Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin menossa Nesteelle ostamaan hampurilaista, mutta asemalla oli noituutta, joten jäi syömättä

Vierailija
10.02.2022 |

Tuli todella paha olo ja työntekijäkin katsoi minua kuin jotain hullua ja kysyi, että onko kaikki hyvin. Lähdin siltä seisomalta kotiin ja olen nyt itkenyt siitä asti. Välttäkää kaikki noita asemia nyt jonkin aikaa, ennenkö saavat asialle tehtyä jotain!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkö lentäviä lautasia?

Vierailija
22/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee joskus sellanen tunne, etten halua mennä johonkin kauppaan tai tilaan. Siellä ei vaan ole hyvä olla. Sama tulee joistain ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoinko käydä samalla asemalla... Ainakin kaikki paikalla olleet naiset oli noita-akan näköisiä ja itsellekin tuli tästä paha mieli. Mieluummin katselisin tiukkapeppuisia hyvännäköisiä blondeja.

Vierailija
24/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäkää kaikki noita asemia nyt jonkin aikaa, ennenkö saavat asialle tehtyä jotain!

I see what you did there....

Oliko ruokaa tarjolla padoissa? Luuta oven vieressä? Pääsiäismunia tarjolla? Joku sanoi pöydässä kaverilleen, että "Sinä Vuori olet varsinainen yökyöpeli" Kassalla joku pyysi, että "Kolme NOITA sämpylöitä?"

Vierailija
25/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt ostamatta. Nyt jätit vaan syömättä. Vähemmästäkin vollottaa.

Vierailija
26/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttäkää kaikki noita asemia nyt jonkin aikaa, ennenkö saavat asialle tehtyä jotain!

I see what you did there....

Oliko ruokaa tarjolla padoissa? Luuta oven vieressä? Pääsiäismunia tarjolla? Joku sanoi pöydässä kaverilleen, että "Sinä Vuori olet varsinainen yökyöpeli" Kassalla joku pyysi, että "Kolme NOITA sämpylöitä?"

Pöydällä oli juomalasi alassuin ja se alkoi liikkua edestakaisin mainospaperin kirjainten päällä.

Vierailija
27/46 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse välttelen Teboilia jonka omistaa venäläinen Lukoil.

Neste on suomalainen joten mieti mitä kirjoitat.

Se ei ole omistussuhteista kiinni. Kyllä näissä vaikuttaa ihan muut asiat.

Vierailija
28/46 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusia havaintoja?

Vierailija
29/46 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on aina oikeassa. Jos maksavalla asiakkaalla on ollut näin järkyttävä kokemus huoltoasemalla, niin Nesteen pitäisi ryhtyä toimenpiteisiin.

Vierailija
30/46 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että monella bensa-asemalla noidutaan nyt. Kallista litrahintaa siis.

Vierailija
31/46 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin moni on tullut vain sokeaksi, eikä kiinnitä tämänkaltaisiin asioihin mitään huomiota. Sen noituuden läsnäolon kyllä tuntee, kun sen oppii tunnistamaan. Jos ap on linjoilla, niin voisit kertoa, mistä nimenomaisesta asemasta on kyse, että tiedetään välttää, ellei kyse ole koko Nesteen ketjua koskevasta ongelmasta.

Vierailija
32/46 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienemmälläkin bensanhinnalla alkaa esiintyä huoltoasemilla noituutta.

Vierailija
33/46 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysivitonen 6,66 euroa litra! Vähemmästäkin yhtyy noitumiseen.

Vierailija
34/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä noituus tuli ilmi?

Vierailija
35/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi palkata tukihenkilöitä huoltoasemille, jotta noituudelle herkimmät asiakkaat voisivat asioida rauhassa. Vakava ongelmahan tämä on.

Vierailija
36/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitkö lentäviä lautasia?

Minä näin lähi nesteellä. Ja pisti niin vihaksi, ne vievät kolme parkkiruutua jokainen eivätkä edes mahdu niihin! Itsekkäitä p*skiaisia, ihan kuin olisivat jotain maailmanomistajia.

Vierailija
37/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän käännyin perheeni kanssa nesteen ovelta koska vaistosin pahan energian jo ovelta. Olimme myös menossa ostamaan hampurilaisia. Jotain kummallista siinä paikassa on.

Vierailija
38/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin minä. Olen velho ja heitin loitsun siihen joka säteilee noituuksia jotta kaltaisenne menevät halpaan syyttäen noitia, noita yhteiskunnan vertaimeviä rumiluksia ja täten jättävät minut rauhaan.

Vierailija
39/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pienemmälläkin bensanhinnalla alkaa esiintyä huoltoasemilla noituutta.

tarkoitatko noitumista

Vierailija
40/46 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nesteellä olen käyny paskalla ja runkkailemassa aina linja-autoa himaan odotellessa! 

T, Pekka 14 v

Sehän se on noituutta ja spirituslismia että runkkaillaan Teboilin vessoissa.

Noitanyrkki iski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi