Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi NYT juuri päiväkodissa?

Vierailija
22.06.2015 |

Vaikka sinä itse olet lomalla, tai kotona työttömänä, vauvan kanssa tai muuten vain vapaalla?

Tiesitkö että lapsesi päiväkodissa ei tällä viikolla mitä todennäköisimmin ole muuta ohjelmaa kuin ulkoilua ja vapaata leikkiä. Ja tiesitkö että lapsesi kaipaa sinua ja sinun läsnäoloasi ja kokee olonsa hylätyksi kun tietää sinun lomailevan ilman häntä.

Olet julma vanhempi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, makaan sohvalla ja palstailen. Lapset viihtyy päiväkodissa kavereiden kanssa, kotona ne vaan tylsistyisi. Oon työttömänä enkä jaksa lapsia 24/7.

Vierailija
2/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko juhannuksen töissä, joten olen nyt viettämässä vapaapäiviäni.

Mutta tällä hetkellä lapseni ovat töissä. (ovat yli 18v)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää työttömät huomenna viekö, antakaa lapsillekin lomaa.

Vierailija
4/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Kaikki kolme kotona niinkuin pitääkin!Lomalla.

Vierailija
5/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jatkan pian yövuoron jälkeisiä unia. Olen nukkunut vasta 4 h.

Vierailija
6/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pidän just pientä taukoa töistä. Mieluummin olisin tenavien kanssa puistossa tai vaikka mökillä. Lapset kyllä viihtyvät päiväkodissa, mutta mua itseeni tympii työn teko. No, tämä viikko vielä ja sitten lomaa.

Vierailija
7/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:38"]On. Jatkan pian yövuoron jälkeisiä unia. Olen nukkunut vasta 4 h.
[/quote] no kysymyshän ei ollutkaan työssä käyville.

Vierailija
8/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, lapset ovat olleet jo kolme viikkoa lomalla, mulla alkaa loma vasta ensi maanantaina. Ei ole kivaa tämäkään.

Vierailija
9/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja hyvin viihtyy, onneksi saa olla siellä koko kesän. Minä olen nyt kesälomalla ja mies pari viikkoa sairaslomalla, siitä jatkaa kuukauden kesälomalla.

Vierailija
10/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Opiskelijana teen vapaaehtoisena kesäaikaan materiaalia joilla saan hyväksiluettua osan kursseista. Voin kuitenkin itse valita milloin teen ja mitä teen ja teoriassa voisin pitää lapset kotona. 

Ainut vaan että lapsen paras ystävä on sellainen jota pääsee tapaamaan vain päiväkodissa ja on muuttamassa syksyllä pois kaupungista joten lapsi haluaa itse mennä sinne päiväkotiin että saa viettää aikaa parhaan ystävänsä kanssa.

Vierailija
11/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikille mun päiväkodin lapsille järjestyy loma. Kaikesta näkee, että ovat kovasti sen tarpeessa.

Vierailija
12/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan, hoitovapaalla. Nukahti just päikkäreille ulos ja 2h ajan siivoan että ilta on aikaa lapselle. Nyt tuulemaan!! Viimeinen kesä ennen työhön paluuta ja hoidon aloittamista, joten otamme siitä kaiken irti.

Vierailija
13/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:52"]On. Opiskelijana teen vapaaehtoisena kesäaikaan materiaalia joilla saan hyväksiluettua osan kursseista. Voin kuitenkin itse valita milloin teen ja mitä teen ja teoriassa voisin pitää lapset kotona. 

Ainut vaan että lapsen paras ystävä on sellainen jota pääsee tapaamaan vain päiväkodissa ja on muuttamassa syksyllä pois kaupungista joten lapsi haluaa itse mennä sinne päiväkotiin että saa viettää aikaa parhaan ystävänsä kanssa.
[/quote]

Mikset pidä lasta kotona ja ota lapsen kaveria teille kylään koko päiväksi?

Niin tekisi hyvä vanhempi.

Vierailija
14/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:37"]

Vaikka sinä itse olet lomalla, tai kotona työttömänä, vauvan kanssa tai muuten vain vapaalla? Tiesitkö että lapsesi päiväkodissa ei tällä viikolla mitä todennäköisimmin ole muuta ohjelmaa kuin ulkoilua ja vapaata leikkiä. Ja tiesitkö että lapsesi kaipaa sinua ja sinun läsnäoloasi ja kokee olonsa hylätyksi kun tietää sinun lomailevan ilman häntä. Olet julma vanhempi.

[/quote]

Teen muka gradua, mutta eihän se lapsi tiedä, että hillun nytkin täällä av:lla. Paska äiti.

Vierailija
15/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parivuotiaan kanssa hoitovapaalla. Syksyllä syntyy toinen, ja esikoinen on tietysti kotona kanssamme.

Vierailija
16/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on parasta: ulkoilua ja vapaata leikkiä. Sellaista se olisi kotonakin ruuanlaiton, pyykinpesun ja kotitöiden ohessa. Meillä lapset ei ole hoidossa kuin kesällä, nauttivat valtavasti.

Vierailija
17/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:03"]Mun mielestä tuo on parasta: ulkoilua ja vapaata leikkiä. Sellaista se olisi kotonakin ruuanlaiton, pyykinpesun ja kotitöiden ohessa. Meillä lapset ei ole hoidossa kuin kesällä, nauttivat valtavasti.
[/quote]erolla vaan, että seurana on kotona perhettä. Aika merkitsevä ero.

Vierailija
18/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:03"]Mun mielestä tuo on parasta: ulkoilua ja vapaata leikkiä. Sellaista se olisi kotonakin ruuanlaiton, pyykinpesun ja kotitöiden ohessa. Meillä lapset ei ole hoidossa kuin kesällä, nauttivat valtavasti. [/quote]erolla vaan, että seurana on kotona perhettä. Aika merkitsevä ero.

[/quote]

Mun lapsilla on seurana kotona perhettä 9 kuukautta vuodesta. Tuskin ne ihan pilalle menee kolmen vapaaleikkisen kuukauden aikana.

Vierailija
19/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:03"]Mun mielestä tuo on parasta: ulkoilua ja vapaata leikkiä. Sellaista se olisi kotonakin ruuanlaiton, pyykinpesun ja kotitöiden ohessa. Meillä lapset ei ole hoidossa kuin kesällä, nauttivat valtavasti. [/quote]erolla vaan, että seurana on kotona perhettä. Aika merkitsevä ero.

[/quote]

Mun lapsilla on seurana kotona perhettä 9 kuukautta vuodesta. Tuskin ne ihan pilalle menee kolmen vapaaleikkisen kuukauden aikana.
[/quote] tuskin olet vienyt kesäksi lapsia hoitoon ilman syytä?

Vierailija
20/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha! Taas joku käyttää lastaan oman egonjatkona! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan