Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

19v ja neitsyt..Onko noloa?

Vierailija
23.06.2015 |

?? Haluaisin säästää itseäni sille oikealle mutta mitä jos hän pitää minua säälittävänä tai ei halutttavana koska olen neitsyt :o

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyydestä tehdään liian iso asia, niin siitä kuin että se on menetetty tai menettämättä. teet nyt vaan niin kuin susta itsestäsi tuntuu, et siten kuin muut tai yleiset normit määräävät. "se oikea" eli toisinsanoen ensimmäinen kumppani elämässäsi jonka kanssa ajatus seksistä tuntuu varmalta ja helpolta, hyvältä, ei pidä sinua säälittävänä. jos pitäisi, ei kyseessä olisi sitten se niin kutsuttu oikea tapaus, vaikkakin niitäkin kyllä tulee mahdollisesti menemään ja tulemaan vielä useita. seksi ei tosiaan ole mikään iso, kohkattava juttu, mutta siltikään sitä ei todellakaan kannata harrastaa muodon vuoksi tai "kerätäkseen kokemusta" jonkun sattumanvaraisen ehdokkaan kanssa - ekaa kertaa varsinkaan, kun siitä nyt harvempi seksuaalisesti nauttii. 

Vierailija
22/23 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitin neitsyyden jollekin sialle auton takapenkillä. Asia kaiveli tosi pitkään. Seksi on vain seksiä ja parhainta silloin kun olet ihmisen kanssa josta välität. Ei ole mitään syytä hävetä. Minun silmissä olet rohkea ja järkevä ihminen jos et anna jokaiselle pyytävälle. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi