Mitä ajattelet naisesta, joka
Postaa sosiaaliseen mediaan kuvia itsestään bikineissä, hyvin vähissä vaatteissa ja tämmöisiä tissejä sekä takapuolta korostavia kuvia?
Kommentit (19)
Se on heidän tapansa elää, eikä se minua loukkaa. Ap:lle tosin voin vastata että hanki elämä.
Ajattelen, että siinä ihminen joka pitää itseään hyvän näköisenä ja haluaa saada asian tiimoilta kehuja. Usein tietysti onkin hyvän näköinen ja saa orbittereilta kehuja.
Entäs jos nainen vielä photosoppaa some-kuviaan?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 00:47"]Entäs jos nainen vielä photosoppaa some-kuviaan?
[/quote]
No siitä pitää tehdä ilmoitus av:lle.
No ei ole ainakaan minun ihannenainen.
Varmaan uutiskynnys olisi ylittynyt yhden hymähdyksen verran.
Esim. rantalomalla otetut hyvän maun rajoissa olevat biksukuvat ok. Tyrkkykuvista tulee lähinnä sellainen olo et henkilöllä olisi huono itsetunto...
Tyrkky, mutta katselen silti mielelläni.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:43"]
Tyrkky, mutta katselen silti mielelläni.
[/quote]
Oot säälittävä
Heikko, ulkonäköön sidottu itsetunto. Tarvitsee tykkäyksiä ja imartelua todisteeksi viehättävyydestään.
Samaako ajatellaan miehestä joka postailee ittestään puolialastomia kuvia?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:56"]Samaako ajatellaan miehestä joka postailee ittestään puolialastomia kuvia?
[/quote]
Minä ajattelen tismalleen samaa MIEHESTÄ joka postailee puolialastomia kuvia.
No.5
Aina ei vaan jaksa ajatella asioista yhtään mitään.
Jos on oikeasti hyviä kuvia niin ok. Harvemmin vaan on. Yleensä kuvittelee olevansa kuumempi kuin oikeasti on.
En ajattele pahaa. Jollain ihmisille ei vaan ole muuta annettavaa itsestään, sallittakoon tämä ilo edes heille. Antaa kaikkien kukkien kukkia :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:56"]Samaako ajatellaan miehestä joka postailee ittestään puolialastomia kuvia?
[/quote]
En ile nähnyt miesten herutuskuvia kuin oikeasti hyväkroppaisilta miehiltä. Ja niitäkin harvoin. Naisten kuvat ovat jotain sinne päin.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:41"]Postaa sosiaaliseen mediaan kuvia itsestään bikineissä, hyvin vähissä vaatteissa ja tämmöisiä tissejä sekä takapuolta korostavia kuvia?
[/quote]
Onko ketään lihavia läskikasoja jotka tekee noin?