Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperoiden tanssi häiritsi bändin palaveria laivalla! Ei näin!

Vierailija
29.06.2015 |

Taaperoiden tanssi häiritsi kuuluisan Alice Cooper bändin bändipalaveria laivalla. Bändi oli pitämässä palaveria laivalla matkatessaan ruotsinlaivalla Suomesta Tukholmaan ja yllättäen taaperoiden tanssi keskeytti bändin tärkeän palaverin!

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1435546368001.html

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeät palaverit kannattaisi jatkossa pitää laivan yleisen ravintolan sijaan jossain häiriöttömämmässä tilassa, joita laivoilla kyllä on käytettävissä...

Vierailija
2/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Miten kehtaavat pitää elämää laivalla, kun siellä on bändi!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivoilla on kokoustiloja. Varaa sellaisen, niin saa olla rauhassa.

Vierailija
4/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että joku uskaltaa ottaa puheeksi tämän. Ihan tarpeeksi on saatu kärsiä lasten häiriköinnistä laivoilla. Luulisi että edes vanhemmat opettaisivat jonkunlaista kunnioitusta palavereja ja aikuisia kohtaan, mutta ei. Missä käytöstavat, kysyn vaan!?

Vierailija
5/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni tunteisii? Ehkä ei kannata ottaa kaikkia uutisia nii vakavasti....

Vierailija
6/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voi kauheeta kun laivan henkilökunta ja lapsiperheet eivät ottaneet huomioon heidän "regular band conversationia" :,( Kyllä itkettää kun Suomessa ei maailma pyörikään sen ympärillä, mitä joku julkkis/bändi haluaakaan. Sori, meillä ei oo tapana paapoa yhtä ihmistä muiden yläpuolelle. Jos haluat pitää kokouksen, varaa tila. Jos et halua varata tilaa (koska raha ei riitä, öö?) vaihda istumapaikkaasi jonnekkin, missä ei tanssahtele lapsia.

Hellyyttäviä noi pikkuset tuolla takana. Ja yleensä mä oon se pahin rähisijä, kun lapsiperheet ottaa "etuoikeuksia" ja laittaa omat säännöt vaipanvaihdosta kahvilapöydässä jonossa etuilemiseen. Mutta tässä tapauksessa on kyllä noi cooperin soittajat niitä vauvoja. Vitutti ton muijan päänpudistus. Mitä ihmettä odotat? Että teille järjestetään joku vip-tila?

Vierailija
7/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Alicehan ei itse vissiin ees ollut paikalla... Minun ymmärtääkseni se lensi suoraan Osloo. Se on vaan tää kitaristi jota ärsyttää, muuthan tuolla naureskeli ja katto kun lapset tanssi.

Vierailija
8/8 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä jaksais kattoo vaaleenpunaseen trikooseen puettujen pentujen kyykkäämistä laivalla. Ei se ole söpöä, hirveet ämyrit, vielä hirveempi puheensorina ja pötkylät pennut nytkyy lattialla. Noin kasvatetaan uutta laivasukupolvea. Niitä on aivan liian paljon noita pentuja kerralla nytkymässä metelissä. Söpöä? Helvetin söpöä, painajainen. Ymmärrän naisen pään pudistelun, tuo oli too much.. Ruotsinlaivahelvetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan