Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko koskaan saanut pakit jotka on menneet kunnolla tunteisiin

Vierailija
11.02.2022 |

?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ei siinä vaiheessa vielä ole ketään kohtaan niin suuria tunteita, että pakkienkaan saaminen menisi tunteisiin.

Riippuu tilanteesta. Olen itse lähestynyt joitain tyyppejä ajatuksella, että wau, onpa kiinnostavan oloinen, kysäisenpä. Sitten olen saanut vastaukseksi "ei" ja olen todennut, että ok ja eteenpäin. Mutta viimeisin vei jalat niin alta ihan hetkessä, etten muista milloin olisin viimeksi ollut näin ihastunut - pakit tuli ja tekee todella kipeää. 

Vierailija
22/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut pakkeja. Kaikki parisuhteeni ovat syntyneet omasta aloitteestani, kuten Suomessa on tavallista. Olen viisikymppinen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietenkin, ei niistä pidä ottaa itseensä. Uusia miehiä kohti. Niitähän riittää. Paula Koivuniemen äänellä: ihania miehiä, ihania miehiä.

Vierailija
24/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikeastaan lähestynyt kuin kerran ja saanut siis kerran pakit. En tiedä tunteisiin menemisestä, mutta jotenkin aloin nähdä itseni uudessa valossa.

Vierailija
25/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut pakkeja. Kaikki parisuhteeni ovat syntyneet omasta aloitteestani, kuten Suomessa on tavallista. Olen viisikymppinen nainen.

Eli jokainen tekemäsi aloite on onnistunut? Eipä mene aina noin.

Vierailija
26/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina kun olen ollut jostakin kiinnostunut.

Vierailija
27/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu sellaiset "pakit", että olet ihastunut tuntemattomaan mieheen ja olet haaveillut jo pitkään yhteisestä elämästä, koska tämä mies on aina ollut yksin ja siksi luulet sen olevan sinkku myös.

Mutta sitten joskus keräät rohkeutta mennä juttelemaan, mutta näetkin hänet naisen seurassa ja ovat todellakin pari.

Niin, miltä tuntuu?

Vierailija
28/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ne kaihertaa vielä vuosien jälkeenkin. Ja kun molemmilla oli kiinnostusta toisiaan kohtaan, siis selvää, myös baarihempeilyä, ja tätä jatkui pitkään.

Kun tein aloitteen, tuli kirvelevät pakit ja kaikki loppui seinään. Mies muuttui jääkalikaksi.

Tämä on yksi todiste siitä että naisen ei pidä tehdä aloitetta.

Vierailija
29/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5 kertaa tehnyt aloitteen miehelle johon olen ollut ihastunut. On siis jo tunnettu vähän ja yhteys on ollut sykähdyttävä. Joka kerta olen saanut pakit. Enää en viitsi yrittää, eli sanotaan sitten niin että tunteisiin meni. N39, ikuisesti friendzonella.

Vierailija
30/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Olisi kummallista, jos ei tähän ikään mennessä olisi saanut yksiäkään pakkeja.

Terveisin Salme 70 v.

Vierailija
31/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan :D. Minä olen saanut pakit joka ikinen kerta. En edes uskalla kuvitella miltä tuntuisi edes kerran saada vastakaikua.

Vierailija
32/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja menin elämässä eteenpäin. Ei kenenkään ole minusta pakko tykätä, sehän on selvä juttu. Ei ollut sen suurempaa tunteilua, etenkään aggressiota jota usein miehillä tuntuu esiintyvän kun pakit saavat.

Vierailija
33/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina, its e tu hoinen olo ja yksinäisyys vaivaa

Vierailija
34/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja sattui sen verran että olen mielummin yksin kuin yritän uudestaan.

Vierailija
35/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei ole sopivaa puoliskoa ja siksi niitä pakkejakin tulee

Vierailija
36/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan katkerat velatädit sai pakit luokan rumimmalta pojalta v. 1972 🤣

Vierailija
37/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista... Mun aloitteet on aina torpattu. Rumastikin. Siispä lopetin niiden teon.

Vierailija
38/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu sellaiset "pakit", että olet ihastunut tuntemattomaan mieheen ja olet haaveillut jo pitkään yhteisestä elämästä, koska tämä mies on aina ollut yksin ja siksi luulet sen olevan sinkku myös.

Mutta sitten joskus keräät rohkeutta mennä juttelemaan, mutta näetkin hänet naisen seurassa ja ovat todellakin pari.

Niin, miltä tuntuu?

Mulle ei olisi edes mahdollista niin syvä ihastuminen johonkin tuntemattomaan, että oikeasti haaveilisin jostain yhteisestä elämästä. Juu ei, mun pitää henkilökohtaisesti tuntea ihminen jotta voin ihastua. Kiinnostua saatan tuntemattomasta, mutta ei tuo tilanne silloin tuntuisi oikein miltään. Mietin vaan että jaahas, ei ollut yllätys, ja sitten unohdan sen hepun. T: Nainen

Vierailija
39/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tein nuorena aloitteita aika roisisti. Jos miehen ulkonäkö innosti, menin juttelemaan ja joskus kysyin suoraan tuutko mun luo. Ei ne ikinä uskaltaneet. Ei mennyt tunteisiin, olin niin kännissä.

Vierailija
40/74 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole elämäni aikana tehnyt kuin neljä kertaa aloitteen, ja nämä ovat joka kerta johtaneet suhteeseen. Myös tähän avioliittoon, mies tosin kosi sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä