Oonko ihan hullu?
Epäilen jatkuvasti että mieheni pettää mua. Ei asuta yhdessä ja ollaan seurusteltu reilu puoli vuotta.. Meillä on aina tapana soitella iltaisin ja muutamia kertoja on ollut niin että mies ei ole vastannut puhelimeen.. Alan heti epäileen että sen luona on joku toinen nainen. Vaikka mies ei oo ikinä tietääkseeni tehnyt mitään miksi pitäis tällästä edes epäillä. Tänään taas sanoin jo 9 että soitan pian. Viestit on mennyt perille ja koitin soittaa monta kertaa. Äsken vasta laittoi viestin että on nukkumassa ja ihan unessa niin soittaa huomenna. Oonko ihan hullu jos menen huomenna aamulla kyttäämään lähteekö hän yksin kotoo töihin? Välillä vaan ihmetyttää tää outo käytös.. Vai onko tää vaan mun mielikuvitusta?
Kommentit (19)
Tuota.. Oletko aina noin kiinni ihmissuhteissa?
Minä ahdistuisin pahasti tuollaisesta soitteluviestittelypommituksesta. Miten se mies jakselee tuollaista?
Ei oo mitään syytä ollut.. Ja sitä olen miettinytkin. Entisessä suhteessa on petetty ja sen jälkeen on ollut vaikeeta luottaa miehiin..
Hullu olet ainakin jos kyttäämään lähet :D
Ei se jaksakkaan!!! Mitä teen ittelleni?? Tiedän että oon todella raskas kun soitan 10 kertaa putkeen jos se ei vastaa.. Miten tästä pääsee yli?
Eihän hän sun miehesi ole, jos ette asu edes yhdessä. Mitä se sulle kuuluu mitä tekee, jos ette mitään ole edes toisillenne vannoneet.
Sinua ei ole tarkoitettu aikuisiin ihmissuhteisiin.
Et ole yksin noiden tunteiden kanssa. Itsellä sama. Ihana mies, ei auta yhdessä, ja pelkään koko ajan että hän pettää. Ei ole syitä epäillä. Olen kuitenkin elänyt pääni kanssa niin kauan että olen oppinut puhumaan järkeä itseni kanssa. Mm sen, että jos hän haluaa pettää hän tekisi sen vaikka seisoisi kyttäämässä ovenpielessä koko yön. Miehelle en puhu asiasta koska voin uskoa että se olisi ahdistavaa. Tai siis toki tietää että voin olla vainoharhainen, mutta en kuulustelu että mitä teet, missä meet, kenen kanssa jne. Tsemppiä. Nää on vaikeita tunteita. Mutta vinkki, oman itsesi vuoksi, ellei ole aihetta epäillä, älä mene kyttäämään miestä aamulla. Ja mene puhumaan jollekin että saat apua ajatustensa käsittelyyn.
Haistan AP tässä epävakaata personallisuutta.
Ihan hyvin mahdollista. Tiedän itsekkin että olen raskas ja hullu yms.. Ehkä pitää jatkossa jättää yhteen soittoon.. Ja lopettaa jatkuva epäileminen. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:55"]
Et ole yksin noiden tunteiden kanssa. Itsellä sama. Ihana mies, ei auta yhdessä, ja pelkään koko ajan että hän pettää. Ei ole syitä epäillä. Olen kuitenkin elänyt pääni kanssa niin kauan että olen oppinut puhumaan järkeä itseni kanssa. Mm sen, että jos hän haluaa pettää hän tekisi sen vaikka seisoisi kyttäämässä ovenpielessä koko yön. Miehelle en puhu asiasta koska voin uskoa että se olisi ahdistavaa. Tai siis toki tietää että voin olla vainoharhainen, mutta en kuulustelu että mitä teet, missä meet, kenen kanssa jne. Tsemppiä. Nää on vaikeita tunteita. Mutta vinkki, oman itsesi vuoksi, ellei ole aihetta epäillä, älä mene kyttäämään miestä aamulla. Ja mene puhumaan jollekin että saat apua ajatustensa käsittelyyn.
[/quote]
Komppi. Tsemppiä ap. Oma pää on pahin vihollinen ja vaikein voitettava tämän elämän aikana :/
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:02"]Ihan hyvin mahdollista. Tiedän itsekkin että olen raskas ja hullu yms.. Ehkä pitää jatkossa jättää yhteen soittoon.. Ja lopettaa jatkuva epäileminen. Ap
[/quote]
Kyllä ne epäilyntunteet tulevat nostamaan vielä päätään, mutta opit käsittelemään niitä ajatuksia. Askel kerrallaan, mutta hyvä siitä tulee vielä. Usko pois. Kognitiivinen terapia on se joka on auttanut minua ihan hurjasti.
No kannattaa varmaan puhua sen miehen kanssa siitä, että sun on vaikea luottaa miehiin aie.pien pettämiskokemusten vuoksi. Ja että sulle olisi tosi tärkeää, että hän vastaisi puhelimeen, kun soitat. Luulisi, että hän ymmärtää.
Kyllähän se ymmärtää sen. Ja olen puhunutkin. Se vaan sanoo sitä että en sais häneen purkaa sitä mitä aiemmissa suhteissa on tapahtunu..
Hei. Eivät kaikki seurustelevat parit asu yhdessä! Ei ole kyllä oikeutta pettää, vaikka ei asuisi toisen kanssa yhdessä. Pikkaisen outoa joltain sanoa, etteikö joku olisi toisen mies kun ei ole naimisissa tai asu yhdessä. Eiköhän se suhde voi olla ilman yhdessä asumistakin intiimi ja läheinen. Mies on mies, tässä ei puhuttu aviomiehestä!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 23:19"]Hei. Eivät kaikki seurustelevat parit asu yhdessä! Ei ole kyllä oikeutta pettää, vaikka ei asuisi toisen kanssa yhdessä. Pikkaisen outoa joltain sanoa, etteikö joku olisi toisen mies kun ei ole naimisissa tai asu yhdessä. Eiköhän se suhde voi olla ilman yhdessä asumistakin intiimi ja läheinen. Mies on mies, tässä ei puhuttu aviomiehestä!
[/quote] olen samaa mieltä. Meidän tilanne on ollut nyt pidemmän aikaa heikoilla jäillä joten ollaan päätetty että annetaan asioiden mennä omalla painolla eikä kiirehditä yhteen muutossa yms.. Jos seurustellaan niin ei se sitä tarkoita jos ei yhdessä asuta tai alttarilla olla uskollisuutta vannottu että toistemme asiat ei kuulu toisillemme..
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:54"]Sinua ei ole tarkoitettu aikuisiin ihmissuhteisiin.
[/quote] no voi olla sillä en ole mikään aikuinen.. Olen vasta 18 ja mielestäni vielä "lapsi" en tullutkaan tänne pyytämään analysointia mihin suhderyhmiin sovin. Ap
Onko sinulla syytä epäillä miehen uskollisuutta? Vai johtuuko epäily jostain edellisestä suhteesta ja petollisuudesta siinä?