Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi NYT juuri päiväkodissa?

Vierailija
22.06.2015 |

Vaikka sinä itse olet lomalla, tai kotona työttömänä, vauvan kanssa tai muuten vain vapaalla?

Tiesitkö että lapsesi päiväkodissa ei tällä viikolla mitä todennäköisimmin ole muuta ohjelmaa kuin ulkoilua ja vapaata leikkiä. Ja tiesitkö että lapsesi kaipaa sinua ja sinun läsnäoloasi ja kokee olonsa hylätyksi kun tietää sinun lomailevan ilman häntä.

Olet julma vanhempi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:03"]Mun mielestä tuo on parasta: ulkoilua ja vapaata leikkiä. Sellaista se olisi kotonakin ruuanlaiton, pyykinpesun ja kotitöiden ohessa. Meillä lapset ei ole hoidossa kuin kesällä, nauttivat valtavasti. [/quote]erolla vaan, että seurana on kotona perhettä. Aika merkitsevä ero.

[/quote]

Mun lapsilla on seurana kotona perhettä 9 kuukautta vuodesta. Tuskin ne ihan pilalle menee kolmen vapaaleikkisen kuukauden aikana.
[/quote]

Voiko noin urpoa kuin sinä edes olla?

Vierailija
22/22 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitään perustelua esittää vai kumpuaako tämä vakuumus vain syvällä sinun sisimmästä. Onko tämä joku uskonkappale, jonka kyseenalaistaminen on lähes henkilökohtainen loukkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan