Miehet ja kauluspaidat. Pakkoko niitä on joka paikassa käyttää?
Nyt piti käännyttää autolta takaisin pukemaan kun yritti lähteä perheen eväs- ja luontoretkelle sellainen päällään.
Kommentit (53)
Kuulostaa keikarilta. Niitä on nyt tosi paljon kun miesten pukeutuminen on muotia.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:10"] Miksei eväsretkelle saa laittaa kauluspaitaa? Olisit tyytyväinen, että pukeutuu hyvin. [/quote] Niitähän on olemassa ihan ulkoilu- ja retkeilyvaatteiksi tarkoitettuja kauluspaitoja. Se että paidassa ylipäätään on kaulukset, ei tietenkään tee siitä vapaa-aikaan sopimatonta. Eri asia sitten jos valkoisessa paidassa ja kravatissa oli lähdössä. Mutta ilmeisesti joku mamma osaa jakaa paidat vain kauluksellisiin ja kauluksettomiin. [/quote]Mun mies kyllä nimenomaan lähtee valkoisessa kauluspaidassa vaikka Nuuksioon, koska on fanaattinen pukumies. Tiedän, olen naimisissa pellen kanssa. Suoria housuja ei sentään ihan joka paikkaan laita, eikä kravattia
[/quote]
Mutta eikö tuo ole oikeastaan aika hienoa? Vaikka ei autoa näy, niin kaikki tietää silti että on johtavassa asemassa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:10"] Miksei eväsretkelle saa laittaa kauluspaitaa? Olisit tyytyväinen, että pukeutuu hyvin. [/quote] Niitähän on olemassa ihan ulkoilu- ja retkeilyvaatteiksi tarkoitettuja kauluspaitoja. Se että paidassa ylipäätään on kaulukset, ei tietenkään tee siitä vapaa-aikaan sopimatonta. Eri asia sitten jos valkoisessa paidassa ja kravatissa oli lähdössä. Mutta ilmeisesti joku mamma osaa jakaa paidat vain kauluksellisiin ja kauluksettomiin. [/quote]Mun mies kyllä nimenomaan lähtee valkoisessa kauluspaidassa vaikka Nuuksioon, koska on fanaattinen pukumies. Tiedän, olen naimisissa pellen kanssa. Suoria housuja ei sentään ihan joka paikkaan laita, eikä kravattia
[/quote]
Mutta eikö tuo ole oikeastaan aika hienoa? Vaikka ei autoa näy, niin kaikki tietää silti että on johtavassa asemassa.
[/quote]
Awwww
Mun mies pitää kans kauluspaitaa aina. Okei, nyt kun sillä on jalka paketissa ja pyörätuoli alla niin hupparilla ja t-paidalla mennään. Kauluspaidat näyttää hyvälle. T-paidat näyttää hyvälle vain jos on oikea väri ja malli.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:54"]
Nyt piti käännyttää autolta takaisin pukemaan kun yritti lähteä perheen eväs- ja luontoretkelle sellainen päällään.
[/quote
Parisuhteen tuho tuo!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:04"]Tää sama avaus on ollut täällä aiemminkin.
[/quote]
Mitä sitten? Kyllähän noita Pipsa asioitakin jaksetaan jauhaa 100 eri alotuksessa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:04"]
Tää sama avaus on ollut täällä aiemminkin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:04"]Tää sama avaus on ollut täällä aiemminkin.
[/quote]Eikä mun mieheni ole johtavassa asemassa vaikka kauluspaitaa käyttääkin...
Ei ku perhana, tää oli se, en vain ensin löytänyt omaa viestiäni tuolta ekalta sivulta!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:13"]
Kuulostaa keikarilta. Niitä on nyt tosi paljon kun miesten pukeutuminen on muotia.
[/quote]
Itse olen pukeutunut säännöllisesti vaatteisiin aika pian syntymäni jälkeen. Nyt vasta kuulen että se on muotia.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:04"]
Tää sama avaus on ollut täällä aiemminkin.
[/quote]
Jospa se pukeutuu yhä niihin paitoihinsa?!
Vierailija kirjoitti:
Ne on hänestä mukavia päällä?!
Olisihan se mukava juoda kaljaakin auringonnoususta asti mutta teettekö sitä? Ette!
Onkohan ap niitä kulahtaneita av-mammoja?
Välillä näkee täysin eripari pariskuntia. Mies pukeutuu tyylikkäästi ja on komea. Pariskunnan nainen kerännyt matkan varrella liikakiloja ja vaatteet kuin suoraan "uffilta".
Toki samoja tapauksia on toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
kelpaa kauluspaidat kunhan ovat asiallista merkkiä ja tyyliä eli Sasta, Fjällräven, Chevalier, Pinewood. Eli ei mitään toimistorääsyjä vaan sellaisia joiden päältä kehtaa ottaa mettätakin pois.
Ihmisellä menee erittäin huonosti jos sen pitää ajatella mitä muut on mieltä omasta pukeutumisesta
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:10"] Miksei eväsretkelle saa laittaa kauluspaitaa? Olisit tyytyväinen, että pukeutuu hyvin.
Niitähän on olemassa ihan ulkoilu- ja retkeilyvaatteiksi tarkoitettuja kauluspaitoja. Se että paidassa ylipäätään on kaulukset, ei tietenkään tee siitä vapaa-aikaan sopimatonta. Eri asia sitten jos valkoisessa paidassa ja kravatissa oli lähdössä. Mutta ilmeisesti joku mamma osaa jakaa paidat vain kauluksellisiin ja kauluksettomiin. Mun mies kyllä nimenomaan lähtee valkoisessa kauluspaidassa vaikka Nuuksioon, koska on fanaattinen pukumies. Tiedän, olen naimisissa pellen kanssa. Suoria housuja ei sentään ihan joka paikkaan laita, eikä kravattia
Ensinnäkään puku ei kerro että onko joku johtavassa asemassa.
Eikä ketään edes pitäisi kiinnostaa toisten asemat eikä sinua pitäisi kiinnostaa se että tietääkö muut sinun tai miehesi aseman.
Pyrin hankkimaan vain kauluksellisia paitoja, koska se peittää pitkän kaulani eikä huono ryhtikään pistä niin pahasti silmään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Kyllä tosimiehellä pitää olla KIITOS- tai liekkipaita tilanteesta riippumatta.
On muuten tosi kätevää, niistä tunnistaa heti wt-luuserin :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:10"]
Miksei eväsretkelle saa laittaa kauluspaitaa? Olisit tyytyväinen, että pukeutuu hyvin.
[/quote]
Niitähän on olemassa ihan ulkoilu- ja retkeilyvaatteiksi tarkoitettuja kauluspaitoja. Se että paidassa ylipäätään on kaulukset, ei tietenkään tee siitä vapaa-aikaan sopimatonta.
Eri asia sitten jos valkoisessa paidassa ja kravatissa oli lähdössä.
Mutta ilmeisesti joku mamma osaa jakaa paidat vain kauluksellisiin ja kauluksettomiin.
[/quote]Mun mies kyllä nimenomaan lähtee valkoisessa kauluspaidassa vaikka Nuuksioon, koska on fanaattinen pukumies. Tiedän, olen naimisissa pellen kanssa. Suoria housuja ei sentään ihan joka paikkaan laita, eikä kravattia