Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kissojen omistajat nuuhkivat kissojaan ja hierovat niitä naamoihinsa?

Vierailija
11.02.2022 |

Mistä se käytös tulee ja pitävätkö kissat edes siitä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa on niin pehmeä ja lämmin. Ihanimmat paikat tunkea naama on kerällä olevan kissan kiepillä oleva kylki, venyttelevän kissan maha, korvien väli, korvien takana oleva silkkiuntuva, ja korvien edustan ohuemman karvan peitossa oleva lämmin paikka. Kissa ei tuoksu miltään, mutta jostain syystä nuuhkuttelen kissaa hieroessani naamaani siihen.

Joskus hieromme molemmat naamojamme toisiimme - kissa puskee sylissä istuessaan olkapäätäni, ja minä hieron kasvojani kissan niskaan ja päälakeen.

En osaa selittää miksi, mutta en osaa lopettaakaan :D

Siksi kun se on rentouttavaa ja hyvänolon aikaan saavaa toimintaa, molemmin puolin. Minä ainakin olen jonkinlaisessa 'nirvanassa' kun tuota teemme.

Hyvänlaatuinen aivosumu.

Ensin siis ihmiset hierovat kasvoistaan kissaan meikit, bakteerit, ilmansaasteet tai likaiset kasvot, kissa nuolee kaiken sisäänsä. Ihanaa ja terveellistä.

Samat ilmansaasteet kissa hengittää kuin ihmisetkin ja kukaan meikkejään kissaan putsaa....aattele nyt vähän.

Vierailija
62/64 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa ei välttämättä pidä siitä. Ei ihminenkään pitäisi. Ja kissa on voinut pyydystää ulkona peltomyyrän /linnun ja sitten nuollut turkin, ihminen hieroo raatoa kasvoilleen silloin. Ihanaa.

Kyllä kissa kertoo hyvin nopeasti jos ei jostakin pidä. Meillä on sisäkissa joten ei pyydystä mitään.

T:Suklaa-vaniljakissan palvelija

Osa kissoista jähmettyy ihmisen käsittelyssä (varsinkin kovakourainen mies) ja yrittää vain miellyttää omistajaa. Alistuu. Kuten moni nettivideo näyttää. Kaikki kissat eivät ehdi näyttää sitä että stop. Mutta hierokaa vaan siihen peltomyyrä -turkkiin kasvoja, kissa nuolee monia paikkoja. :O

Meidän kissa kuule ihan itse hakeutuu lähelle, puskee ihmisen päätä kun istuu sohvalla ja kissa on selkänojalla. Sylissä painautuu mun kaulaa vasten.

Olet selvästi kissojen vihaaja joten mitä teet tässä ketjussa kertomassa tuollaista sontaa.

t:Suklaa-vaniljakissan palvelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa nuuskutella pehmeää ja lämmintä kissan turkkia

Vierailija
64/64 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ihanaa nuuskutella pehmeää ja lämmintä kissan turkkia

Oletteko varmoja että ette ole itse kissoja, jotka ovat alkaneet nuuskuttaa? Muuttuko ihminen "isoksi kissaksi" kissan seurassa?