Ymmärrän nyt niitä kaikkia rakkauden tähden itsemurhan tehneitä
Otsikko on tahallaan kärkäs, mutta tosi kuin vesi. Ongelmani on siis yksipuolinen rakastuminen, josta en vain yksinkertaisesti pääse yli. Kohta kahden vuoden ajan olen ajatellut joka ikinen päivä tätä ihmistä, ja tuntuu, että en jaksa enää. En vain voi lopettaa ajattelemasta. Tulen hulluksi ihan minä hetkenä hyvänsä, tai ehkä olen sitä jo. Tämä ei ole enää edes rakastumista, vaan ennemmin pakkomielle. Olen käynyt terapiassakin juttelemassa tästä, mutta en vain saa saa tunteitani kuriin. Olen epätoivoinen ja valmis kokeilemaan lähes mitä tahansa. Masennuslääkkeiden syöminen rakastumiseen tuntuu kuitenkin jo todella hullulta vaihtoehdolta...
Joskus haaveilin, että joku rakastuisi minuun yhtä kovaa. Tässä ei kuitenkaan ole mitään romanttista vaan ainoastaan surullista. Mitä. Minä. Voin. Tehdä?
Kommentit (44)
Jos osaisin kanavoida nämä tunteeni johonkin järkevään kuten taiteen kautta ilmaisuun olisin varmaan rikas nainen...
Oon ap ihan samassa tilanteessa. Oon nelikymppinen nainen, yksipuolisesti rakastunut, ja oon oppinut ymmärtämään miksi joku haluaa esim. viillellä itseään. Ei ole tippaakaan mukavaa täälläkään.
Tuohon ei auta kuin välien katkaisu KOKONAAN JA LOPULLISESTI. Tiedän, mistä puhun..
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 04:22"]
Mikä tässä miehessä koukuttaa? Minusta hän vaikutti tuon aiemman kommenttisi perusteella vähän hölmöltä ja ymmärtämättömältä. Ei minusta ainakaan tuntuisi hyvältä, jos olisin samassa tilanteessa ja ongelmaani suhtauduttaisiin tuolleen.
[/quote]
Hänen mielensä on aivan äärettömän kaunis ja hän osaa ilmaista itseään sellaisella tavalla, johon en ole koskaa ennen eläessäni törmännyt. Pelkkä hänen kanssaan juttelu on avannut mun silmät koko todellisuudesta ja olemassaolon kokemisesta ja kauneudesta aivan uudella tavalla. Hänestä saa sellaista sanoinkuvaamatonta inspiraatiota, jotain joka ravistelee luita ja ytimiä myöten.
Hän on myös älykkäin, erikoisin ja karismaattisin ihminen jota olen koskaan eläessäni tavannut. Hän on yksinkertaisesti niin persoonallinen, fiksu, lahjakas, herkkä ja koukuttava persoona, että en varmasti ole ainut niistä lukuisista miehistä ja naisista jonka sydämiä hän on tahattomasti rikkonut. Vaikea ja arvaamaton luonne tottakai, mutta se tekee hänestä toisaalta vain entistä kiinnostavamman. Hän ei tarvitse ketään tai mitään, eikä hän tyydy elämään tässä maailmassa. Keksisin lukemattomia syitä sille koukuttavuudelle.