Miksi kissojen omistajat nuuhkivat kissojaan ja hierovat niitä naamoihinsa?
Mistä se käytös tulee ja pitävätkö kissat edes siitä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa ei välttämättä pidä siitä. Ei ihminenkään pitäisi. Ja kissa on voinut pyydystää ulkona peltomyyrän /linnun ja sitten nuollut turkin, ihminen hieroo raatoa kasvoilleen silloin. Ihanaa.
Kyllä kissa kertoo hyvin nopeasti jos ei jostakin pidä. Meillä on sisäkissa joten ei pyydystä mitään.
T:Suklaa-vaniljakissan palvelija
Osa kissoista jähmettyy ihmisen käsittelyssä (varsinkin kovakourainen mies) ja yrittää vain miellyttää omistajaa. Alistuu. Kuten moni nettivideo näyttää. Kaikki kissat eivät ehdi näyttää sitä että stop. Mutta hierokaa vaan siihen peltomyyrä -turkkiin kasvoja, kissa nuolee monia paikkoja. :O
Meidän kissa kuule ihan itse hakeutuu lähelle, puskee ihmisen päätä kun istuu sohvalla ja kissa on selkänojalla. Sylissä painautuu mun kaulaa vasten.
Olet selvästi kissojen vihaaja joten mitä teet tässä ketjussa kertomassa tuollaista sontaa.
t:Suklaa-vaniljakissan palvelija
Oi ihanaa nuuskutella pehmeää ja lämmintä kissan turkkia
Vierailija kirjoitti:
Oi ihanaa nuuskutella pehmeää ja lämmintä kissan turkkia
Oletteko varmoja että ette ole itse kissoja, jotka ovat alkaneet nuuskuttaa? Muuttuko ihminen "isoksi kissaksi" kissan seurassa?
Samat ilmansaasteet kissa hengittää kuin ihmisetkin ja kukaan meikkejään kissaan putsaa....aattele nyt vähän.