Teetkö itse äitienpäivä täytekakun?
Kommentit (26)
Meillä mitään kakkua ole. Anopille mennään kakkukahveille.
Mumma loihtii mango panaani hyyde kaakun kylmiöön jo perjantaina, on sitten valmiina odottamassa siellä juhliin
Teetkö ihan tarkoituksella näitä yhdyssanavirheitä?
Ostan kaupasta tarjouskakun itselleni.
En. Mies hakee leipomosta. En leivo muutenkaan.
En tee. Ostin valmiskakun Lidlistä. Ja tilataan sunnuntaina ruoka kotiin, ettei tarvi tehdä sitäkään.
Leivon veljelle kakun. Hän on kehitysvammainen ja haluaa kakkua, vaikka me ei juuri juhlita, äiti on jo kuollut. Aattelin ostaa itelleni ja lapsille jotkin leivokset, kun en tykkää perinteisestä kermakakusta.
Vierailija kirjoitti:
Mumma loihtii mango panaani hyyde kaakun kylmiöön jo perjantaina, on sitten valmiina odottamassa siellä juhliin
Siis kaakku on odottamassa kylmiössä ei mumma
Ensimmäiseen kysymykseesi vastaan kyllä.
Oon töissä äitienpäivänä joten luotan että veli hoitaa äitienpäivätarjoilut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Kyllä, mansikkakermakakku on tekeillä. Pohja on paistettu.
Olen vuosikaudet leiponut mummille kakun äitienpäiväksi. Nyt on ensimmäinen äitienpäivä, kun ei ole mummia. En siksi leivo tänä vuonna kakkuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kaakku käydään ikävästi rääppimässä kylmiössä edeltävänä yönä. Nyt on valmistuksessa Kylmiön Euroviisuihin tarkoitettu vihreä käärijähyydekaakku, mutta sekin ehditään ikävästi rääppiä.
13v ja 11v tyttäreni sanoivat tekevänsä itse kakun.
Vierailija kirjoitti:
En. Mies hakee leipomosta. En leivo muutenkaan.
Meillä haetaan mies leipomosta.
Lähti sinne viikko sitten ja tänään soitti, että voisko joku hakea hänet ( kotiin siis).
Oli jäänyt ahmimaan kakkuja sun muuta hyvää, nyt ei jaksa edes kierimällä tulla takaisin...
Nosto