Nainen, oletko koskaan saanut pakit jotka on menneet kunnolla tunteisiin
Kommentit (74)
En. En saa pakkeja, koska en tee aloitteita. Ikinä.
Otin uuden. Miesten perään ei kannata itkeä.
En ole koskaan saanut pakkeja. En tiedä miltä se tuntuisi.
En, mutta pitkästä suhteesta eroaminen on ollut sitä.
En ole saanut pakkeja, mutta olen kyllä tavannut mulkkuja miehiä, jotka vihaavat naisia.
En, ei siinä vaiheessa vielä ole ketään kohtaan niin suuria tunteita, että pakkienkaan saaminen menisi tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
En. En saa pakkeja, koska en tee aloitteita. Ikinä.
Sama. Aloitteen tekeminen on minimivaatimus miehelle.
Hain yhtä miestä tanssimaan ja sain pakit. Ei tuntunut missään.
Ja muina kertoina miehet ovat lähteneet tanssimaan.
Eli siis joku johon olen ihastunut, on ghostannut?
Miehethän ei anna suoranaisia pakkeja, vaan ovat kommentoimatta kokonaan, eivät vastaa jne.
Tosin pikkuveljeni olen kouluttanut paremmiksi, ja ylpeänä ottanut sen tiedon vastaan, että he ovat sanoneet tytöille suoraan, etteivät koe samoin yms.
Hyvä minä!
Ja joo, tietysti se sattuu, jos ja kun ei saa tunteilleen vastakaikua ja jää vain sivusta seuraamaan, kun ihastus alkaa jonkun toisen kanssa.
Varmaan useimpia sattuu tuollainen?
Ja v t u t t a a se epäselvyys/ghostaaminen.
Olen. Silloin kun olen ollut ihastunut ja toimen ei ole kokenut samoin.
Joo, meni tunteisiin.
Mutta tiesinpä jättää miehen rauhaan, enkä yrittänyt toiste.
Jokaisella on oikeus antaa pakit, eikä siitä saa järjestää mitään sirkusta.
Olen kerran ja yritän juuri päästä tästä yli. Tästähän tuli ihan kunnon koko elämäni kattava kriisi, eli kyse ei ole vain tuosta miehestä, vaan ylipäätään aloin pohtia elämäntilannettani ja mahdollisuuksiani jne. paljon laajemmin. Olen lähes luovuttanut siitä, että voisin koskaan löytää mitään ja pohdin olisinko nyt suosiolla yksin sitten vain. Noh, ehkä pitäisi kuitenkin vaan mennä sinne tinderiin ja ettiä joku laastari.. :D
Tinder-deitti pyysi numeroa ja laittoi viestillä pakit samana päivänä. Miksei vaan laittanu siellä Tinderissä viestiä?
Olen saanut suurieleiset ja julkiset pakit mieheltä, jolle en edes tehnyt aloitetta enkä ollut edes hänestä lainkaan kiinnostunut.
Herätti lähinnä suuttumusta, mutta myöhemmin ajattelin, että ihan sama mitä tuntemattomat siinä ympärillä ajattelivat.
Vierailija kirjoitti:
Tinder-deitti pyysi numeroa ja laittoi viestillä pakit samana päivänä. Miksei vaan laittanu siellä Tinderissä viestiä?
Ja kun kysyit siltä, niin mitä se vastasi?
Olen.Miehen veli sähläsi välissä.
En ole ikinä unohtanut !
Olen. Mitä niistä?