Soittavatpa puhelinmyyjät nykyään myöhään iltaisin
Äsken satuin vastaamaan, kun joku dna:n kaupittelija soitti ja kauppas vaikka mitä kun edelliseen asiaan sanoin kiitos ei ole tarvetta eikä rahaa. Sitten vertasin numeroa aikaisempiin soittoihin joihin en ole vastannut: ensimmäinen oli torstai-iltana klo 19.32 ja toinen tänä aamuna kahdeksan jälkeen. Ennen on kyllä soitettu vaan päivisin niin ihmettelen, että miten myöhään ne nykyään on siellä töissä?
Kommentit (25)
Minulle ovat soittaneet "parhaimmillaan" aamulla seitsemän jälkeen ja illalla juuri ennen yhdeksää :( En enää muista mikä firma oli kyseessä, mutta tuntui terrorisoivan jatkuvasti - soitteli monta kertaa päivässä monen viikon ajan!
Puhelinmyynnin kielto voimaan! Ei tule ainuttakaan ei-toivottua soittoa. Olen pitänyt sitä voimassa niin kauan kuin on ollut kännykkä. Kerralla se on voimassa 3 vuotta ja heti kun tulee eka myyntipuhelu, taas uusin sen.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:46"]Taitaapi aamu yhdeksästä ilta yhdeksään olla soittelu sallittua.
Itsekään en iloitse kun puhelinmyyjä soittaa, mutta älkää olko ilkeitä heille: nyt kesällä varsinkin siellä moni nuori soittelee ensimmäisestä työpaikastaan 2€ tuntipalkalla.
[/quote]
Joo mä ymmärrän kyllä, että se on niiden ihmisten työ ja niillä on siellä tietyt säännöt, enkä mä lähtökohtaisesti ole ilkeä kellekään niinkun jo sanoin niin jos ymmärtää mitä ei tarkottaa niin saa multa ihan iloiset päivänjatkon toivotukset ja heipat, mutta lätisijät saa luurin korvaan.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:55"]Eikös Kelan soitot tule aina samasta numerosta?
[/quote]
Joo vissiin se numeron alku taitaa ainakin olla kaikilla sama, mutta en minä ala niitä puhelimeen tallennella enkä ulkoakaan muista mikä numero sillä kelan tädillä nyt olikaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:57"]Eikö nuo viranomaiset ennemmin lähetä kirjeitä, ei mulle ainkaan koskaan Kelasta ole soitettu.
[/quote]
Soitetaan, jos on netissä ilmoittanut numeron ja sallinut soittamisen niin sillon sujuu päätöksen teot nopeammin, jos on jotain selvitettävää niin saavat suoraan puhelimessa ne hoidettua.