Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tanssilavalla

Vierailija
21.06.2015 |

Olin kaverini kanssa juhannustansseissa ja kaverini joka käy usein monta kertaa kesässä tanssilavoilla tietysti tanssi.

Minä en tanssimisesta välitä joten istuin penkillä ja kuuntelin orkesteria joka soitti ja katselin tanssijoita.

Mutta en kuitenkaan ymmärtänyt sitä, että mies tuli kysymään minua tanssimaan kun katselin keskittyneesti tuota orkesteria. En ymmärrä miksi tullaan kysymään jos ihan selvästi toisesta näkee ettei tämä ole kiinnostunut moisesta!

Miehet miksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:42"]Opettele tanssimaan ja lopeta ruikuttaminen.
[/quote]
Osaan tanssia mutta en halua tanssia, että se siitä tanssin opettelusta ;)

Ap

Vierailija
22/22 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:33"]

Ei se ole raskasta mutta ajattelin vain että miksi tällaista tapahtuu?! Kun ei osoita pienintäkään kiinnostusta kehenkään mieheen niin kuitenkin lähestytään... Ap

[/quote]

Sitä tapahtuu siksi, että valtaosa siellä lavalla olevista on tullut tanssimaan. Ja varsinkin jos on itse tullut tanssimaan, ei välttämättä edes ajattele että joku olisi vain katselemassa. Yritä nyt päästä tästä yli.

[/quote]

Niin tai mies on saattanut katsoa, että nainen on istunut tuossa jo pitkään eikä kukaan hae, ja ajatellut olla ystävällinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi