Finnkino nosti TAAS hintoja...
http://www.episodi.fi/artikkelit/kommentti-finnkino-ala-viitsi/
Kiitos tästä, Finnkino. Alkaa ketuttamaan tuo, että jos haluaa erikoisemman leffaelämyksen niin saa pulittaa itsensä kipeäksi. No, eipä tarvitse enää käydä kun saa jo noilla hinnoilla sitten DVD -julkaisun omakseen.
Kommentit (26)
Olen lopettanut Finnkinon teattereissa käymisen lähes kokonaan kiskurihintojen sekä 15 min elokuvan alussa kestävän mainoskimaran takia.
Onneksi suurilta paikkakunnilta löytyy vaihtoehtoisia elokuvankatselupaikkoja. Esim. Tampereella Niagara-elokuvakeskus.
Hintojen takia käynkin leffassa nykyään vain jos saan lahjalippuja :/ Normihintaisen lipun olen ostanut viimeksi vuosia sitten.
Leffaan mennään antamaan treffikaverille sormipillua eikä katsomaan elokuvaa. Telkkarista voi katsoa leffoja ilmaiseksikin.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 21:03"]
Olen lopettanut Finnkinon teattereissa käymisen lähes kokonaan kiskurihintojen sekä 15 min elokuvan alussa kestävän mainoskimaran takia.
Onneksi suurilta paikkakunnilta löytyy vaihtoehtoisia elokuvankatselupaikkoja. Esim. Tampereella Niagara-elokuvakeskus.
[/quote]
Kun maksan kalliin leffalipun niin miksi minun pitää katsoa vartti niitä mainoksia? Tätä en käsitä... joten jätän mielummin menemättä leffaan ja odotan dvd-julkaisua.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 20:38"]4, mä kerään leffoja ja mulla on niitä hyllyt täynnä. Kattelen niitä usein kun on aikaa ja lainaan kavereille kun pyytävät :)
-ap
[/quote]
Täällä myös leffojen ja muutamien sarjojen keräilijä! :)
Kyllä niitä tulee aika useinkin katteltua, kunhan vain aikaa semmoisille hienouksille löytyy kiireden keskeltä.
Edelleen meille tulee halvemmaksi ostaa dvd-leffa ja mässyt, kuin lähteä kokemaan "huikeita elämyksiä" elokuvateatteriin :'D Kyllä on ahne lafka. Mutta itsepä kärsii.