Miehet ja kauluspaidat. Pakkoko niitä on joka paikassa käyttää?
Nyt piti käännyttää autolta takaisin pukemaan kun yritti lähteä perheen eväs- ja luontoretkelle sellainen päällään.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap niitä kulahtaneita av-mammoja?
Välillä näkee täysin eripari pariskuntia. Mies pukeutuu tyylikkäästi ja on komea. Pariskunnan nainen kerännyt matkan varrella liikakiloja ja vaatteet kuin suoraan "uffilta".Toki samoja tapauksia on toisinkin päin.
Kertoo siitä kuinka miehen pitää olla jopa komea ja tyylikäs saadakseen edes tavisnaista.
Vierailija kirjoitti:
Italian jalkapallojoukkueen pelipaidoissakin on kaulukset.
Ja mafian palkkamurhaajatkin työskentelee kauluspaitojen lisäksi puku päällä, ainakin telkussa.
On italialais miehet vain niin komeita.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pikeepaita sopiva kompromissi? :)
Sopii vain tenniskentälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kelpaa kauluspaidat kunhan ovat asiallista merkkiä ja tyyliä eli Sasta, Fjällräven, Chevalier, Pinewood. Eli ei mitään toimistorääsyjä vaan sellaisia joiden päältä kehtaa ottaa mettätakin pois.
Ihmisellä menee erittäin huonosti jos sen pitää ajatella mitä muut on mieltä omasta pukeutumisesta
Kyllä mä esim. häissä ja hautajaisissa mietin, onko asuni sopiva ja omaisia sekä tilannetta kunnioittava. Toisaalta hautajaisten osalta voi tietysti ajatella, että silloin menee tosiaan huonosti.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:04"]Tää sama avaus on ollut täällä aiemminkin.
Eikä mun mieheni ole johtavassa asemassa vaikka kauluspaitaa käyttääkin...
Mannet on aika harvoin edes työelämässä, vaikka kaikilla on kauluspaidat.
Sinkkumiehellä on kauluksellinen ötökänkarkoituspaita. Kelpaa retkeillä.
Mun mies käyttää kauluspaitoja "aina", vain kotona, salilla tai rannalla t-paitoja ja pikeitä.
Mun mielestä kauluspaidat on hyvännäköisiä, vielä näin kesällä kun käärii hihat ja paljastaa kauniit lihaksikkaat ruskettuneet käsivarret... ah! (Lyhythihaiset kauluspaidat no no)
Mutta hän onkin aina tyylikäs ja hyvin pukeutunut, kaukana perussuomalaisesta miestyypistä;D
No, mun mies käyttää nuorisoteepaitoja ja huppareita. Ja tennareita.
Kieltämättä kauluspaidat ja nahkakengät näyttäisivät tyylikkäämmiltä 45-vuotiaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käyttää kauluspaitoja "aina", vain kotona, salilla tai rannalla t-paitoja ja pikeitä.
Mun mielestä kauluspaidat on hyvännäköisiä, vielä näin kesällä kun käärii hihat ja paljastaa kauniit lihaksikkaat ruskettuneet käsivarret... ah! (Lyhythihaiset kauluspaidat no no)
Mutta hän onkin aina tyylikäs ja hyvin pukeutunut, kaukana perussuomalaisesta miestyypistä;D
Miten niin???
Olisiko pikeepaita sopiva kompromissi? :)