19v ja neitsyt..Onko noloa?
?? Haluaisin säästää itseäni sille oikealle mutta mitä jos hän pitää minua säälittävänä tai ei halutttavana koska olen neitsyt :o
Kommentit (23)
Juuh siis daaa, tosi noloa niinku!!11 miten kehtaatt!111 siis yökss!11
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:45"]
Mille "oikealle"?
[/quote]
AVIOpuolisolle.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:45"]
Mille "oikealle"?
[/quote]
Alapeukkuja, nauran :D
Ei ole olemassa "sitä oikeaa". Paitsi naiivien naisten fantasioissa, jotka ei ole kasvaneet vielä kypsiksi vastuullisiksi aikuisiksi.
Missään tapauksessa ei ole noloa, ei vaikka olisit sata vuotias.
On vaan hyvä ettet ole antanut miesten tyydyttää itsekkäitä himoja itseesi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:45"]Mille "oikealle"?
[/quote]
Sille joka välittää ja jota rakastaa tai ainakin voi kuvitella rakastavansa. En haluaisi menettää neitsyyttäni millekään yhden illan hoidolle mutta se tuntuu tällä hetkellä olevan ns "muodissa" mikä tuntuu jotenkin pahalta..
-ap
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:45"]Mille "oikealle"? [/quote] Sille joka välittää ja jota rakastaa tai ainakin voi kuvitella rakastavansa. En haluaisi menettää neitsyyttäni millekään yhden illan hoidolle mutta se tuntuu tällä hetkellä olevan ns "muodissa" mikä tuntuu jotenkin pahalta.. -ap
[/quote]
Siinä tapauksessa sinulle on parasta palauttaa värkki luojalle käyttämättömänä ja kiittää lainasta.
Ei todellakaan! Olin itse samanlainen ja "säästin itseäni sille oikealle". Lopulta himot (+häpeä siitä että olin vielä niinkin vanhana (27 v) neitsyt) kasvoivat liian suuriksi ja menetin sen juurikin jollekkin yhden illan hoidolle. Noh, olen edelleen ihan paskana tästä ja toivoisin etten olisi tehnyt sitä :( Älä siis menetä sitä jollekkin joka ei välitä susta!!! Mua varoteltiin siitä, mutten kuunnellut. Nyt tajuan miksi varoiteltiin.
Neitsyydestä ei pitäisi tehdä niin isoa juttua! Ei ole noloa mutta älä tee itsellesi asiasta pakkomiellettä, malliesimerkkinä 10
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:45"]Mille "oikealle"? [/quote] Sille joka välittää ja jota rakastaa tai ainakin voi kuvitella rakastavansa. En haluaisi menettää neitsyyttäni millekään yhden illan hoidolle mutta se tuntuu tällä hetkellä olevan ns "muodissa" mikä tuntuu jotenkin pahalta.. -ap
[/quote]
Tee niinkuin itsestäsi tuntuu parhaalta. Jos mies pitää tuota huonona juttuna, hän ei ole kovin hyvä mies. Ei sitä neitsyyttä välttämättä tarvitse hääyöhön asti säästää, mutta tuo että haluaa olla jonkun muun kuin satunnaisen pokan kanssa on kyllä ihan hyvä juttu.
Se on vaan seksiä. Mutta ei sänkyyn tietenkään kannata mennä kenenkään ällön kanssa. Nainen itse päättää.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:02"]
Neitsyydestä ei pitäisi tehdä niin isoa juttua! Ei ole noloa mutta älä tee itsellesi asiasta pakkomiellettä, malliesimerkkinä 10
[/quote]
No höh. Minulle se oli iso juttu, mutta olenkin aika vanhanaikainen ja muutenkin tosi herkkis. Ihmiset on erilaisia :) Toki joillekkin se, ja yleensäkkin seksi ei merkkaa mitään. Mä satun (valitettavasti) olemaan yksi niistä joille se merkkaa jotain. T. 10
Tunnen 27- vuotiaan naisen joka on neitsyt. Ei ole ollut edes parisuhteessa koskaan. On vähän ujo eikä ole kiinnostunut etsimään seuraa esim. baareista. Mun mielestä ei yhtään noloa, saati sitten olla neitsyt 19-vuotiaana.
Ei ole. Ole ylpeä siitä MUTTA älä tee siitä numeroa.
Menin naimisiin 29-vuotiaan naisen kanssa, joka oli neitsyt. En tätä nyt erityisen nolona pitänyt.
Ei ole noloa. Olen samanikäinen ja myös neitsyt, ja tietenkin itsekin miettinyt tuota asiaa jonkin verran. Mutta kunnioitan itseäni sen verran, etten jaa värkkiä kenelle vaan. Vaikka kyllä olisi miehiä tyrkyllä kärkkymässä seksiä, ajatuskin siitä heidän kanssaan kuvottaa. Haluan miehen olevan sellainen, joka sillä hetkellä tuntuu "siltä oikealta". Ei sillä ole väliä vaikkei sen saman miehen kanssa päätyisi olemaan loppuelämää yhdessä, kunhan häntä rakastaa sillä hetkellä.
Ja sitä paitsi miehet kuulemma arvostavat naisen neitsyyttä, vaikka moni nainen pelkääkin muuta.