Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ihan normaalia?! :0

Vierailija
22.06.2015 |

Oon 16v poika ja mulla on vain vähän munakarvoja peniksen juuresta 3cm ylöspäin eikö yleensä miehillä ole niitä napaan asti? Mulla ei ole siis tullut karvoja lisää enää. Mutta nuo vähäiset ovat kuitenkin mustia. Myös kiveksissä kasvaa parit karvat. Onko mussa joku vika? Isällänikään ei kyllä parta kauheasti kasva eli suvussani ei olla mitään kovin karvaisia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siitä vielä kasvaa.

Vierailija
2/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole mitään karvaisia apinoita. Luin netistä, että ihmisiä on erillaisia joten karvojenkin määrä ja kasvutapa vaihtelee. En olisi huolissaan. Sulla kuitenkin on ihan murrosikä ja onhan tuossakin jo jotain. Ja oikein hyvää kesää! :) <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä vuosien ajan mieheksi kehittyminen käynnissä, joten monta karvaa ehtii vielä kasvaa. Ihan normaalilta kuulostaa :)

Vierailija
4/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki oo karvasia

Vierailija
5/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin huolestuin tekstistäsi. Kysyin mieheltäni, että mistä karvojen vähyys saattaisi johtua. Hän kertoi, että hänellä oli sama ongelma 20-vuotiaaksi saakka. Ongelma katosi, kun mieheni lähti uskonnollisesta yhteisöstä pois ja alkoi säännöllisesti vetämään käteen. Nyt on kunnon karvat munassa ja partakin rehottaa, kun tykkää antaa minulle paljon suuseksiä!

Vierailija
6/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän karvoja(kunhan nyt edes munissa, leuassa ja kainaloissa kasvaa) niin sitä parempaa hiustenlähdön kannalta. En nyt muista miten se menee mutta ylimääräinen testo vaikuttaa niin, että hiukset tuppaavat lähtemään jo nuorena. Ja ei ole ppaskapuhetta, googlettakaa jos ette usko. 

Vierailija
7/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se sitten on hyödyllistä kasvattaa sitä pehkoa?

Vierailija
8/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja helepolla pääset tulevaisuudessa seivailun suhteen, kun nykyään on tämä villitys, jotta aikuisilla ei niitä karvoja sua olla ollenkaan.

Vierailija
9/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 18:51"]

Millä tavalla se sitten on hyödyllistä kasvattaa sitä pehkoa?

[/quote]

Ei pääse homehtumaan.

Vierailija
10/10 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat aina vähän oikullisia juttuja nuo nuorten poikien munakarva asiat, mutta huolissaan ei pidä olla kun kyllä ne siitä kasvaa. Minäkin olen monennäköisia karvoja nähnyt kun poikasten kanssa on tullut touhuttua, mutta muista että kaikki munat ovat yhtä sexikkäitä omalla tavallaan ja kantajastahan se on kiinni. Monet nuorethan nykyään ajelevatkin niitä

gay 57