Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ja kauluspaidat. Pakkoko niitä on joka paikassa käyttää?

Vierailija
22.06.2015 |

Nyt piti käännyttää autolta takaisin pukemaan kun yritti lähteä perheen eväs- ja luontoretkelle sellainen päällään.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:10"]

Miksei eväsretkelle saa laittaa kauluspaitaa? Olisit tyytyväinen, että pukeutuu hyvin.

[/quote]

Niitähän on olemassa ihan ulkoilu- ja retkeilyvaatteiksi tarkoitettuja kauluspaitoja. Se että paidassa ylipäätään on kaulukset, ei tietenkään tee siitä vapaa-aikaan sopimatonta.

Eri asia sitten jos valkoisessa paidassa ja kravatissa oli lähdössä.

Mutta ilmeisesti joku mamma osaa jakaa paidat vain kauluksellisiin ja kauluksettomiin.
[/quote]Mun mies kyllä nimenomaan lähtee valkoisessa kauluspaidassa vaikka Nuuksioon, koska on fanaattinen pukumies. Tiedän, olen naimisissa pellen kanssa. Suoria housuja ei sentään ihan joka paikkaan laita, eikä kravattia

Vierailija
22/53 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa keikarilta. Niitä on nyt tosi paljon kun miesten pukeutuminen on muotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehesi äiti kun määräät mitä sen pitää vetää päälleen?

Vierailija
24/53 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:10"] Miksei eväsretkelle saa laittaa kauluspaitaa? Olisit tyytyväinen, että pukeutuu hyvin. [/quote] Niitähän on olemassa ihan ulkoilu- ja retkeilyvaatteiksi tarkoitettuja kauluspaitoja. Se että paidassa ylipäätään on kaulukset, ei tietenkään tee siitä vapaa-aikaan sopimatonta. Eri asia sitten jos valkoisessa paidassa ja kravatissa oli lähdössä. Mutta ilmeisesti joku mamma osaa jakaa paidat vain kauluksellisiin ja kauluksettomiin. [/quote]Mun mies kyllä nimenomaan lähtee valkoisessa kauluspaidassa vaikka Nuuksioon, koska on fanaattinen pukumies. Tiedän, olen naimisissa pellen kanssa. Suoria housuja ei sentään ihan joka paikkaan laita, eikä kravattia

[/quote]

Mutta eikö tuo ole oikeastaan aika hienoa? Vaikka ei autoa näy, niin kaikki tietää silti että on johtavassa asemassa.

Vierailija
25/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:10"] Miksei eväsretkelle saa laittaa kauluspaitaa? Olisit tyytyväinen, että pukeutuu hyvin. [/quote] Niitähän on olemassa ihan ulkoilu- ja retkeilyvaatteiksi tarkoitettuja kauluspaitoja. Se että paidassa ylipäätään on kaulukset, ei tietenkään tee siitä vapaa-aikaan sopimatonta. Eri asia sitten jos valkoisessa paidassa ja kravatissa oli lähdössä. Mutta ilmeisesti joku mamma osaa jakaa paidat vain kauluksellisiin ja kauluksettomiin. [/quote]Mun mies kyllä nimenomaan lähtee valkoisessa kauluspaidassa vaikka Nuuksioon, koska on fanaattinen pukumies. Tiedän, olen naimisissa pellen kanssa. Suoria housuja ei sentään ihan joka paikkaan laita, eikä kravattia

[/quote]

Mutta eikö tuo ole oikeastaan aika hienoa? Vaikka ei autoa näy, niin kaikki tietää silti että on johtavassa asemassa.

[/quote]

Awwww

Vierailija
26/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pitää kans kauluspaitaa aina. Okei, nyt kun sillä on jalka paketissa ja pyörätuoli alla niin hupparilla ja t-paidalla mennään. Kauluspaidat näyttää hyvälle. T-paidat näyttää hyvälle vain jos on oikea väri ja malli.

Vierailija
27/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:54"]

Nyt piti käännyttää autolta takaisin pukemaan kun yritti lähteä perheen eväs- ja luontoretkelle sellainen päällään.

[/quote

Parisuhteen tuho tuo!

Vierailija
28/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama avaus on ollut täällä aiemminkin.

Vierailija
29/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:04"]Tää sama avaus on ollut täällä aiemminkin.
[/quote]

Mitä sitten? Kyllähän noita Pipsa asioitakin jaksetaan jauhaa 100 eri alotuksessa.

Vierailija
30/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:04"]

[/quote]

Tässä: http://www.vauva.fi/keskustelu/4504960/ketju/miehet_ja_kauluspaidat_pakkoko_niita_on_joka_paikassa_kayttaa

Vierailija
31/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:04"]Tää sama avaus on ollut täällä aiemminkin.
[/quote]Eikä mun mieheni ole johtavassa asemassa vaikka kauluspaitaa käyttääkin...

Vierailija
32/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ku perhana, tää oli se, en vain ensin löytänyt omaa viestiäni tuolta ekalta sivulta!

Vierailija
33/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 22:13"]

Kuulostaa keikarilta. Niitä on nyt tosi paljon kun miesten pukeutuminen on muotia.

[/quote]

Itse olen pukeutunut säännöllisesti vaatteisiin aika pian syntymäni jälkeen. Nyt vasta kuulen että se on muotia.

Vierailija
34/53 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:04"]

[/quote]

Jospa se pukeutuu yhä niihin paitoihinsa?!

Vierailija
35/53 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on hänestä mukavia päällä?!

Olisihan se mukava juoda kaljaakin auringonnoususta asti mutta teettekö sitä? Ette!

Vierailija
36/53 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap niitä kulahtaneita av-mammoja?

Välillä näkee täysin eripari pariskuntia. Mies pukeutuu tyylikkäästi ja on komea. Pariskunnan nainen kerännyt matkan varrella liikakiloja ja vaatteet kuin suoraan "uffilta".

Toki samoja tapauksia on toisinkin päin.

Vierailija
37/53 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kelpaa kauluspaidat kunhan ovat asiallista merkkiä ja tyyliä eli Sasta, Fjällräven, Chevalier, Pinewood. Eli ei mitään toimistorääsyjä vaan sellaisia joiden päältä kehtaa ottaa mettätakin pois.

Ihmisellä menee erittäin huonosti jos sen pitää ajatella mitä muut on mieltä omasta pukeutumisesta

Vierailija
38/53 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 14:10"] Miksei eväsretkelle saa laittaa kauluspaitaa? Olisit tyytyväinen, että pukeutuu hyvin.

Niitähän on olemassa ihan ulkoilu- ja retkeilyvaatteiksi tarkoitettuja kauluspaitoja. Se että paidassa ylipäätään on kaulukset, ei tietenkään tee siitä vapaa-aikaan sopimatonta. Eri asia sitten jos valkoisessa paidassa ja kravatissa oli lähdössä. Mutta ilmeisesti joku mamma osaa jakaa paidat vain kauluksellisiin ja kauluksettomiin. Mun mies kyllä nimenomaan lähtee valkoisessa kauluspaidassa vaikka Nuuksioon, koska on fanaattinen pukumies. Tiedän, olen naimisissa pellen kanssa. Suoria housuja ei sentään ihan joka paikkaan laita, eikä kravattia

Ensinnäkään puku ei kerro että onko joku johtavassa asemassa.

Eikä ketään edes pitäisi kiinnostaa toisten asemat eikä sinua pitäisi kiinnostaa se että tietääkö muut sinun tai miehesi aseman.

Vierailija
39/53 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin hankkimaan vain  kauluksellisia paitoja, koska se peittää pitkän kaulani eikä huono ryhtikään pistä niin pahasti silmään.

Vierailija
40/53 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Kyllä tosimiehellä pitää olla KIITOS- tai liekkipaita tilanteesta riippumatta.

On muuten tosi kätevää, niistä tunnistaa heti wt-luuserin :)