Mitä eroa on kaksplussan ja vauva-AV:n kirjoittajilla?
Kommentit (37)
Vai veikkaanko väärin?En ole siellä paljon käynyt mutta sellainen mielikuva jäi.Av:lla enemmin pääkaupunkiseudulta.
lapsellisia halihymiöitä. Plussalaiset nuorempia ja teinimpiä kuin av:n väki?
Ei myöskään keskustelua ajankohtaisista aiheista tai yhteiskunnallisista aiheista. Plussalla meno on erittäin kotiäitiä. Av:lla palstaili ainakin ennen uudistusta paljon myös työssäkäyviä.
Juu juu niin varmaan
molemmilla, tosin 2+ sivut ovat jotenkin hemmetin kömpelöt käyttää.
Ei myöskään keskustelua ajankohtaisista aiheista tai yhteiskunnallisista aiheista. Plussalla meno on erittäin kotiäitiä. Av:lla palstaili ainakin ennen uudistusta paljon myös työssäkäyviä.
molemmilla, tosin 2+ sivut ovat jotenkin hemmetin kömpelöt käyttää.
Mun mielestä taas nämä sivut ovat sekaiset ja paljon hankalampi käyttää.
Juu juu niin varmaan
Nykyään ei taida hirveästi olla eroa.
Av on kansan kaikkien kerrosten sulatusuuni, seuraukset ovat mahtavat.
siinäpä se vastaus lyhykäisyydessään
ja hymiöistä,se käyttää niitä joka tykkää.olen 37v. ja tykkään käyttää niitä.so what?
Akateemiset näyttäisivät näin sivusta seuranneen silmissä sitten todella teineiltä. Plussaa myös olen sivusta seurannut, ja siellä ollaan kyllä ehdottomasti fiksumpia!
ja hymiöistä,se käyttää niitä joka tykkää.olen 37v. ja tykkään käyttää niitä.so what?
ai niin,asun pääkaupunkiseudulla.
Kirjoitustyyleistä päätellen. Myös plussan sivut on paljon selkeämmät ja mukavamman näköiset.
ettei riidellä ja kiroilla yhtä paljon kuin täällä. Vastaavasti keskustelut on pliisumpia enkä ainakaan tältä palstalta evakkona ollessani törmännyt ainoaankaan keskusteluun johon olisin tosissani halunnut osallistua ja joka olisi laittanut miettimään asioita.
Plussalla saa usein nauraa vedet silmissä toisin kuin täällä.
saa ainakin jonkinlaista älyllistä keskustelua aikaan lähes mistä tahansa aiheesta. Harvoin ihan täydellisen käsittämättömiä otsikoita...