Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin netissä kivan miehen, mutta hänen suhteensä äitiinsä ...

Vierailija
22.06.2015 |

ihmetyttää. Miksi aikuinen mies on jatkuvasti, useina päivinä viikossa äidinsä luona yökylässä, vaikka omakin koti on ja äiti ei ole mikään hoivattava. Tuli jotenkin kuva että miehen sosilaalinen elämä vähän rajoittunutta, lähinnä äidin luona kyläilyä.

Olen ihan ulalla, vai mitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole ollut koskaan naimisissä ja sanoi ettei ole juuri seurustellutkaan. Ei sanonut sitä suorana, mutta kaarteli nin paljon että ymmärsin että näin on. Hän sanoi että kaunis nainen kiinnostaa, mutta ei muuten.

Otin sen huumorilla, mutta nyt olen alkanut epäilemään.

ap

Vierailija
22/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.
42-vuotiaasta äitinsä luona monta kertaa viikossa yökyläilevästä miehestä ei ole minkäänlaiseksi mieheksi kenellekään, olkoon miten kiva tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi yök, mammanpoika. Minua yököttäisi, jos 25vuotiaskin olisi vielä mammanhelmassa, ihme, kun ei tissiä lussuttaisi.

Vierailija
24/24 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:37"]hän ei ole ollut koskaan naimisissä ja sanoi ettei ole juuri seurustellutkaan. Ei sanonut sitä suorana, mutta kaarteli nin paljon että ymmärsin että näin on. Hän sanoi että kaunis nainen kiinnostaa, mutta ei muuten.

Otin sen huumorilla, mutta nyt olen alkanut epäilemään.

ap
[/quote]

Ja uskot noin vaan sinisilmäisesti, mitä joku tuntematon sulle kertoo? Joo mäkin joskus tapailin "sinkkumiestä". Hänen kotonaan oli kuitenkin naisen ja lapsen tavaroita ja kuvia. Selitys : nainen on hänen kaverinsa, joka nyt vaan sattuu asumaan jonkun toisen miehen vauvan kanssa hänen asunnossaan.

Joopa joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi