikeasti kuulla tarpeeksi niitä kohteliaisuuksia ja muodollisia ja pakollisia kauhisteluja ja voimahaleja, että tahdon välillä painua jonnekin syvemmälle :)

Vapaa-aikana ei kiinnosta sosiaaliset pelit muutenkaan. Niistä saa ihan tarpeekseen irl. On hyvä että on molemmille tyypeille oma palsta. Niille joita kiinnostaa sosiaalinen vuorovaikutus ja niille jotka haluaa palstailunsa ilman roolien sokerihuurretta.

Vierailija
36/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan täällä on paljon mielenkiintoisia keskusteluja.

Vierailija
37/37 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei sinne sekaan oikein viitsi heittää mitään. Tänne taas saa ja uskaltaa kirjoittaa mihin ketjuun vain ja voi ottaa kantaa hyvinkin kärkkäästi. Ja tosiaan tää ihana sarkasmi, joka menee yllättävän usein ihmisiltä yli hilseen :) Paremmat naurut minä täältä olen saanut kuin plussalta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän