Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei päästä mihinkään, onko normaalia?

Vierailija
23.06.2015 |

Minulla on tulossa ystäväni syntymäpäiväjuhlat, jossa istutaan iltaa ja grillaillaan. Mieheni ilmoitti, että minä en saa osallistua näihin juhliin. Kun on mennyt naimisiin, pitää ymmärtää että tietyistä jutuista luovutaan.  Ei itse käy ystäviensä kanssa missään, koska ei halua minunkaan missään kulkevan. Onko normaalia?

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla provo.

Jos ei, niin ota välittömästi ero. Tuohan on vapauden riistoa? Ajattelit sitten totella miestä? Ja kuuntelet häneltä itsesi ja sukusi huorittelua syyttä suotta? Toivottavasti teillä ei ole lapsia, mieshän kuulostaa psykopaatilta.

Ei todellakaan ole normaalia, en ole ikinä törmännyt vastaavaan. Tiedän kyllä kynnysmattopuolisoja, joilta puolisot kieltää milloin mitäkin mutta yleensä ne päättyvät ennemmin tai myöhemmin eroon. En edes ymmärrä kuka sellaiseen suostuu? Kuka edes kysyy lupaa? Se on puoliso, kumppani, ei isä tai äiti jolta lapsi kysyy lupia.

Vierailija
42/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on narsistisia piirteitä. Ei tuollainen ole normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:22"]Mies ollut aina tuota mieltä, mutta lapsien tulo välissä on pitänyt minut kotona. Nyt asia noussut taas uudelleen pintaan. Lapset hieman kasvanut ja nyt olisi kiva hieman hengähtää.
[/quote]
Ollessasi lasten kanssa kotona olet kirjaimellisesti ollut kotona? Minäkin olen pienten lasten kanssa kotona, kotiäitinä. Silti liikumme lasten kanssa paljon, liikun myös ilman lapsia säännöllisesti. Käyn ystävien kanssa syömässä, shoppailemassa, kahvilla, ulkona, juhlimassa, missä milloinkin. Elän normaalia elämää, em. asiat tuottavat minulle mielihyvää, olen muutakin kuin vaimo ja äiti.

Vierailija
44/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:28"]Miehelläsi on narsistisia piirteitä. Ei tuollainen ole normaalia.
[/quote]

Näin.

Vierailija
45/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 14:47"]

Pakko antaa oma näkemykseni asioihin, kun kotiin tullessasi kerrot kuinka taas sait päivän aikana useita huomion osoituksia vierailta miehiltä, ja olit taas nähnyt sen ja sen exäsi milloin missäkin. Myöskin aina riidan tullen muistutat kuinka ottajia on jonoksi asti, ja minusta eroon päässessäsi nait aivosi pellolle jonkun toisen kanssa. Mielestäni tässä vaiheessa minun mustasukkaisuuteni on pelkästään terveellistä, onhan meillä kolme rakasta lasta, heidän hyvinvoinnin eteen teen mitä tahansa. Tässä tapauksessa yritän pitää perheen kasassa, ei tarvitse paljon miettiä miksi avioliittomme on tuuliajolla, kun sinun liittomme pelastusyritys on, että aloitat tällaisen viestiketjun omien näkökantojesi perusteella, ja riittävästi taustajoukkoja saaneena linkität sen minulle. Terveisin aapeen puoliso.

[/quote]

Miksi Cityssä sinä sitten siedät eukoltasi tuollaista kohtelua? 

Tee lapsillesi palvelus ja heitä eukko pihalle. Tuossa ilmapiirissä heistä ei tule terveesti toiseen sukupuoleen ja parisuhteeseen suhtautuvia aikuisia vaan samanlaisia luusereita kuin sinä itse olet.

Vai etkö uskalla? Meneekö maine, kun et saanut pidettyä näistä? 

Pakolla ei parisuhteesta tule mitään. Vapaaehtoisuuteen sen tulee perustua ja kumppanin kunnioituksen.

Teillä on vakka kantensa valinnut. Kärvistelkää ja nauttikaa epäterveestä parisuhteesta ne jos ette kykene ratkaisemaan pattitilannetta..
[/quote]
Kaikkein idioottimaisinta on nimenomaan vain lasten takia parisuhteessa pysyminen. Parempi lapselle on, että on kaksi onnellista perhettä kuin yksi myrkyllinen vihaa täynnä oleva sotku.

Vierailija
46/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:53"]

Hänen äitinsä ei ole koskaan käynyt missään, hoitanut lapsensa kotona niin hän on sanojensa mukaan tottunut siihen. Mutta koska olen huoran lapsi, jonka suku on rietasta niin minähän olen tottunut taas toisenlaiseen tyyliin - hänen sanojen mukaisesti...

-ap-

[/quote]

Onko tämä ihan suomalainen mies ? Vai etelän hetelmä? 

Jos suomalainen, niin outoa on, todella outoa.

Vierailija
47/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muslimi? Älkää menkö musujen kanssa naimisiin,kun tuollaista se sitten on ja yritähän päästä eroon,niin käy Jonnat.

Vierailija
48/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Miksi ihmeessä et saisi mennä ystäväsi luo? Onko miehesi sairaalloisen mustasukkainen?

Kun minä olin kotona lasten kanssa, kävimme paljon esim kirjastossa, kaupoissa, kahvilla, puistoissa jne. Mies myös kannusti minua näkemään ystäviä kun muuten aikuiskontaktit olivat aika vähissä. Ystävien tapaaminen auttaa jaksamaan!

Vierailija
49/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:30"]Kiitos!

Sinulla on hyvin mennyt kun pettämiskertoja on takana 0 ja pidän peukkuja että saat sen pidettyä loppuun saakka! :)

Isona vaarana vaan on että jonakin kertana kun se oma mies ei niin ihanalta tunnukkaan ja sattuu sopiva ihminen vastaan, niin siinä voi tulla tehtyä hätiköityjä johtopäätöksiä ja muutamassa minuutissa voi olla kaikki pilalla...

Tässä on niin isosta asiasta kyse (parisuhteen luottamuksesta), että mielestäni sitä ei kannata vaan lähteä riskeeraamaan loppujen lopuksi mitättömiä hyötyjä ajatellen...
[/quote]
Hahaha! Mitä luottamusta tuo on? Pidetään puolisoa vankina, kun uskotaan, että se pettää ennemmin tai myöhemmin? Ei tuo ole luottamusta sitten tippaakaan, päinvastoin.

Vierailija
50/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko tämä itseaiheuttamaasi vaiko ei? Eli miten käyttäydyt illanistujaisissa. Lirkutteletko muille miehille tms? Jos paikalle tulossa muitakin miehiä niin miksi et ota puolisoasi mukaan?

Vierailija
51/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin tässä ketjussa on lääkkeet ottamatta.

Vierailija
52/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen vastaus: ei ole, vaan sairasta.

Vierailija
53/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen narsistipuoliso keksii ihan mitä tahansa syitä, ettet pääse mihinkään, et milloinkaan. Parhaita selityksiä: et osaa puhua muiden kanssa, olet liian heikko pitämään puoliasi, kunnolliset pariskunnat viettavät AINA vapaa-aikansa yhdessä.

Vierailija
54/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:30"]Kiitos!

Sinulla on hyvin mennyt kun pettämiskertoja on takana 0 ja pidän peukkuja että saat sen pidettyä loppuun saakka! :)

Isona vaarana vaan on että jonakin kertana kun se oma mies ei niin ihanalta tunnukkaan ja sattuu sopiva ihminen vastaan, niin siinä voi tulla tehtyä hätiköityjä johtopäätöksiä ja muutamassa minuutissa voi olla kaikki pilalla...

Tässä on niin isosta asiasta kyse (parisuhteen luottamuksesta), että mielestäni sitä ei kannata vaan lähteä riskeeraamaan loppujen lopuksi mitättömiä hyötyjä ajatellen...
[/quote]

Aina toki on teoreettinen riski. Olen myös ollut tilanteissa, jossa jonkun kanssa synkkaa kovasti, tämä tekee aloitteen ja "houkutus" voisi olla suuri. Aina ja kaikissa tilanteissa on kuitenkin oma parisuhde ollut ihan itsestäänselvästi tärkein. Pettäminen ei vain ole vaihtoehto. Tietysti tämäkin voi muuttua joskus hamassa tulevaisuudessa, ateisti voi kääntyä uskoon, vihervassari perussuomalaiseksi ja hetero homoksi. En vain pidä sitä todennäköisenä, enkä sen pelon vuoksi näe syytä elää elämää vapaasti. Mutta tämä on ehdottomasti lähinnä katsantoero, ja ymmärrän perustelluksi myös sen näkökannan, että varovaisuus on valttia.

Vierailija
55/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:33"]

Muslimimies?

[/quote]

"Mutta koska olen huoran lapsi, jonka suku on rietasta niin minähän olen tottunut taas toisenlaiseen tyyliin - hänen sanojen mukaisesti..."

Muslimi tai muu hullu.

41v m

Vierailija
56/113 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelumme lopputuloksena oli, että saan mennä mutta ajan selvänä kotiin. Jos joku kysyy syytä juomattomuuteeni, minun tulee sanoa että avioliittomme on sillä tolalla että minun on parempi mennä kotiin selvin päin. Jätän tässä tapauksessa menemättä. Miehelläni ei ole kuin yksi ystävä. Ja kuten hän sanoi, on valmis jättämään ja on jättänyt kaikki harrastukset ja menot ystäviensä kanssa että minäkään en saisi mennä.

-ap

Vierailija
57/113 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Aina toki on teoreettinen riski. Olen myös ollut tilanteissa, jossa jonkun kanssa synkkaa kovasti, tämä tekee aloitteen ja "houkutus" voisi olla suuri. Aina ja kaikissa tilanteissa on kuitenkin oma parisuhde ollut ihan itsestäänselvästi tärkein. Pettäminen ei vain ole vaihtoehto. Tietysti tämäkin voi muuttua joskus hamassa tulevaisuudessa, ateisti voi kääntyä uskoon, vihervassari perussuomalaiseksi ja hetero homoksi. En vain pidä sitä todennäköisenä, enkä sen pelon vuoksi näe syytä elää elämää vapaasti. Mutta tämä on ehdottomasti lähinnä katsantoero, ja ymmärrän perustelluksi myös sen näkökannan, että varovaisuus on valttia.

[/quote]

Sehän siinä onkin, että vaikka normaalisti tuntuu, että ei ole mitään mahdollisuutta että hairahtaisin, niin niitä epänormaaleita tilanteita kuitenkin tulee sitä useammin mitä useammin on tilaisuuksia (eli näitä reissuja) ja kuten yksinkerteisesti laskin, niin todennäköisyys pettämiseslle vaan kasvaa kohtuu nopeasti sitten. Ja kun lopputuloksen seurauksena menetys on korvaamaton, niin mielestäni ei kannata lähteä riskeeraamaan, kun hyödyt on kuitenkin mahdollisiin haittoihin nähden suhteettoman pieniä.

Siis kyse on samasta asiasta kuin mennä kävelemään korkean sillan kaiteelle. Vaikka tasapaino olisi kuinka hyvä ja ihminen pystyisi kävelemään vaikka 100 kilometriä suoraa viivaa pitkin, niin silti ei kannata lähteä urheilemaan sinne sillan kaiteelle kun hyötynä on "jännä fiilis" ja haittana kuolema.

Vierailija
58/113 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:11"]

Hahaha! Mitä luottamusta tuo on? Pidetään puolisoa vankina, kun uskotaan, että se pettää ennemmin tai myöhemmin? Ei tuo ole luottamusta sitten tippaakaan, päinvastoin.

[/quote]

Luottamus? Missä kohti väitin että tässä olisi luottamuksesta kysymys?

Jos siitä aletaan puhua niin kannattaa keskittyä siihen voiko kukaan luottaa niin paljon itseensä, että ei missään tilanteessa tulisi hairahtaneeksi. Todellisuus on että käytännössä kukaan ei ole sellainen että jossakin kohtaa sopivissa olosuhteissa ei voisi hairahtaa. Et sinä, en minä, ei AP, ei täällä kukaan... Ehkä ainoastaan sellainen ihminen joka muutenkin on parisuhteeseen ja seksielämään kykenemätön, sellaisella ei riskiä ole, meillä kaikilla muilla on...

Ja tästä ei kannata vetää herneitä nenään, ei vika ole meissä kenessäkään yksilöinä, me vain ei olla täydellisiä. Tästä johtuen jos haluaa elää toiselle uskollisena, niin on vaan pyrittävä minimoimaan riski eli olemaan menemättä näihin otollisiin tilanteisiin.

Vierailija
59/113 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 06:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 19:11"]

[/quote]

Luottamus? Missä kohti väitin että tässä olisi luottamuksesta kysymys?

Jos siitä aletaan puhua niin kannattaa keskittyä siihen voiko kukaan luottaa niin paljon itseensä, että ei missään tilanteessa tulisi hairahtaneeksi. Todellisuus on että käytännössä kukaan ei ole sellainen että jossakin kohtaa sopivissa olosuhteissa ei voisi hairahtaa. Et sinä, en minä, ei AP, ei täällä kukaan... Ehkä ainoastaan sellainen ihminen joka muutenkin on parisuhteeseen ja seksielämään kykenemätön, sellaisella ei riskiä ole, meillä kaikilla muilla on...

Ja tästä ei kannata vetää herneitä nenään, ei vika ole meissä kenessäkään yksilöinä, me vain ei olla täydellisiä. Tästä johtuen jos haluaa elää toiselle uskollisena, niin on vaan pyrittävä minimoimaan riski eli olemaan menemättä näihin otollisiin tilanteisiin.

[/quote]

Jos asenne on tuo, niin eikö olisi parempi pysyä sinkkuna?

Vierailija
60/113 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 20:01"]

Keskustelumme lopputuloksena oli, että saan mennä mutta ajan selvänä kotiin. Jos joku kysyy syytä juomattomuuteeni, minun tulee sanoa että avioliittomme on sillä tolalla että minun on parempi mennä kotiin selvin päin. Jätän tässä tapauksessa menemättä. Miehelläni ei ole kuin yksi ystävä. Ja kuten hän sanoi, on valmis jättämään ja on jättänyt kaikki harrastukset ja menot ystäviensä kanssa että minäkään en saisi mennä. -ap

No, mutta saitte tehtyä kuitenkin kompromissin. Ei se ole huono saavutus ollenkaan, eikä siitä kannata nyt olla murheellinen. Pudotit hairahdus-riskiä miehen silmissä kun lupasit olla selvinpäin (tai ainakin tulet selvänä kotiin), niin se sitten riitti miehellesi.

Jos ystävien tapaaminen on tärkeää, niin tokihan sinä sitten voit mennä. Tuon "perustelun juomattomuudellesi" voit keksiä omasta päästäsi, ei siinä kannata lähteä itsestään selvää asiaa korostamaan, kun ihan yhtä epävarmoja ne kaverisikin ovat. Heität siihen jotain valkoista valhetta, eihän se ole oleellista juotko vai etkö vaan se että näet ystäviäsi?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän