Minne palstahullut on kadonneet?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne viitsi kirjoittaa mitään tai avautua angsteistaan, kun kuitenkin heti joku muka tunnistaa tai ainakin "tunnistaa". Turhauttavaa kaiken kaikkiaan. Koko keskustelu lässähtää, eikä se auta omaan pahaa mieleen sitten lainkaan.
Lisäksi kaikin voimin yritän irroittautua niistä ihastumisen tunteistani, kun pitäisi vielä tehdä jotain muutakin järkevää ja tuotteliasta elämässään. Olen liikaa tuhlannut ainoaa elämääni jo hyödyttömään haaveiluun, josta puuttuu konkretia täysin.
Ei tässä maailmassa mitään marttyyrinpalkintoja jaella kenellekään - lähinnä päinvastoin. Ihmiset ovat sen sijaan julmia meille heikoille, vajavaisille ja poljetuille.
T. Se, jota joskus aiheettomasti nimitellään terapeuttihulluksi (uusi intiaaninimeni?)
Miksi muuten joku alapeukutti kommenttiani? On sen verran paha olla, että menen rasvailemaan köyttä ja etsimään tukevaa oksaa. Minulla ei ole reaalimaailmassa ainoatakaan kaveria; ei ketään, jota voisin tavata livenä tai nähdä vaikka kahvilassa silloin tällöin. Tämän palstan peukutukset ja kommentit ovat olleet ainoa ihmiskontaktini reaalimaailmassa. Mitään terapeuttia minulla ei ole koskaan ollutkaan, vaan se juttu on jäänyt elämään omaa elämäänsä. Sellaista.
T. Se sama
Mä niin ymmärrän sua. Tsemppiä! Valis
Kiitoksia! ❤ Tsemppiä myöskin elämääsi kaikin puolin.
T. Se sama
Vierailija kirjoitti:
Yksi hyppäsi junan alle ja toinen joutui vankilaan vauvan viemisestä j ärveen.
Lapsi sitten lopulta päätyi sinne järveen
Vierailija kirjoitti:
Aikoihin ei oo kuulunut mitään siitä yhdestä jolla oli nimikin/nimimerkki, voi apua kun en muista mikä se oli! Ihan vakiopalstailija. Kun joku hoksaisi ketä mä tarkoitan. Ja sitten se anorektikko, taisi vaihtaa nimimerkkiään muutaman kerran.
Sössö tais olla demissä myös
Täällä olen ainakin minä... vähään aikaan en olekaan kirjoittanut noita trolleja kun on ollut muuta puuhaa... Mutta tänään olen koko päivän tutkinut kulmakarvamalleja... eyebrown forms... niitä on monilla kivoilla nimillä ja sitten niitä on thin, natural ja thick... Siis puoli päivää mennyt tähän... Mutta jos arvaisitte mihin niitä tarvitsen niin tarttee mennä blogiin:
paintersgallery.blogspot.com
Hyvää illan jatkoa!!! Lähden kävelylle ja mietin lisää trolleja sitten kävellessäni noita nykyisiä jääteitä... ja sitten juon jääteet... tai muut jätteet...
P.S. On muuten vanhanaikaista huutaa, että hullut menkää ottamaan ne lääkkeet sillä nyt pitää kysyä, että minkä sortin SIENIÄ SYÖTTE???
Sanna-spämmi loppui kuin seinään kun Allu hävis täältä. Tiesin että kyselyt haisusta Sannan pepussa oli Allun mutta en arvannut että suurin osa muustakin Sanna-spämmistä. Ja sitten hän ihmetteli miksi ei kelpaa naisille 🙄.
Kadonneet
Holvikaarihullu
Hopeakettu
Kilttis
poikalapsihullu
Israelhullu noh, muita koronahulluja piisaa
Suurin osa rokotevastaisista ylilyönneistä, muutama inisijä jäljellä
Ja hyvä niin
Kiitos mode
Vierailija kirjoitti:
Sanna-spämmi loppui kuin seinään kun Allu hävis täältä. Tiesin että kyselyt haisusta Sannan pepussa oli Allun mutta en arvannut että suurin osa muustakin Sanna-spämmistä. Ja sitten hän ihmetteli miksi ei kelpaa naisille 🙄.
Ei Allu ollut ainakaan yksin noista vastuussa. T. Onkohan Sanskun pepureiässä haisua?
Menkää lääkäriin!!