Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä löydän ystäviä?

Vierailija
22.06.2015 |

olen työtön ja yksin päivät pitkät kotona . monesti illatkin . mistä ihmeestä löydän kavereita.. ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko jotain? Oletko mukana jossain facebook-ryhmässä tms. missä on samanhenkisiä ihmisiä?

Missä käyt säännöllisesti? Olisiko näissä paikoissa mahdollista virittää juttua, tutustua ihmisiin? Missä uusissa paikoissa voisit alkaa käydä?

Minkä verran juttelet ihmisille oma-aloitteisesti? Voisitko lisätä sitä? Tällä tavalla saa jos ei ystäviä niin ainakin tuttavia, ja toiselle ihmiselle hyvän mielen :)

Uskon, että löydät kyllä ystäviä. Tsemppiä! Koskaan ei voi tietää, missä törmää omaan sielunsiskoonsa :)

Vierailija
2/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tottakai. Täällä kaikki kehuvat ja kannustavat toisiaan. Todella sydämellinen paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan tutustuminen on helpompaa, jos tehdään jotain yhdessä. Esim. talkoot  tai muut vapaaehtoistyöt voi olla hyvä tapa tutustua ihmisiin - työn touhussa unohtaa tarkkailla itseään eikä hermoile sitä, miltä toisten silmissä vaikuttaa. No, mä oon ahdistukseen taipuvainen, sä et ehkä ole, joten sulla tutustuminen voi onnistua muutenkin. Kannattaa avoimin mielin miettiä, mihin voisi mennä ja jutella ihmisille. Kesällä on yleensä enemmän erilaisia tapahtumiakin, missä käydä. Rohkeasti vaan! Varoituksen sana: tämä voi kasvattaa myös itseluottamusta, tai niin mulla ainakin teki :)

Vierailija
4/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellisesti parisuhteessa. etsin ihan naispuolisia kavereita .t.ap

Vierailija
5/5 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tindertreffeillä! Ei ehkä kavereita mut ainakin jotain tekemistä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi