Ketä julkkista muistutat eniten ulkoisesti?
Kommentit (112)
Vaihtelevasti kuullut muistuttavani Sarah Hylandia tai Selena Gomezia. Enkä myönnä näyttäväni kummaltakaan 😂
En ketään suoraan. Mutta vähän Judy Garlandia varmaan on. Sanottu kerran Paramoren laulaja Haileyn näköiseksi. Ja Peppi Pitkätossun näköiseksi. Ja Milla Jovovichin näköiseksi siitä yhdestä leffasta. Ja Twiggyn näköiseksi. Kerran sanottiin että jotain samaa kasvoissa tai olemuksessa kuin Marilyn Monroessa, mikä oli kyllä aivan uskomatonta, ei ole oikeasti samaa.
No kyllä jos mummon piiirteitä katsoo niin tommi eronen varmaaan.
Vierailija kirjoitti:
En ketään suoraan. Mutta vähän Judy Garlandia varmaan on. Sanottu kerran Paramoren laulaja Haileyn näköiseksi. Ja Peppi Pitkätossun näköiseksi. Ja Milla Jovovichin näköiseksi siitä yhdestä leffasta. Ja Twiggyn näköiseksi. Kerran sanottiin että jotain samaa kasvoissa tai olemuksessa kuin Marilyn Monroessa, mikä oli kyllä aivan uskomatonta, ei ole oikeasti samaa.
Kuulostat ihan mun tutulta :D
Amy Beth Hayes.
Täytyy itsekin myöntää että meissä on paljon samaa näköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan mun tutulta :D
Hehhe! Ties vaikka olisin sun tuttu. :D Ikinä ei voi netissä tietää. ;)
Vierailija kirjoitti:
Jonathan Rhys Meyers olen kuullut eniten.
Toi näyttää joissain kuvissa täydeltä narkilta ja toisissa maailman komeimmalta mieheltä.
Muistutan Zoe Kazania, mutta itselläni on ruskeat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Jeesukseksi. Ihan hauska kun tietää mistä nimeni on johdettu. Hauskuutta lisää se, että lueskelin kyseisen herran elämästä syvällisesti ensimmäistä kertaa viime vuonna ja huomasin elämissämme huomattavia yhtäläisyyksiä.
Millaisia yhtäläisyyksiä? Se, että kaikki saavutukset on joko täysin keksittyjä tai reilusti liioiteltuja?
Miltä Jeesus näytti?