Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohaisen varmaan johonkin ampiaispesään... anopeista

Vierailija
11.02.2022 |

Oma anoppini on ihan tavallinen nainen. Onhan hän erilainen kuin esimerkiksi äitini tai tätini, ja tietysti monet asiat ovat eri tavalla hänen päässään kuin minun. Varmaan pieniä ärtymyksen hetkiä meillä on puolin ja toisin. Mutta hän on rakastava mummo, välittää meidän perheestä ja on myös ollut avuksi.

Kavereita kuunnellessani olen kyllä huomannut, että ne kaverit ja tutut joilla on omasta mielestään kauheat anopit ja sietämättömät anopit ja ties mitkä hirviöanopit ovat kyllä ihan itse myös aika ehdottomia, itsekkäitä, sosiaalisesti hankalia, mustavalkoisia ja anteeksi vaan, lapsellisia. Enkä tällä avauksella tarkoita, etteikö ne heidän anopit ehkä oikeasti olekin kamalia, mutta mietin vaan, että ne anoppien pojat, päätyykö ne aina suhteeseen juuri omaa äitiään muistuttavan naisen kanssa? Kun mun parhailla ystävillä, luonnikkaita ihmisiä kun ovat, on ainakin ihan justiin tavallisen mukavan anopit, kuten omakin anoppini on.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen aloitus.

Samaa tasoa kuin ne lässyttäjät jotka tunkee rajattomista sukulaisista kertovaan ketjuun jankuttamaan että ei he ole rajattomia.

Ja silmin nähden ahdistuu kun ne rajattomista sukulaisista kärsivät keskustelee vertaistuen kanssa.

Mitä ihmettä koko asia kuuluu niille, joita asia ei kosketa?!!!?

Mitä ihmettä sinä tulet tänne sössöttämään, painu helvettiin typerine mielipiteinesi joissa ei ole mitään tolkkua. Idiootti!

Heh. Sopuisa ihana anoppiko siellä?

Heh, ei vaan anopistaan kiitollinen miniä.

Vierailija
22/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen aloitus.

Samaa tasoa kuin ne lässyttäjät jotka tunkee rajattomista sukulaisista kertovaan ketjuun jankuttamaan että ei he ole rajattomia.

Ja silmin nähden ahdistuu kun ne rajattomista sukulaisista kärsivät keskustelee vertaistuen kanssa.

OIkein nauratti tää kommentti.

tää niin todistaa aloituksen esiintuoman tilanteen todeksi.

Kahelit anopit, kahelit miniät. Mihinkä se anopin poika olisi muuhun tottunutkaan. Täysjärkisen äidin kanssa kasvanut mies osaa hakea täysjärkisen vaimonkin.

Tämä, miljoona kertaa tämä.

Olen samaa ihan ääneen sanonut, että kun miniä haukkuu anoppinsa ja toisinpäin, niin mies on huonon äidin vaikutuksesta valinnut vielä huonomman vaimon ja sota on valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan ok anoppi, yhdellä kaverillani anoppi on kuin painajaisesta. Siis ihan oikeasti, tunnen naisen, koska hän on minun anoppini sisko. Anoppinikaan ei aina jaksa ymmärtää siskonsa tempauksia. Kaverini mies on anopin iltatähti ja anopin mielestä itse täydellisyys. Kivasta nuoresta miehestä on tullut vahvasti alkoholisoitunut laiska vetelys, mutta äitinsä ei sitä hyväksy vaan syyttää miniäänsä poikansa vaikeuksista. Se miniä on oikea herttaisuus. Anoppi itse on saanut välit rikottua myös omien tyttäriensä kanssa, niin huonosti hän heitäkin kohtelee. Ei ne tarinat ilkeistä anopeista aina taruja ole.

Vierailija
24/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopit on parhaita. Anopista kun saat kaverin, niin vaimosi on kuin sulaa voita käsissäsi. Anopilla on avaimet vaimosi kurittamiseen, jos kurinpito käy itsellä raskaaksi.

mies54v

Vierailija
25/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopit on parhaita. Anopista kun saat kaverin, niin vaimosi on kuin sulaa voita käsissäsi. Anopilla on avaimet vaimosi kurittamiseen, jos kurinpito käy itsellä raskaaksi.

mies54v

Kurittamiseen? Mitä vttua sössötät?

Vierailija
26/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hankala ihminen (mieheni mielestä) mutta mulla oli aivan ihana anoppi ja me tultiin oikein hyvin toimeen. Me jopa asuttiin puoli vuotta samassa huushollissa ja oltiin senkin jälkeen vielä väleissä.

Vierailija
27/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tapana kertoa vain niistä hirviöistä koska ihmiset rakastavat lukea mitä kamalimmista tapauksista ja myös kertoa niistä. Eihän hyvin käyttäytyvissä kunnon ihmisissä ole mitään kiinnostavaa.

Joo, mutta lähes poikkeuksetta näistä hirviöanopeista kirjoittajista ei hyvällä tahdollakaan saa mitenkään hyvää kuvaa ihmisenä, vaan syyllistyvät ihan samaan kuin se hirviöanoppi.

Ja olen huomannut saman kuin ap.

Vierailija
28/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Opit sitten kun löydät sen vaimon. Aika-ajoin, täytyy naista muistuttaa kumpi on se viimeisen sanan sanova. Tämä on kaikille parisuhteessa olleille mirhille tuttua hommaa ja tähän anoppi on oiva apuväline.

mies54v

Vierailija
29/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin anoppi-täkyihin täällä tarttuu varmaan herkemmin ne, joilla on anoppi kukkuu-osastolta. Suurempi osa ihmisistä on tavallisella tavalla mukavia ja välillä ärsyttäviä. Persoonallisuushäiriöisiä on huomattavasti vähemmän, mutta heistä riittää "mehukasta" ja dramaattista kerrottavaa muidenkin edestä. 

Vierailija
30/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen aloitus.

OIkein nauratti tää kommentti.

tää niin todistaa aloituksen esiintuoman tilanteen todeksi.

Kahelit anopit, kahelit miniät. Mihinkä se anopin poika olisi muuhun tottunutkaan. Täysjärkisen äidin kanssa kasvanut mies osaa hakea täysjärkisen vaimonkin.

Tämä, miljoona kertaa tämä.

Olen samaa ihan ääneen sanonut, että kun miniä haukkuu anoppinsa ja toisinpäin, niin mies on huonon äidin vaikutuksesta valinnut vielä huonomman vaimon ja sota on valmis.

Eivät riidat anopin tai miniän välillä liity välttämättä kummankaan huonoon luonteeseen. Välissä voi todellakin olla asia tai asioita, jotka hiertävät ja ovat vaikeita sopia. Tilanne on tällöin todella hankala, koska  puolison äitiä ei voi noin vain mennä haukkumaan, kyseessä on sentään toisen ihmisen äiti. Ei myöskään anoppi voi lapsensa puolisoa moittia noin vain. Siksi monet joustavat ja yrittävät kestää ja sietävät puolin ja toisin huonoja välejä vuosikausia.

Vierailija
31/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ajatellut ja ristinyt käteni, että onneksi en ole anoppi naiselle. Pelottaisi olla naiselle anoppi. Olen anoppi yhdelle miehelle; mukavalle, kohtelialle, meitä ja tytärtämme arvostavalle. Mulla on käynyt tuuri tai sitten....olisiko se niin, että metsä vastaa, miten sinne huudetaan?

Pelottaisi olla naiselle anoppi. Onko tämä taas tätä "nainen on uhka naiselle" juttuja. Alkoi vaan mietityttämään tuo kirjoituksesi, joka sisältää aika asenteellisen mielipiteen.

Vierailija
32/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin anoppi-täkyihin täällä tarttuu varmaan herkemmin ne, joilla on anoppi kukkuu-osastolta. Suurempi osa ihmisistä on tavallisella tavalla mukavia ja välillä ärsyttäviä. Persoonallisuushäiriöisiä on huomattavasti vähemmän, mutta heistä riittää "mehukasta" ja dramaattista kerrottavaa muidenkin edestä. 

Minulla anoppi sai vanhana skitsofrenia diagnoosin ja mitään mehukasta siinä asiassa ei ollut. Hän oli hankala ihminen, mutta hankalinta oli hänellä itsellään itsensä kanssa. Anoppina hän oli hyvä, ainakin minulle. 

Vierailija
33/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ajatellut ja ristinyt käteni, että onneksi en ole anoppi naiselle. Pelottaisi olla naiselle anoppi. Olen anoppi yhdelle miehelle; mukavalle, kohtelialle, meitä ja tytärtämme arvostavalle. Mulla on käynyt tuuri tai sitten....olisiko se niin, että metsä vastaa, miten sinne huudetaan?

Pelottaisi olla naiselle anoppi. Onko tämä taas tätä "nainen on uhka naiselle" juttuja. Alkoi vaan mietityttämään tuo kirjoituksesi, joka sisältää aika asenteellisen mielipiteen.

Minä olisin onnesta soikea, jos saisin olla naiselle anoppi. Pojat eivät vaan halua paritutua, joten toiveeni ei toteudu. 

Vierailija
34/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen aloitus.

Mitä ihmettä sinä tulet tänne sössöttämään, painu helvettiin typerine mielipiteinesi joissa ei ole mitään tolkkua. Idiootti!

Heh. Sopuisa ihana anoppiko siellä?

Heh, ei vaan anopistaan kiitollinen miniä.

Mutta tyhmä ihminen.

Vierailija
35/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kyse samasta asiasta kuin itsellä, kun minä pelkäsin, että saan lapseksi tytön. Pelkäsin, että olen äitinä tyttärelle yhtä huono mitä äitini oli minulle. Onneksi sain vain poikia. Heidän tyttöystävien kanssa minulla ei ole ollut ongelmia.

Vierailija
36/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ääretöntä typeryyttä lähteä mitätöimään toisen ihmisen kokemus.

Vierailija
37/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Opit sitten kun löydät sen vaimon. Aika-ajoin, täytyy naista muistuttaa kumpi on se viimeisen sanan sanova. Tämä on kaikille parisuhteessa olleille mirhille tuttua hommaa ja tähän anoppi on oiva apuväline.

mies54v

Jos oma äiti alkaa minun nenille hyppiä, niin en sitten enää ole yhteydessä häneen. En siedä samaa käytöstä mieheltäkään. Parisuhteessa ei ole pakko olla kenenkään.

Vierailija
38/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä täällä on mitätöity kenen kokemus?

Vierailija
39/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä täällä on mitätöity kenen kokemus?

Aloituksessa ja kirjoituksissa.

Mun äitini on kamala, rajaton sekaantuja, mutta ei ulkopuoliset sitä näe millainen hän oikeasti on.

Silsi koko aloitus on jäätävän typerä.

Vierailija
40/52 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin on aina ihmetyttänyt, varsinkin täällä palstalla, kuinka ne anopit on melki poikkeuksetta hirviöitä. Kukaan ei kyseenalaista miniöiden juttuja. Ehdoton totuus on aina kauhea anoppi vaikka täällä kukaan ei tiedä totuutta. Mutta annas olla jos joku anoppi harvoin täällä moittii miniäänsä, huvittavaa se tuohtuminen ja anoppi haukutaan lyttyyn, valehteleva akka.

Sekin pakkaa ihmetyttää etteivät nämä miniät hoksaa että ovat (luultavasti) itsekin joskus anoppeja ja omat miniät sitten haukkuu heitä. Eli ei mitään uutta auringon alla. Ja tietenkin on olemassa kamalia anoppeja, ihankuin kamalia miniöitäkin, appeja ja vävyjä. Mutta outoa on se jotta eniten moitteita saa anopit.

Välillä tuntuu, että jotkut kirjoittavat miniöistä niin suppean etäisesti, koska mitään hyvää sanottavaa ei ole. Miniä kuitenkin tulee aiheuttamaan vähemmän sotkua kuin anoppi, sillä jos miniän kanssa ei mene hyvin, häntä ei kaivata eikä hän tule. Anoppi sen sijaan voisi auttaa miniää vaikka ja kuinka ja häntä tarvittaisiin isovanhempana, ja siksi tulee pettymystä ja kärhämää. 

Moni komppaa anoppikritiikkiä, koska on tullut useampi kandidaatti koettua. Nykyistä vastaan ei tarvitse olla mitään kommentoidakseen myötäeläen oman kokemuksen pohjalta. Itse jätin miehen hänen äitinsä takia ollessani vielä hänen poikaansa rakastunut. Tajusin vain ottaa hatkat siinä vaiheessa kun huomasin pohtivani, voisiko hän hyökätä kimppuuni tai tehdä mahdolliselle jälkikasvullemme pahaa. Se nainen ei ollut terve päästään ja hänen poikansa oli hirvittävässä välikädessä ja niin ahdistunut, ettei tosikaan. Kun kuulin suvun tarinan, ymmärsin kyllä miten kaukana normaalista oltiin ja miksi. 

Mutta täällä kirjoittaa moni, jolle mikä tahansa kritiikki ketään miestä kohtaan on hyökkäys kaikkia miehiä vastaan, ja anoppikritiikki samoin on kiihottamista kansanryhmää vastaan. Jos huomaa kokevansa näin, on syytä ymmärtää että omat häpeäntunteet eivät ole hallinnassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi