Sanoja, joita et voi sietää?☆TYKKÄYSPELI☆
Laitetaan vain yksi sana per viesti.
Voit tietenkin laittaa useampia sanoja ketjuun sitä mukaa, kun sanoja tulee mieleen, kunhan laitat jokaisen sanan erikseen.
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:56"]Pitääkö tässä siis peukuttaa ylös jos tykkää siitä ja alas jos ei? Vai toisin päin? [/quote] No mitäpä luulet... [/quote] No en itse asiassa tiedä. Koska jos on sana "koira" ja minä en pidä siitä, ja joku muu ehdottaa sitä, niin voinhan minä painaa sitä peukkua sen takia että kyllä, juuri näin, olen samaa mieltä kanssasi, olet oikeassa :D Kun taas peukku ylöspäin voi tarkoittaa myös sitä että kyllä, minä pidän tästä sanasta, peukutan sitä ylöspäin. [/quote] Jos kysytään ärsyttäviä piirteitä ja joku laittaa sanan jota väittää ärsyttäväksi, muut vastaavat kyllä, tämä on ärsyttävää minustakin joten laittavat yläpeukun joka tarkoittaa KYLLÄ, olen samaa mieltä kanssasi, tämä on ärsyttävä sana myös minun mielestäni.
[/quote]
Ai jaa, mä olen laittanut alapeukkua niille sanoille joista en tykkää
[/quote]
Eli tää ketju on nyt ihan pialalla, kun ihmiset on ymmärtäneet peukutuslogiikan ihan eri tavalla
Jäätävä uudemmassa merkityksessään
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:56"]Pitääkö tässä siis peukuttaa ylös jos tykkää siitä ja alas jos ei? Vai toisin päin? [/quote] No mitäpä luulet... [/quote] No en itse asiassa tiedä. Koska jos on sana "koira" ja minä en pidä siitä, ja joku muu ehdottaa sitä, niin voinhan minä painaa sitä peukkua sen takia että kyllä, juuri näin, olen samaa mieltä kanssasi, olet oikeassa :D Kun taas peukku ylöspäin voi tarkoittaa myös sitä että kyllä, minä pidän tästä sanasta, peukutan sitä ylöspäin.
[/quote]
Joo minäkään en tajunnut miten päin tuo peukutus menee. Tää on liian älykkäiden ihmisten ongelma, ajattelee asiat liian monimutkaisesti. Sitten pitäis vaan yrittää kuvitella miten ne tyhmemmät ajattelee, niin se menee oikein.
[/quote]
Mä yritin päätellä peukkujen määrästä ja siitä miten ärsyttävinä ihmiset tuntuvat yleensä pitävän tiettyjä sanoja, joten peukutin sitten ärsyttäviä alaspäin. Luulen, että suurin osa muistakin on peukuttanut tällä logiikalla.
[/quote]
Itse olen peukuttanut nyt ärsyttäviä ylöspäin sillä logiikalla että olen samaa mieltä eli en pidä myöskään, ja alapeukuttanut niitä joista olen eri mieltä eli ne ei ärsytä mua.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:56"]Pitääkö tässä siis peukuttaa ylös jos tykkää siitä ja alas jos ei? Vai toisin päin? [/quote] No mitäpä luulet... [/quote] No en itse asiassa tiedä. Koska jos on sana "koira" ja minä en pidä siitä, ja joku muu ehdottaa sitä, niin voinhan minä painaa sitä peukkua sen takia että kyllä, juuri näin, olen samaa mieltä kanssasi, olet oikeassa :D Kun taas peukku ylöspäin voi tarkoittaa myös sitä että kyllä, minä pidän tästä sanasta, peukutan sitä ylöspäin.
[/quote]
Joo minäkään en tajunnut miten päin tuo peukutus menee. Tää on liian älykkäiden ihmisten ongelma, ajattelee asiat liian monimutkaisesti. Sitten pitäis vaan yrittää kuvitella miten ne tyhmemmät ajattelee, niin se menee oikein.
[/quote]
Mä yritin päätellä peukkujen määrästä ja siitä miten ärsyttävinä ihmiset tuntuvat yleensä pitävän tiettyjä sanoja, joten peukutin sitten ärsyttäviä alaspäin. Luulen, että suurin osa muistakin on peukuttanut tällä logiikalla.
[/quote]
Itse olen peukuttanut nyt ärsyttäviä ylöspäin sillä logiikalla että olen samaa mieltä eli en pidä myöskään, ja alapeukuttanut niitä joista olen eri mieltä eli ne ei ärsytä mua.
[/quote]
Mietitte liian monimutkaisesti. Alapeukku tarkoittaa "en tykkää", yläpeukku "tykkään". Tällä tavalla ei tarvitse miettiä mitään kuka sen on kirjoittanut vaan joko tykkää tai ei tykkää jostain sanasta. Yksinkertaista. Ei kannata tehdä asioista liian monimutkaisia.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:06"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:56"]Pitääkö tässä siis peukuttaa ylös jos tykkää siitä ja alas jos ei? Vai toisin päin? [/quote] No mitäpä luulet... [/quote] No en itse asiassa tiedä. Koska jos on sana "koira" ja minä en pidä siitä, ja joku muu ehdottaa sitä, niin voinhan minä painaa sitä peukkua sen takia että kyllä, juuri näin, olen samaa mieltä kanssasi, olet oikeassa :D Kun taas peukku ylöspäin voi tarkoittaa myös sitä että kyllä, minä pidän tästä sanasta, peukutan sitä ylöspäin. [/quote] Jos kysytään ärsyttäviä piirteitä ja joku laittaa sanan jota väittää ärsyttäväksi, muut vastaavat kyllä, tämä on ärsyttävää minustakin joten laittavat yläpeukun joka tarkoittaa KYLLÄ, olen samaa mieltä kanssasi, tämä on ärsyttävä sana myös minun mielestäni.
[/quote]
Ai jaa, mä olen laittanut alapeukkua niille sanoille joista en tykkää
[/quote]
Jos otsikossa lukisi "sanoja joista pidät ja et pidä" niin voisit tehdä noin. Kun kyseessä on TYKKÄYSpeli js kysytään SANOJA JOITA ET VOI SIETÄÄ, niin loogisesti silloin painetaan yläpeukkua epämiellyttävien sanojen kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:56"]Pitääkö tässä siis peukuttaa ylös jos tykkää siitä ja alas jos ei? Vai toisin päin?
[/quote]
Siis peukuttakaa ylöspäin jos sana ärsyttää teitäkin ja alaspäin jos ei ärsytä. Mikä tässä oli niin vaikeasti ymmärrettävää? Ap
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:56"]Pitääkö tässä siis peukuttaa ylös jos tykkää siitä ja alas jos ei? Vai toisin päin?
[/quote]
Siis peukuttakaa ylöspäin jos sana ärsyttää teitäkin ja alaspäin jos ei ärsytä. Mikä tässä oli niin vaikeasti ymmärrettävää? Ap
[/quote]
No mä on nyt peukuttanu n.50 sanaa väärällä logiikalla.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 02:00"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 01:56"]Pitääkö tässä siis peukuttaa ylös jos tykkää siitä ja alas jos ei? Vai toisin päin?
[/quote]
No mitäpä luulet...
[/quote] No en itse asiassa tiedä. Koska jos on sana "koira" ja minä en pidä siitä, ja joku muu ehdottaa sitä, niin voinhan minä painaa sitä peukkua sen takia että kyllä, juuri näin, olen samaa mieltä kanssasi, olet oikeassa :D Kun taas peukku ylöspäin voi tarkoittaa myös sitä että kyllä, minä pidän tästä sanasta, peukutan sitä ylöspäin.
[/quote]
Jos kysytään ärsyttäviä piirteitä ja joku laittaa sanan jota väittää ärsyttäväksi, muut vastaavat kyllä, tämä on ärsyttävää minustakin joten laittavat yläpeukun joka tarkoittaa KYLLÄ, olen samaa mieltä kanssasi, tämä on ärsyttävä sana myös minun mielestäni.
[/quote] Minä taas ymmärsin juuri toisin... -2
Mä ainakin peukutin alaspäin ärsyttäville sanoille. Kele, meni pieleen ny...
Loistava ketju, vaikka alkuperäinen idea menikin päin mäntyä :D
No mun moka kun en tarkentanut. Teen uuden. :D
Ihan vituiks meni koko ketju ap:n huonojen ohjeiden vuoksi. Loogista olisi minusta että kun joku laittaa omasta mielestään ärsyttävän sanan niin sitten muut peukuttaa joko alas tai ylös jos tykkäävät sanasta tai eivät tykkää, eikä peukuta alas jos ovat samaa mieltä tai eivät ole samaa mieltä.
Eli tykätäänkö tässä sanoista vai ollaanko tässä muiden kanssa samaa mieltä. Sehän tässä kusee. Paska ketju siis.
Tykkäyspeli. Mikä tästä tekee pelin. Voittaako joku?
[/quote]
[/quote]