Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oomin sähkölasku

Vierailija
10.02.2022 |

Oomi laskusta tuli perintätoimiston kirje. Ikinä en ole kyseistä paperilaskua saanut. Maksoin vain käyttämäni sähkön. Tuli uusi kirje jossa perintäkuut vielä korkeammat. Soitin Oomille, puheluni yhdistyi pitkän jonottamisen jälkeen suoraan perintäfirmaan. Kävi ilmi että ensimmäinen lasku, sekä muistutukset ja huomautukset oli lähetetty aivan outoon osoitteeseen. Puhelinpalvelija oli kovana että maksaa pitää. En antanut periksi. Oomin oma moka että hukaneet osoitteeni! Vastahakoisesti sitten lupaili että lisälaskuja ei pitäisi tulla. Saapa nähdä.... Maksaa en aio.
Tuli sellainen vaikutelma että tahallaan lähettäneet laskun väärään osoitteeseen että pääsisivät laskuttamaan lisää.
OLKAAPA TARKKOJA tuon Oomin kanssa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitetaan Oomista aina välillä ja tarjotaan sähkösopimusta. Muuten hyvä, mutta olen jo heidän asiakkaansa.

Ei taida ihan olla asiakasrekisterit kohdillaan...

Vierailija
2/6 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan olisi kannattanut kiistää lasku perintätoimistolle niin eivät olisi voineet laittaa perintään. Näin olen aina tehnut asiattomien laskujen kanssa ja perintätoimisto on vetänyt perinnän takaisin.

Siis:

Sinun kannattaa kuitenkin varmuuden vuoksi reklamoida laskusta ja kiistää se, jotta laskua ei voida periä muuten kuin oikeusteitse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan olisi kannattanut kiistää lasku perintätoimistolle niin eivät olisi voineet laittaa perintään. Näin olen aina tehnut asiattomien laskujen kanssa ja perintätoimisto on vetänyt perinnän takaisin.

Siis:

Sinun kannattaa kuitenkin varmuuden vuoksi reklamoida laskusta ja kiistää se, jotta laskua ei voida periä muuten kuin oikeusteitse

Miten olisin voinut kiistää kun en ollut saanut ensimmäistäkään muistutusta tai laskua?

En edes tiennyt että lasku maksamatta.

AP

Vierailija
4/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilasku vuonna 2022? Et oo tosissasi!!!

Vierailija
5/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis:

Miten olisin voinut kiistää kun en ollut saanut ensimmäistäkään muistutusta tai laskua?

En edes tiennyt että lasku maksamatta.

AP

Ethän sä voi kiistää ennenkuin se on perintätoimistolla, eli silloin kun sait sen perintätoimiston laskun.

Vierailija
6/6 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperilasku vuonna 2022? Et oo tosissasi!!!

yks niitä harvoja

ja ei ole enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi