Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havahduin tänään kunnolla siihen ettei tässä työelämässä ole mitään järkeä.

Vierailija
22.06.2015 |

Joka samperin aamu raahaudun itku kurkussa töihin. Teen minkä ehdin ja pystyn, mutta mikään ei riitä. Ylitöitä pitäisi jatkuvasti tehdä. Vajaamiehitys melkein jatkuvasti, varsinkin nyt kesällä. Vajaakuntoisena yritän selvitä buranan ja jääpussin avulla.
Lääkäriltä saa saikkua ja sen jälkeen pomolta kieroja katseita ja paskaa käteen.
Jokaisella max 3 viikkoa kesälomaa kun tietty määrä porukkaa pitä olla paikalla. Sen lisäksi joku melkein joka viikko sairaana.

Ei tässä ole mitään järkeä. Tätäkö tää elämä on?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnelkaa antti tuisku -saikkuu. Kertoo ironisesti juurikin tästä aiheesta ;)

Vierailija
2/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko jossain jo siinä pisteessä, että lomaa saa tosiaankaan pitää vain kolme viikkoa putkeen? ihan hullua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoitoalalla ? Kuulostaa tutulta. Irtisanoin itseni vakipaikalta ja jopa helpotti. Nyt keikkaa jos on muuta kotona.

Vierailija
4/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on nykyään monissa paikoissa täysin sairasta. Muutaman vuoden töissä olleet miettivät ja toteavat ettei mitään mahdollisuuksia jaksaa eläkeikään asti. Jatkuvaa stressiä, kiirettä, painostusta, esimiestehtävien hoitamista oman duunin ohella, suoraan sanottuna paskaa. Ja sitten meillä on vielä satojatuhansia ihmisiä raapimassa viikoittain hakemuksia, että pääsisivät tähän hullunmyllyyn mukaan.

Vierailija
5/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:12"]

Ei ole kokemusta/koulutusta terveydenhuoltoalalta. Maahantuonti? Mitä? Ei ole lainkaan tuttua se. Kuten sanoin, ei ole osaamista kun vaan omalta suppealta alalta. Ei voi hyödyntää muualla ollenkaan. Tää on siis niin syvältä. Nytkin pitäis olla jo nukkumaasa, mutta ei väsytä yhtään. Ei kannata mennä kieriskelemään sänkyyn. Ap

[/quote]Rauhoitu ja lue Isä meidän rukous ennen nukkumaan menoa. Siunausta. Älä huoli kaikki järjestyy. :)

Vierailija
7/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:54"]

Perusta yritys tai lähde ulkomaille töihin?

[/quote]

Kuule, Suomessa työelämä on oikeasti rentoa ja löysää erittäin moneen maahan verrattuna.

t: ulkosuomalainen

[/quote]Norjassa ainakin on tosi rauhallinen tahti. Norjalaiset ei hötkyile, se on rauhallinen kansa.

Vierailija
8/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluisi olla kotona hoitamassa lapsia. Miksi naiset menitte sinne työelämään? Miehet kestää sen paremmin.

Vierailija
9/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:48"]Joo tätä se on ollu mulla jo pidemmän aikaa ja työt vaa lisääntyy, verot nousee, neekereitä lapataan lisää Suomeen.. jne.
[/quote]
Mulla ollut tätä samaa viimeiset 5 vuotta ja pahenee vaan. Tänään se jotenkin iski tajuntaan kunnolla.
Tätäkö pitäis jaksaa ainakin reilu 20 vuotta. Ei mitään mahista jaksaa.
Ap

Vierailija
10/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lasten kasvettua hoitamassa lastenlapsia ja omia vanhoja vanhempiaan. Näin se kuuluisi tehdä.

Vierailija
11/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta yritys tai lähde ulkomaille töihin?

Vierailija
12/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uus työ jos on mahdollista. Ei töihin kuulu mennä itku kurkussa ja huonolla mielellä... Eli uutta matoa koukkuun! :)

Vierailija
13/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa. Ei mun työni ainakaan noin ankeaa ole, vaikka firma välillä onkin ahdingossa. 

Vierailija
14/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuskastuminen, mutta syynä eniten se, että työ tuntuu täysin metkityksettömältä. Kaikki muuttuu koko ajan, kukaan ei enää tiedä mihin ollaan menossa, pitäisi tehdä kaikkea ja olla huippua mutta mikään ei saa maksaa mitään eikä kenenkään työaikaa saisi kulua mihinkään. Kanniskelisin mieluummin vaikka tiiliä päivät pitkät, jos sillä olisi jokin merkitys.

Vierailija
15/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän poliitikot kammoavat kaikkia pitkiä perhevapaita, opintovapaita tms. koska niiden aikana ihmiselle ehtii rakentua sellaista omaa elämää, että siihen vanhaan työhön ei ehkä haluakaan palata. Se ei enää tunnu sen arvoiselta, kun on saanut etäämmältä katsoa objektiivisemmin sitä, mitä työ antaa ja mitä se ottaa. Ja kun työpaikan tiiviit ystävyyssuhteet lopahtivat eikä kukaan pidä yhteyttä poissaolijaan, alkaa työn vetovoima kummasti vähetä ja tilalle tulee pettymys siitä, ettei ollutkaan sitten tärkeä, kenellekään siellä töissä. 

Vierailija
16/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä yrityksen perustaisin kun aspan taustatuessa olen ollut viimeiset 18 vuotta? Ei ole erityisosaamista.
Ulkomaille ei voisa lähteä koska meillä kouluikäinen erityislapsi joka tarvitsee paljon tukea ja apua.
Uutta työtä olen etsinyt viimeiset 5 vuotta, mutta aika vähän on sopivia paikkoja tarjolla. Koulutus ei riitä tai muuta. Ja niihin joihin olen hakenut, niin vastaus on aina ollut "kiitos, mutta ei kiitos".
Ap

Vierailija
17/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä Suomessa töitä tekee.

Vierailija
18/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:02"]

Minkä yrityksen perustaisin kun aspan taustatuessa olen ollut viimeiset 18 vuotta? Ei ole erityisosaamista. Ulkomaille ei voisa lähteä koska meillä kouluikäinen erityislapsi joka tarvitsee paljon tukea ja apua. Uutta työtä olen etsinyt viimeiset 5 vuotta, mutta aika vähän on sopivia paikkoja tarjolla. Koulutus ei riitä tai muuta. Ja niihin joihin olen hakenut, niin vastaus on aina ollut "kiitos, mutta ei kiitos". Ap

[/quote]maahantuonti? kodinhoitaja, avustaja? Sitten yksi mikä Suomessa on huonosti hoidettu on ruuan nettikauppa.

Vierailija
19/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin puolestasi ja perheesi puolesta, ap.

Vierailija
20/30 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikan vaihto ei onnistu, ainoa mitä voit tehdä on muuttaa oma suhtautumisesi. Enemmän huumoria peliin, älä alistu uhriksi vaan tee se minkä ehdit ja pystyt, ei sinulta kukaan sen enempää voi vaatia. Kanna kortesi kekoon ilmapiirin parantamiseksi, se auttaa uskomattoman paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan