Mies ei päästä mihinkään, onko normaalia?
Minulla on tulossa ystäväni syntymäpäiväjuhlat, jossa istutaan iltaa ja grillaillaan. Mieheni ilmoitti, että minä en saa osallistua näihin juhliin. Kun on mennyt naimisiin, pitää ymmärtää että tietyistä jutuista luovutaan. Ei itse käy ystäviensä kanssa missään, koska ei halua minunkaan missään kulkevan. Onko normaalia?
Kommentit (113)
Kiitos!
Sinulla on hyvin mennyt kun pettämiskertoja on takana 0 ja pidän peukkuja että saat sen pidettyä loppuun saakka! :)
Isona vaarana vaan on että jonakin kertana kun se oma mies ei niin ihanalta tunnukkaan ja sattuu sopiva ihminen vastaan, niin siinä voi tulla tehtyä hätiköityjä johtopäätöksiä ja muutamassa minuutissa voi olla kaikki pilalla...
Tässä on niin isosta asiasta kyse (parisuhteen luottamuksesta), että mielestäni sitä ei kannata vaan lähteä riskeeraamaan loppujen lopuksi mitättömiä hyötyjä ajatellen...
Joo, kaikki naiset istuu kotona aina koska miehet ei
Päästä mihinkään
Epänormaalia komennella ja omistella aikuista ihmistä. Sähän menet, mies voi kiukutella ihan rauhassa.
En tajua, miksi olet naimisiin (= sinun tapauksessasi vankilaan) edes mennyt, jos ehdot ovat tuollaiset...
No mitäs mieltä itse olet, ap? Onko normaalia?
Hänen äitinsä ei ole koskaan käynyt missään, hoitanut lapsensa kotona niin hän on sanojensa mukaan tottunut siihen. Mutta koska olen huoran lapsi, jonka suku on rietasta niin minähän olen tottunut taas toisenlaiseen tyyliin - hänen sanojen mukaisesti...
-ap-
No mitäs mieltä itse olet, ap? Onko normaalia?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 18:30"]Kiitos!
Sinulla on hyvin mennyt kun pettämiskertoja on takana 0 ja pidän peukkuja että saat sen pidettyä loppuun saakka! :)
Isona vaarana vaan on että jonakin kertana kun se oma mies ei niin ihanalta tunnukkaan ja sattuu sopiva ihminen vastaan, niin siinä voi tulla tehtyä hätiköityjä johtopäätöksiä ja muutamassa minuutissa voi olla kaikki pilalla...
Tässä on niin isosta asiasta kyse (parisuhteen luottamuksesta), että mielestäni sitä ei kannata vaan lähteä riskeeraamaan loppujen lopuksi mitättömiä hyötyjä ajatellen...
[/quote]
Kuulostaa pettäjän puheelta
Ei mielestäni ole normaalia. Tällainen käytös saa minut vain enempi haluamaan avioeroa, piittaamatta seurauksista..
Ei jeesus. Ei kenen tahansa kanssa tarvitse mennä naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:53"]Hänen äitinsä ei ole koskaan käynyt missään, hoitanut lapsensa kotona niin hän on sanojensa mukaan tottunut siihen. Mutta koska olen huoran lapsi, jonka suku on rietasta niin minähän olen tottunut taas toisenlaiseen tyyliin - hänen sanojen mukaisesti...
-ap-
[/quote]
Taitaa teidän suhteessanne olla muitakin ongelmia kuin se, ettet pääse mihinkään. Huoran penikaksi kutsuminen ei kerro ainakaan arvostuksesta. Miksi hyväksyt tuollaisen?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:53"]Hänen äitinsä ei ole koskaan käynyt missään, hoitanut lapsensa kotona niin hän on sanojensa mukaan tottunut siihen. Mutta koska olen huoran lapsi, jonka suku on rietasta niin minähän olen tottunut taas toisenlaiseen tyyliin - hänen sanojen mukaisesti...
-ap-
[/quote]
Menet ja sillä selvä. Tuollaista törkypuhetta ei tarvitse kenenkään kuunnella, sekään ei ole normaalia.
Oliko teillä ensitreffit alttarilla vai miten vasta nyt selvis nämä miehen ajatukset?
No ei tosiaan ole normaalia. Juttele miehen kanssa. Minä varmaan suorapuheisena ihmisenä sanoisin, että "ja eron jälkeen taas osallistutaan, jos kerran naimisiin mennessä luovutaan". Onko miehelläsi kavereita?
Mies ollut aina tuota mieltä, mutta lapsien tulo välissä on pitänyt minut kotona. Nyt asia noussut taas uudelleen pintaan. Lapset hieman kasvanut ja nyt olisi kiva hieman hengähtää.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 16:17"]En ole AP:n puoliso. Minä en rajoita vaimoni menemisiä, päin vastoin. Hän tekee niin minulle.
Asia ei tähän kuulu, mutta minä en viitsi rajoittaa vaimon menemisiä, huoraa se kuitenkin...
Kyllä pystyn kyseenalaistamaan ajattelutapani ja teinkin sitä joskus, mutta sitten matematiikka ja ihmisen petollinen luonne sekä käytäntö joka on osoittanut teorian todeksi, niin ne kaikki vievät pohjan että kannattaisi enää ajatella jotenkin muuten.
Mietippä tätä: Vaikka ei olisi kuin yhden prosentin mahdollisuus että AP hairahtaisi reissullaan, niin ei tarvita kuin 68 reissua, niin on todennäköisempää että AP on miestään pettänyt kuin että ei olisi. Ja jos reissuja tekee vaikka kerran kuussa, niin ei mene edes seitsämää vuotta kun on todennäköistä että AP on tuon tehnyt ja tässäkin oletettiin hairahdus mahdollisuudeksi vain 1% joka on keskiarvona hurjan alhainen, kun mukaan mahtuu niitä että AP on humalassa, AP on suuttunut mieheensä, joku ulkopuolinen yrittää iskeä AP:n, AP eksyy huonoon seuraan yms... Ei AP noilla reissuillaan ajattele selkeästi ja järjellä läheskään kaikilla.
Surullista mutta näin se vaan on ihmisten kanssa...
[/quote]
Olen pahoillani puolestasi :/ ja ymmärrän kantasi. Itse näen asian siltä kannalta, että huitelen kyllä miten ja milloin haluan nais- ja sekaporukoissa, takana 0 pettämiskertaa eikä mieli tee. Oma mieheni on ainoa jonka haluan. T. Onnellinen uskollisessa liitossa