Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko koskaan saanut pakit jotka on menneet kunnolla tunteisiin

Vierailija
11.02.2022 |

?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen joskus ihmetellyt: olen saanut paljon aloitteita miehiltä, joista suurimman osan olen torjunut, koska ei ole ollut kiinnostusta. Muutaman kerran olen tehnyt itse aloitteen ja niistä olen tainnut saada suurimmasta osasta pakit. Olen alkanut miettiä, että pitääkö se paikkansa, että miehet tosiaan haluaa itse metsästää ja valloittaa sen naisensa ja naisen aloitteen tekeminen on turn off? Mua on siis saattanut valloittaa pitkän aikaa joku naisten keskuudessa suosittu uros, mutta kun itse teen aloitteen introvertille, ulkonäöltään tavallisellatyökaverille, jonka huumorintaju on tehnyt vaikutuksen, niin pakit tulee.

Tulkitset siis että sinun antamana pakit tarkoittavat ettei sinulla ole kiinnostust, mutta miehen antamana se johtuu vain siitä että miehen pitää muka saada metsästää? EI ole MITENKÄÄN mahdollisa ettei miehellä ole kiinnostusta sinuun, olethan v**tu niin hieno ja haluttava nainen!

Vierailija
62/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen joskus ihmetellyt: olen saanut paljon aloitteita miehiltä, joista suurimman osan olen torjunut, koska ei ole ollut kiinnostusta. Muutaman kerran olen tehnyt itse aloitteen ja niistä olen tainnut saada suurimmasta osasta pakit. Olen alkanut miettiä, että pitääkö se paikkansa, että miehet tosiaan haluaa itse metsästää ja valloittaa sen naisensa ja naisen aloitteen tekeminen on turn off? Mua on siis saattanut valloittaa pitkän aikaa joku naisten keskuudessa suosittu uros, mutta kun itse teen aloitteen introvertille, ulkonäöltään tavallisellatyökaverille, jonka huumorintaju on tehnyt vaikutuksen, niin pakit tulee.

Minkälaiset sun ja tämän introverttimiehen kropat olivat?

Luulen, että naiset eivät ymmärrä kropan tasojen merkitystä kiinnostukseen.

Heitän arvauksen, että sinä olet vähän pullukka ja introverttimies oli normaalipainoinen tai hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut.  Vuosien jälkeen kaihertaa edelleen. Molemmilla oli selvää kiinnostusta toisiaan kohtaan, oli yhteinen tiivis kaveriporukka ja meitä pidettiin "parina". Selvähän se, kun molemmin puolinen ihastuminen näkyi kilometrien päähän. Kun lopulta nostin kissan pöydälle, eli ilmaisin haluavani parisuhteen ja yhteisen tulevaisuuden, niin tuli todella viiltävät pakit.  Kaikki loppui kuin seinään. Pääsin yli ja annoin miehen olla. En huudellut perään. Sitten tapahtui se mitä olin aikaisemmin aina toivonut. Mies ilmaisikin mielenkiinnon ja halun seurustella kanssani, mutta se oli myöhäistä. Olin juuri muuttamassa pois paikkakunnalta eikä tunteeni häntä kohtaan ollut samat kuin aikaisemmin, en uskaltanut luottaa hänen tunteisiin enää.

Todennäköisesti mies ei tosiaankaan ollut kiinnostunut, mutta vain kyllästyi lopulta olemaan yksin ja olisi voinut tyytyä sinuun.

Vierailija
64/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden aloitteen tehnyt, ja yhdet pakit saanut. Se oli se ainoa kerta kun oli syviä tunteita, joten tietysti otti tunteisiin.

Mutta opin kerrasta.

Vierailija
65/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ne kaihertaa vielä vuosien jälkeenkin. Ja kun molemmilla oli kiinnostusta toisiaan kohtaan, siis selvää, myös baarihempeilyä, ja tätä jatkui pitkään.

Kun tein aloitteen, tuli kirvelevät pakit ja kaikki loppui seinään. Mies muuttui jääkalikaksi.

Tämä on yksi todiste siitä että naisen ei pidä tehdä aloitetta.

Tai sitten mies vaan halusi sinusta hetken ajanvietettä eli suhteellanne ei olisi muutenkaan ollut tulevaisuutta.

Vierailija
66/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu sellaiset "pakit", että olet ihastunut tuntemattomaan mieheen ja olet haaveillut jo pitkään yhteisestä elämästä, koska tämä mies on aina ollut yksin ja siksi luulet sen olevan sinkku myös.

Mutta sitten joskus keräät rohkeutta mennä juttelemaan, mutta näetkin hänet naisen seurassa ja ovat todellakin pari.

Niin, miltä tuntuu?

Ei kannattaisi ihastua niin kovasti tuntemattomaan, se siitä.

Vierailija
67/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut pakkeja. Kaikki parisuhteeni ovat syntyneet omasta aloitteestani, kuten Suomessa on tavallista. Olen viisikymppinen nainen.

Eli jokainen tekemäsi aloite on onnistunut? Eipä mene aina noin.

Miksi ei menisi? Kaikki ei mene puskista tuntemattomilla iskemään.

Minä olen tehnyt aloitteita nimenomaan miehille joita jo tunsin, oli flirttiä ja kipinöintiä, oltiin juteltu jo kaikenlaista... Heidän kiinnostuksensa loppui tasan siihen aloitteeseen. Eli kyllä ne pakit tulee osalle meistä vaikka ei tuntematonta iskisikään.

Ihastunut ihminen saattaa tulkita normaalissa juttelussakin flirttiä ja kipinöintiä.

Joopa joo, pitkät katseet, seuraan hakeutuminen, ohimennen koskettaminen, numeron pyytäminen ja sitten aamusta iltaan viestittely, viestit tyyliin "näytät hyvältä, mulla on ikävä" jne, jatkuva flirttailu ja kiusoittelu, drinkit perjantai-iltana kahdestaan, olivat vain kuvittelua. Ihan jokainen ihminen tuossa kohtaa luulisi kiinnostuksen olevan molemminpuolista. Ei ole mitenkään liioiteltua luulla että ne drinksut olivat treffit, kun tapahtumien kulku on ollut tuollainen.

Vierailija
68/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ghostaaja - mies meni kyllä tunteisiin. Oltiin tapailtu muutamia kertoja, olin itse jo todella ihastunut ja todella kuvittelin että jutusta oli kehittymässä jotakin vakavampaa. Vielä mitä, juttu päättyi siihen että mies lopetti yllättäen vastaamasta viesteihini, sopivasti tietysti sen jälkeen kun oltiin viimein harrastettu seksiä.

Vierailija
69/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Laihdutinkin ensin ison määrän kiloja, ennen kuin uskalsin kysyä miestä ulos. Pakit tuli, nopeasti ja aika tylysti. Kyllä se hetken sattui.

Vierailija
70/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Kolme kertaa ja teki tosi pahaa. Lisäksi käyttäydyn huonosti pakkien jälkeen ja sekin hävettää.

Huh, jotenkin helpottavaa lukea tämmöisiä viestejä. Olen itsekin kiukutellut pakkien jälkeen ja hävettää ihan sairaasti. Nykyään otan rauhallisesti.

Kiukuttelija täälläkin. Ei niissä pakeissa muuten mitään, mutta jos on jo luvattu uudet treffit päiväntarkasti ja laitettu odottamaan niitä viikkotolkulla, ja sitten kyseisenä ajankohtana vasta asiasta ilmoittaa VIESTILLÄ, voin sanoa että vähän menee tunteisiin. Jotkut saavat jotain sairasta tyydytystä muiden ihmisten vedättämisestä.

Vierailija
71/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut pakkeja, mutta olen kyllä tavannut mulkkuja miehiä, jotka vihaavat naisia.

kuulostat siltä, että sinua on helppo vihata

Vierailija
72/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut.  Vuosien jälkeen kaihertaa edelleen. Molemmilla oli selvää kiinnostusta toisiaan kohtaan, oli yhteinen tiivis kaveriporukka ja meitä pidettiin "parina". Selvähän se, kun molemmin puolinen ihastuminen näkyi kilometrien päähän. Kun lopulta nostin kissan pöydälle, eli ilmaisin haluavani parisuhteen ja yhteisen tulevaisuuden, niin tuli todella viiltävät pakit.  Kaikki loppui kuin seinään. Pääsin yli ja annoin miehen olla. En huudellut perään. Sitten tapahtui se mitä olin aikaisemmin aina toivonut. Mies ilmaisikin mielenkiinnon ja halun seurustella kanssani, mutta se oli myöhäistä. Olin juuri muuttamassa pois paikkakunnalta eikä tunteeni häntä kohtaan ollut samat kuin aikaisemmin, en uskaltanut luottaa hänen tunteisiin enää.

Todennäköisesti mies ei tosiaankaan ollut kiinnostunut, mutta vain kyllästyi lopulta olemaan yksin ja olisi voinut tyytyä sinuun.

Väärin. Syykin selvisi jälkikäteen. Hän oli/on veljeni paras kaveri, eikä sen vuoksi uskaltanut vakavampaan minun kanssa. Oli kuulemma jutellut minusta hyvää muille ja myöntänytkin että oli jäätynyt totaalisesti minun seurusteluehdotukseen. 

Vierailija
73/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
74/74 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ihastukseni kohde ei ole ollut tippaakaan kiinnostunut minusta, siitä pääsee ajan kanssa yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi