Tapasin netissä kivan miehen, mutta hänen suhteensä äitiinsä ...
ihmetyttää. Miksi aikuinen mies on jatkuvasti, useina päivinä viikossa äidinsä luona yökylässä, vaikka omakin koti on ja äiti ei ole mikään hoivattava. Tuli jotenkin kuva että miehen sosilaalinen elämä vähän rajoittunutta, lähinnä äidin luona kyläilyä.
Olen ihan ulalla, vai mitä.
Kommentit (24)
Mietin vähän sitä tapaamista. Hän on puhelimessa hyvin harvasanainen, mutta meilailee kyllä pitkiä kirjeitä.
Hän oli alussa hyvin kiinnostunut miltä näytän, tivasi kuvaa jne. Odotin että hän on komea mutta olin vähän hänmmästynyt kun hän olikin ihan tavallaisen näköinen mies, jolle kuitenkin naisen fyysiset ominaisuudet tuntuu olevan luonnetta tärkeämmät.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:06"]
Mietin vähän sitä tapaamista. Hän on puhelimessa hyvin harvasanainen, mutta meilailee kyllä pitkiä kirjeitä.
Hän oli alussa hyvin kiinnostunut miltä näytän, tivasi kuvaa jne. Odotin että hän on komea mutta olin vähän hänmmästynyt kun hän olikin ihan tavallaisen näköinen mies, jolle kuitenkin naisen fyysiset ominaisuudet tuntuu olevan luonnetta tärkeämmät.
ap
[/quote]odotit netissä kuvattomana seuraa hakevan olevan komea? :D
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:06"]
ap
[/quote]odotit netissä kuvattomana seuraa hakevan olevan komea? :D
[/quote]
En ole ap, mutta öö... miksi ihmeessä ei?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:06"]Mietin vähän sitä tapaamista. Hän on puhelimessa hyvin harvasanainen, mutta meilailee kyllä pitkiä kirjeitä.
ap
[/quote]
Onnea! Olet tavannut lassukan irl! Jossain vaiheessa kun tulet jättämään hänet noiden kummallisuuksien takia niin hän tulee tänne avlle kirjoittamaan avauksen siitä kuinka hän on mukava muttei kelpaa kenellekkään. Mies joka on kiinni äidissään, ei osaa keskustella ja joka omasta tavallisesta ulkonäöstä huolimatta vaatii naisen ulkonäöltä paljon on aika paha combo.. minkä ikäinen hän on jos se vaikka vähän selittäisi?
Kuulostaa Keskisen Vesalta. Itse kiertäisin todella kaukaa...
Ei tuo *välttämättä* niin paha tapaus ole. Oma mieheni oli samantapainen kuin tapasin. Sulkeutunut, erakko nörtti, jonka ainoat ihmissuhteet oli isään ja äitiin, jolla kävi mm. kaikki viikonloput, vaikka asui eri paikkakunnalla. Sosiaaliset taidot oli myös vähän puutteelliset harjoituksen puutteen takia, ja naisten kanssa oli erityisesti kömpelö.
itse pidin kuitenkin noita puolia lähinnä hellyyttävinä, kun mies ei vaikuttanut mitenkään ilkeältä kumminkaan, vain tavallaan avuttomalta. Pidin siis hyvinkin kehityskelpoisena yksilönä. Ja oikein hyvä mies siitä on tullutkin. Toki tässä matkan varrella on miehen tarvinnut oppia monia asioita kuten eroon stereotyyppisestä käsityksestään naisista, jonka oli pitkinä poikamiesvuosina yksinäsiessä päässään muodostanut. Hän ei siis ollut tietoisesti mitenkään naisia halveksiva, mutta jotenkin vaan oli päätynyt kuvittelemaan että naisille pääasia on ulkonäkö ja "kevyet" asiat, ja hänelle oli yllätys löytää kaltaiseni korkeasti koulutettu, vakavaluonteinen nainen.
Ei helvetti!Taitaa olla tuttu!:D Ihan äitissään kiinni, puolustelee minkä kerkiää, vaikka äiti tekisi mitä kamalaa!
Noita on onneksi harvassa. Sanonpahan vaan, että ei kannata.Löydät itsenäisen aikuisen miehen, joka on jo napunuoransa katkaissut.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:15"]Ei tuo *välttämättä* niin paha tapaus ole. Oma mieheni oli samantapainen kuin tapasin. Sulkeutunut, erakko nörtti, jonka ainoat ihmissuhteet oli isään ja äitiin, jolla kävi mm. kaikki viikonloput, vaikka asui eri paikkakunnalla. Sosiaaliset taidot oli myös vähän puutteelliset harjoituksen puutteen takia, ja naisten kanssa oli erityisesti kömpelö.
itse pidin kuitenkin noita puolia lähinnä hellyyttävinä, kun mies ei vaikuttanut mitenkään ilkeältä kumminkaan, vain tavallaan avuttomalta. Pidin siis hyvinkin kehityskelpoisena yksilönä. Ja oikein hyvä mies siitä on tullutkin. Toki tässä matkan varrella on miehen tarvinnut oppia monia asioita kuten eroon stereotyyppisestä käsityksestään naisista, jonka oli pitkinä poikamiesvuosina yksinäsiessä päässään muodostanut. Hän ei siis ollut tietoisesti mitenkään naisia halveksiva, mutta jotenkin vaan oli päätynyt kuvittelemaan että naisille pääasia on ulkonäkö ja "kevyet" asiat, ja hänelle oli yllätys löytää kaltaiseni korkeasti koulutettu, vakavaluonteinen nainen.
[/quote]
Mahtaa elo olla mukavaa kanssasi :D vakavat ihmiset ovat uuvuttavaa seuraa.
Minua häiritsisi eniten nuo ulkonäkövaatimukset. Jos ei ole paljon kavereita, niin on ymmärrettävää vierailla vanhemmilla.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:15"]Ei tuo *välttämättä* niin paha tapaus ole. Oma mieheni oli samantapainen kuin tapasin. Sulkeutunut, erakko nörtti, jonka ainoat ihmissuhteet oli isään ja äitiin, jolla kävi mm. kaikki viikonloput, vaikka asui eri paikkakunnalla. Sosiaaliset taidot oli myös vähän puutteelliset harjoituksen puutteen takia, ja naisten kanssa oli erityisesti kömpelö. itse pidin kuitenkin noita puolia lähinnä hellyyttävinä, kun mies ei vaikuttanut mitenkään ilkeältä kumminkaan, vain tavallaan avuttomalta. Pidin siis hyvinkin kehityskelpoisena yksilönä. Ja oikein hyvä mies siitä on tullutkin. Toki tässä matkan varrella on miehen tarvinnut oppia monia asioita kuten eroon stereotyyppisestä käsityksestään naisista, jonka oli pitkinä poikamiesvuosina yksinäsiessä päässään muodostanut. Hän ei siis ollut tietoisesti mitenkään naisia halveksiva, mutta jotenkin vaan oli päätynyt kuvittelemaan että naisille pääasia on ulkonäkö ja "kevyet" asiat, ja hänelle oli yllätys löytää kaltaiseni korkeasti koulutettu, vakavaluonteinen nainen. [/quote] Mahtaa elo olla mukavaa kanssasi :D vakavat ihmiset ovat uuvuttavaa seuraa.
[/quote]
Varmaan sinulle, mutta me olemme molemmat vakavaluontoisia ja sisäänpäinkääntyneitä, ymmärrämme toisiamme erinomaisesti. Kaksia omituista nörttiä yhdessä, mikäs sen parempaa :)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:17"]
Minua häiritsisi eniten nuo ulkonäkövaatimukset. Jos ei ole paljon kavereita, niin on ymmärrettävää vierailla vanhemmilla.
[/quote]
Mun miehellä oli myös noita alkuun. Mm. aika alussa sanoi, ettei sen vuoden missikisoissa ollut yhtäkään hänen mielestään kaunista naista. Minä vaan siihen kommentoin että mitäs sitten meikäläisen kanssa teet, kun varmasti joka ainoa niistä oli kauniimpi. MIes omaan aspergermäisen suorasukaiseen tapaansa vastasi, että joo et ole kaunis, mutta sä olet muuten mukava, se korvaa kauneuden. Hän ei ollut ennen ajatellut että nainen voisi olla sillä tavalla mukava, vaan oli ajatellut vain pelkkinä seksisymboleina ja äiteinä. Varmaan kotinsa mallin peruja, hänen äitinsä oli hurmannut isän kauneudella ja elänyt varakkaan isän siivellä koti/edustusrouvana koko ikänsä.
Kierrä kaukaa. Nettitreffimiehet kannattaa muutenkin kiertää kaukaa. Onko sattumoisin Turusta? Kuulostaa tutulta tyypiltä.
Hihitteleekö puhelimessa? Mua arveluttaisi tuo ulkonäkökeskeisyys.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:22"]
[/quote]
Mun miehellä oli myös noita alkuun. Mm. aika alussa sanoi, ettei sen vuoden missikisoissa ollut yhtäkään hänen mielestään kaunista naista. Minä vaan siihen kommentoin että mitäs sitten meikäläisen kanssa teet, kun varmasti joka ainoa niistä oli kauniimpi. MIes omaan aspergermäisen suorasukaiseen tapaansa vastasi, että joo et ole kaunis, mutta sä olet muuten mukava, se korvaa kauneuden. Hän ei ollut ennen ajatellut että nainen voisi olla sillä tavalla mukava, vaan oli ajatellut vain pelkkinä seksisymboleina ja äiteinä. Varmaan kotinsa mallin peruja, hänen äitinsä oli hurmannut isän kauneudella ja elänyt varakkaan isän siivellä koti/edustusrouvana koko ikänsä.
[/quote] Tämä lause sai nyt homman kuulostamaan provolta.
Kuvaton ilmoitus... Veikkaan, että on oikeasti naimisissa. Halusi nähdä sun kuvan, että et ole kukaan tuttu.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 12:22"]
[/quote]
[/quote] Tämä lause sai nyt homman kuulostamaan provolta.
[/quote] ^^ eikun sori, tuon tarinan kirjoittaja ei ollutkaan ap :D eli perun provohuuteluni.
No vähän kyllä muakin kummastuttais. On varmaan aika mamman poika ja äidin luona saa ilmaset ruuat ja äiti pesee pyykit niin viihtyy siellä, luulisin. Ehkä ensin tapaisin miestä ihan face to face kuitenkin ennen mitään isompia johtopäätöksiä.