Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivä pilalla kun menin aamulla selailemaan Alibia :(

Vierailija
22.06.2015 |

Töissä menin sitten lukemaan Alibia, oliko nyt tämän vuoden huhtikuun lehti. Yleensä tykkään lukea tuota lehteä, mutta tämän päiväisen jälkeen en halua enää :( Ensin tuli vastaan juttu naisesta, joka viime vuonna hukutti omat 3 ja 1 vuotiaat lapsensa ammeeseen. Jonkin matkaa luin sitä juttua mutta kun Alibin tapaan se oli kerrottu aika yksityiskohtaisesti, alkoi oksettaa ja lopetin sen jutun lukemisen. Taas jonkin matkaa lehteä selailin ja sitten tulikin juttu miehestä, joka oli tappanut yh äidin ja hänen vuoden ikäisen lapsensa, tästä oli ilmeisesti aikaa jo vuosia. Tuota juttua en lähtenyt lukemaan, sillä jo kuvatekstit ja kuvat kertoivat tarpeeksi. Siinä jutussa oli myös mukana kuva, joka oli ilmeisesti otettu paikanpäällä lavastamatta, siinä sängyssä makasi tämä yksivuotias pää veressä, aivan kuin nukkuisi :':'( ymmärsin että se mies oli sen lapsen pään lyönyt seinään ja hän oli kuollut siihen. Tuo kuva syöpyi mieleeni ja minua puistattaa, ahdistaa... Miksi kukaan koskaan tekisi nuin?
Nämä jutut olivat minulle liikaa, sillä siinä olivat joutuneet lapset kärsimään :( itsellä on myös 3 ja 1 vuotias sekä olen tällä hetkellä raskaana, joka nyt varmasti osittain vaikuttaa mielentilaani sekä herkistymiseeni. ..

Pakko oli purkautua, niin oksettavaa ja sairasta että voin pahoin :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi