Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne palstahullut on kadonneet?

Vierailija
11.02.2022 |

Ettekö kaipaa heitä?

Kommentit (50)

21/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S.B. kirjoitti:

Minähän olen ollut tosi aktiivinen viime viikkoina.

Kuka sää oot? Nevö hööd.

Vai niin, vai niin. No, en olisi halunnutkaan, että hulluilupanostani arvostettaisiin tällaisessa seurassa. Vai että näin on...

Vierailija
22/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat vaihtaneet parempaan seuraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kännivöissä?

Vierailija
24/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosiko se holvikaarihullu?

Vierailija
25/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne viitsi kirjoittaa mitään tai avautua angsteistaan, kun kuitenkin heti joku muka tunnistaa tai ainakin "tunnistaa". Turhauttavaa kaiken kaikkiaan. Koko keskustelu lässähtää, eikä se auta omaan pahaa mieleen sitten lainkaan.

Lisäksi kaikin voimin yritän irroittautua niistä ihastumisen tunteistani, kun pitäisi vielä tehdä jotain muutakin järkevää ja tuotteliasta elämässään. Olen liikaa tuhlannut ainoaa elämääni jo hyödyttömään haaveiluun, josta puuttuu konkretia täysin.

Ei tässä maailmassa mitään marttyyrinpalkintoja jaella kenellekään - lähinnä päinvastoin. Ihmiset ovat sen sijaan julmia meille heikoille, vajavaisille ja poljetuille.

T. Se, jota joskus aiheettomasti nimitellään terapeuttihulluksi (uusi intiaaninimeni?)

Vierailija
26/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katosiko se holvikaarihullu?

Nyt se tunkee noita Trivagoämmä-aloituksia koko ajan

Vierailija
27/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne minnekään ole kadonneet. Perjantai-ilta tästä käynnistyy taas...

28/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S.B. kirjoitti:

Minähän olen ollut tosi aktiivinen viime viikkoina.

Kuka sää oot? Nevö hööd.

Olet sokea. Tottakai kuvalliset kommentoijat muistaa. He ovat rohkeampia kuin me anonyymit. S.B. pudottelee toisinaan osuvia humoristisia kommentteja, mikä av:lla ei niinkään tavallista ole. Arvostan.

Kiitoksia. Toivottavasti ei mene hattuun. Tietenkin postailen vain tietyntyyppisiin ketjuihin, joten on ihan mahdollista, että jäisin ahkeraltakin käyttäjältä huomiotta, jos satumme vain olemaan kiinnostuneita eri asioista.

Vierailija
29/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään, Mode om aina valmiina poistamaan ketjuja

Vierailija
30/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne viitsi kirjoittaa mitään tai avautua angsteistaan, kun kuitenkin heti joku muka tunnistaa tai ainakin "tunnistaa". Turhauttavaa kaiken kaikkiaan. Koko keskustelu lässähtää, eikä se auta omaan pahaa mieleen sitten lainkaan.

Lisäksi kaikin voimin yritän irroittautua niistä ihastumisen tunteistani, kun pitäisi vielä tehdä jotain muutakin järkevää ja tuotteliasta elämässään. Olen liikaa tuhlannut ainoaa elämääni jo hyödyttömään haaveiluun, josta puuttuu konkretia täysin.

Ei tässä maailmassa mitään marttyyrinpalkintoja jaella kenellekään - lähinnä päinvastoin. Ihmiset ovat sen sijaan julmia meille heikoille, vajavaisille ja poljetuille.

T. Se, jota joskus aiheettomasti nimitellään terapeuttihulluksi (uusi intiaaninimeni?)

Terapeuttihullunimityksestä pääset ihan sillä että kerrot missä suhteessa sä sitten olit kys. haaveittesi kohteeseen. Joku hoitosuhde teillä selkeästi oli.

Vierailija
31/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupes kullia tekemään mieli.👵

Vierailija
32/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervohullu mummo kirjoitti:

Samoin.

Vierailija
33/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervohullu mummo kirjoitti:

Mulla rupes tekemään mieli pillua.

Vierailija
34/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten joku alapeukutti kommenttiani? On sen verran paha olla, että menen rasvailemaan köyttä ja etsimään tukevaa oksaa. Minulla ei ole reaalimaailmassa ainoatakaan kaveria; ei ketään, jota voisin tavata livenä tai nähdä vaikka kahvilassa silloin tällöin. Tämän palstan peukutukset ja kommentit ovat olleet ainoa ihmiskontaktini reaalimaailmassa. Mitään terapeuttia minulla ei ole koskaan ollutkaan, vaan se juttu on jäänyt elämään omaa elämäänsä. Sellaista.

T. Se sama

Mä niin ymmärrän sua. Tsemppiä! Valis

Vierailija
35/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu teki viimeksi eilen ketjun, jossa höpötti Ylen naisvangeista kertovasta ohjelmasta. Kuinka vain epäsivistyneet ja huonon kotikasvatuksen saaneet arvostelevat ikävästi vankeja tjsp.

Vierailija
36/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taashan joku jeesustelija aloitti pommituksen.

Vierailija
37/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allua ei oo näkyny pitkään aikaan.

Vierailija
38/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule seksipalstalle, KH riehuu siellä varsin viihdyttävästi!

Vierailija
39/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoovat kisoja ..

Vierailija
40/50 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajat ovat ainakin täällä aamusta iltaan.