Nainen, oletko koskaan saanut pakit jotka on menneet kunnolla tunteisiin
Kommentit (74)
Ala-asteella ihastukseni haukkui minua välitunnilla, se satutti.
Aikuisena olen sekä antanut että saanut pakkeja, mutta aika nätisti asia on aina esitetty. Yhden tyypin kanssa ollaan ihan hyviä kavereitakin nykyään. Tosin hänestä halusin vaan sänkyseuraa, jos olisin ollut syvästi ihastunut tai rakastunut olisi voinut olla vaikeampaa. Nykyän arvostan enemmän hänen ystävyyttään ja olen iloinen ettei lähdetty sähläämään mitään aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut pakkeja. Kaikki parisuhteeni ovat syntyneet omasta aloitteestani, kuten Suomessa on tavallista. Olen viisikymppinen nainen.
Eli jokainen tekemäsi aloite on onnistunut? Eipä mene aina noin.
En ole elämäni aikana tehnyt kuin neljä kertaa aloitteen, ja nämä ovat joka kerta johtaneet suhteeseen. Myös tähän avioliittoon, mies tosin kosi sitten.
Onnistumisprosentti 100. Wau.
Olen saanut. Vuosien jälkeen kaihertaa edelleen. Molemmilla oli selvää kiinnostusta toisiaan kohtaan, oli yhteinen tiivis kaveriporukka ja meitä pidettiin "parina". Selvähän se, kun molemmin puolinen ihastuminen näkyi kilometrien päähän. Kun lopulta nostin kissan pöydälle, eli ilmaisin haluavani parisuhteen ja yhteisen tulevaisuuden, niin tuli todella viiltävät pakit. Kaikki loppui kuin seinään. Pääsin yli ja annoin miehen olla. En huudellut perään. Sitten tapahtui se mitä olin aikaisemmin aina toivonut. Mies ilmaisikin mielenkiinnon ja halun seurustella kanssani, mutta se oli myöhäistä. Olin juuri muuttamassa pois paikkakunnalta eikä tunteeni häntä kohtaan ollut samat kuin aikaisemmin, en uskaltanut luottaa hänen tunteisiin enää.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ne kaihertaa vielä vuosien jälkeenkin. Ja kun molemmilla oli kiinnostusta toisiaan kohtaan, siis selvää, myös baarihempeilyä, ja tätä jatkui pitkään.
Kun tein aloitteen, tuli kirvelevät pakit ja kaikki loppui seinään. Mies muuttui jääkalikaksi.Tämä on yksi todiste siitä että naisen ei pidä tehdä aloitetta.
yhtä lailla mies voi saada pakit eikä se miehellekkään kivalle tunnu. kaikki tietysti tekee kun parhaaks näkee. sitten on myös naisia jotka ovat tehneet aloitteen ja onkin menty treffeille ja alettu seurustelemaan. ei kannata lannistua. 🙂
Nuoruusaikoihin liittyy muutama juttu, jolloin itse olin aloitteellinen ja huonosti kävi . En mielelläni niitä muistele. Viimeisin tosi nolo, koska työkaveri kyseessä ja töitä oli vielä jokunen viikko jäljellä.Tapahtui ajalla ennen tindereitä ja ennen nettiä
Lukuisia. Siis jos nyt lasken kaikki oharit ja muut vastaavat epäkiinnostuksenosoitukset. Kaikkia ei voi aina miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut. Vuosien jälkeen kaihertaa edelleen. Molemmilla oli selvää kiinnostusta toisiaan kohtaan, oli yhteinen tiivis kaveriporukka ja meitä pidettiin "parina". Selvähän se, kun molemmin puolinen ihastuminen näkyi kilometrien päähän. Kun lopulta nostin kissan pöydälle, eli ilmaisin haluavani parisuhteen ja yhteisen tulevaisuuden, niin tuli todella viiltävät pakit. Kaikki loppui kuin seinään. Pääsin yli ja annoin miehen olla. En huudellut perään. Sitten tapahtui se mitä olin aikaisemmin aina toivonut. Mies ilmaisikin mielenkiinnon ja halun seurustella kanssani, mutta se oli myöhäistä. Olin juuri muuttamassa pois paikkakunnalta eikä tunteeni häntä kohtaan ollut samat kuin aikaisemmin, en uskaltanut luottaa hänen tunteisiin enää.
Mikähän pitkä viive jossakin miehissä oikein onkaan! Mulle käynyt noin kans muutaman kerran, ei kaveriporukan yhteyksissä mutta muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän pitkä viive jossakin miehissä oikein onkaan! Mulle käynyt noin kans muutaman kerran, ei kaveriporukan yhteyksissä mutta muutoin.
Siihen kun saisi vastauksen... :D Sitten on se toinen ääripää! Ne liian innokkaat, jotka suunnittelee yhteistä tulevaisuutta toisien treffien jälkeen! Eräs yh-iskä esitteli minut lapsilleen jo toisen tapaamisen merkeissä.... Ahdisti. Eniten harmitti ja ahdisti lasten puolesta, kun tiesin ettei jutusta tule mitään. Mielestäni lapset esitellään tulevalle puolisolle sinä kohtaa, kun molemmat ovat varmoja yhteisestä tulevaisuudesta, puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 5 kertaa tehnyt aloitteen miehelle johon olen ollut ihastunut. On siis jo tunnettu vähän ja yhteys on ollut sykähdyttävä. Joka kerta olen saanut pakit. Enää en viitsi yrittää, eli sanotaan sitten niin että tunteisiin meni. N39, ikuisesti friendzonella.
Miksi teet viisi kertaa aloitteen samalle miehelle? Ekasta kerrasta jo pitäisi tietää, että tämä oli sitten tässä. Tee viisi aloitetta eri miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut pakkeja. Kaikki parisuhteeni ovat syntyneet omasta aloitteestani, kuten Suomessa on tavallista. Olen viisikymppinen nainen.
Miksi ei menisi? Kaikki ei mene puskista tuntemattomilla iskemään.
Sain murkkuikäisenä lähestymisyrityksiini niin paljon naureskelua ja irvailua etten sen jälkeen ole aloitteita tehnyt. Tapasin puolisoni parikymppisenä ja yhdessä ollaan oltu melkein 30 vuotta. Jos nyt jostain syystä päätyisin taas sinkuksi niin en usko, että edelleenkään uskaltaisin rohkeasti lähestyä ketään- on sen verran syvällä nuo arvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 5 kertaa tehnyt aloitteen miehelle johon olen ollut ihastunut. On siis jo tunnettu vähän ja yhteys on ollut sykähdyttävä. Joka kerta olen saanut pakit. Enää en viitsi yrittää, eli sanotaan sitten niin että tunteisiin meni. N39, ikuisesti friendzonella.
Miksi teet viisi kertaa aloitteen samalle miehelle? Ekasta kerrasta jo pitäisi tietää, että tämä oli sitten tässä. Tee viisi aloitetta eri miehille.
Hei saivartelija, tietenkin kyseessä oli viisi eri miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt aloitteita nimenomaan miehille joita jo tunsin, oli flirttiä ja kipinöintiä, oltiin juteltu jo kaikenlaista... Heidän kiinnostuksensa loppui tasan siihen aloitteeseen. Eli kyllä ne pakit tulee osalle meistä vaikka ei tuntematonta iskisikään.
No joo, jonkun yhden illan hoidon kanssa yritin jutella somessa, niin hän julkaisi pqssiivisaggressiivisesti päivityksen jossa ilmaisi että vaikka on kännissä häseltänyt kanssani niin selvin päin pitää minua rumana. Varmasti tuo oli aivan rehellinen mielipide, mutta olisi hän voinut sanoa mulle suoraan ettei kiinnosta sen sijaan että tekee sen tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Kolme kertaa ja teki tosi pahaa. Lisäksi käyttäydyn huonosti pakkien jälkeen ja sekin hävettää.
Huh, jotenkin helpottavaa lukea tämmöisiä viestejä. Olen itsekin kiukutellut pakkien jälkeen ja hävettää ihan sairaasti. Nykyään otan rauhallisesti.
Joo, kyllä olen saanut ja tyrmäävästi. Koko loppuelämän olen haikaillut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt aloitteita nimenomaan miehille joita jo tunsin, oli flirttiä ja kipinöintiä, oltiin juteltu jo kaikenlaista... Heidän kiinnostuksensa loppui tasan siihen aloitteeseen. Eli kyllä ne pakit tulee osalle meistä vaikka ei tuntematonta iskisikään.
Ihastunut ihminen saattaa tulkita normaalissa juttelussakin flirttiä ja kipinöintiä.
Tätä olen joskus ihmetellyt: olen saanut paljon aloitteita miehiltä, joista suurimman osan olen torjunut, koska ei ole ollut kiinnostusta. Muutaman kerran olen tehnyt itse aloitteen ja niistä olen tainnut saada suurimmasta osasta pakit. Olen alkanut miettiä, että pitääkö se paikkansa, että miehet tosiaan haluaa itse metsästää ja valloittaa sen naisensa ja naisen aloitteen tekeminen on turn off? Mua on siis saattanut valloittaa pitkän aikaa joku naisten keskuudessa suosittu uros, mutta kun itse teen aloitteen introvertille, ulkonäöltään tavallisellatyökaverille, jonka huumorintaju on tehnyt vaikutuksen, niin pakit tulee.
Joo. Mies jutteli kanssani innokkaasti ja vaikutti todella ihastuneelta, mutta kun yritin kutsua häntä kanssani jonnekin, ei koskaan päässyt ja ei sitten yrittänyt itse olla aloitteellinen millään tavalla. Eli ilmeisesti ylitulkitsin asioita. Ei kai siinä mitään, mutta se meni tunteisiin niin paljon että en pystynyt itsetyydyttämään puoleen vuoteen ollenkaan. En ole harrastanut sitä niin vähän sitten 11-vuotiaasta, kun opin sen. Normaalisti teen sitä 3-4 kertaa viikossa.
Kyllä olen. Kolme kertaa ja teki tosi pahaa. Lisäksi käyttäydyn huonosti pakkien jälkeen ja sekin hävettää.