Miehet tanssilavalla
Olin kaverini kanssa juhannustansseissa ja kaverini joka käy usein monta kertaa kesässä tanssilavoilla tietysti tanssi.
Minä en tanssimisesta välitä joten istuin penkillä ja kuuntelin orkesteria joka soitti ja katselin tanssijoita.
Mutta en kuitenkaan ymmärtänyt sitä, että mies tuli kysymään minua tanssimaan kun katselin keskittyneesti tuota orkesteria. En ymmärrä miksi tullaan kysymään jos ihan selvästi toisesta näkee ettei tämä ole kiinnostunut moisesta!
Miehet miksi?
Kommentit (22)
Sä vaan et hallinnut tanssilavan sääntöjä ja olit väärässä paikassa. Tai sitten mies ei hallinnut niitä
Niin koska nainen, joka istuu yksin tanssilavan reunalla näyttää juuri ihmiseltä, joka ei missään tapauksessa voi olla kiinnostunut tanssimisesta...
Siellä tullaan kyselemään vähän kaikilta, koska ideana on tanssia monen eri ihmisen kanssa. Jos ei halua kieltäytyy kohteliaasti.
Siellä oli aika paljon naisia tanssittettavaksi. Ei tanssilavoilla nykypäivänä ole pakko tanssia ja saahan siellä kuunnella orkesteria ja katsella niitä jotka tanssii.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:10"]Siellä oli aika paljon naisia tanssittettavaksi. Ei tanssilavoilla nykypäivänä ole pakko tanssia ja saahan siellä kuunnella orkesteria ja katsella niitä jotka tanssii.
Ap
[/quote]
Miten orkesterin kuuntelu ja muiden tanssijoiden katselu eroaa ulkopuolisen silmään siitä, että nainen odottaisi tanssiparia?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:10"]Siellä oli aika paljon naisia tanssittettavaksi. Ei tanssilavoilla nykypäivänä ole pakko tanssia ja saahan siellä kuunnella orkesteria ja katsella niitä jotka tanssii.
Ap
[/quote]
Miten orkesterin kuuntelu ja muiden tanssijoiden katselu eroaa ulkopuolisen silmään siitä, että nainen odottaisi tanssiparia?
[/quote]
Yleensä ne jotka haluaa tanssimaan seisoo siellä rivissä...
Trollihan tämä on. Ei kai kukaan nainen ihan nuin retardi ole.
Tai no, valkaisee niistä jotkut persereikänsäkin :X
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:10"]Siellä oli aika paljon naisia tanssittettavaksi. Ei tanssilavoilla nykypäivänä ole pakko tanssia ja saahan siellä kuunnella orkesteria ja katsella niitä jotka tanssii.
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Totta, mutta joku nainen voi pistää silmään taaempaakin, eikä yrittänyt laiteta. Usein jos istuu tanssisalin puolella, niin mies voi uskoa naisen haluavan tanssia vaikkei rivissä seisoisikaan.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:10"]Siellä oli aika paljon naisia tanssittettavaksi. Ei tanssilavoilla nykypäivänä ole pakko tanssia ja saahan siellä kuunnella orkesteria ja katsella niitä jotka tanssii.
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Totta, mutta joku nainen voi pistää silmään taaempaakin, eikä yrittänyt laiteta. Usein jos istuu tanssisalin puolella, niin mies voi uskoa naisen haluavan tanssia vaikkei rivissä seisoisikaan.
[/quote]
No mulla ei ollut etikettiin kuuluvaa mekkoakaan, että en kyllä siltä näyttänyt että tanssimaan olen tullut.
Eikä tämä ole trolli.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:10"]Siellä oli aika paljon naisia tanssittettavaksi. Ei tanssilavoilla nykypäivänä ole pakko tanssia ja saahan siellä kuunnella orkesteria ja katsella niitä jotka tanssii.
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No mulla ei ollut etikettiin kuuluvaa mekkoakaan, että en kyllä siltä näyttänyt että tanssimaan olen tullut.
Eikä tämä ole trolli.
Ap
[/quote]
XD
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:10"]Siellä oli aika paljon naisia tanssittettavaksi. Ei tanssilavoilla nykypäivänä ole pakko tanssia ja saahan siellä kuunnella orkesteria ja katsella niitä jotka tanssii. Ap [/quote] Miten orkesterin kuuntelu ja muiden tanssijoiden katselu eroaa ulkopuolisen silmään siitä, että nainen odottaisi tanssiparia? [/quote] Yleensä ne jotka haluaa tanssimaan seisoo siellä rivissä... [/quote] Totta, mutta joku nainen voi pistää silmään taaempaakin, eikä yrittänyt laiteta. Usein jos istuu tanssisalin puolella, niin mies voi uskoa naisen haluavan tanssia vaikkei rivissä seisoisikaan. [/quote] No mulla ei ollut etikettiin kuuluvaa mekkoakaan, että en kyllä siltä näyttänyt että tanssimaan olen tullut. Eikä tämä ole trolli. Ap
[/quote]
Moni (liian moni) tanssii nykyään suunnilleen urheiluvaatteissa, ikävä kyllä. Ehkä istuit (tietämättäsi?) hakualueella? Ja jos nyt yksi ainoa mies koko iltana kävi hakemassa, niin ei kai se oikeasti voi noin raskasta olla?
Ei se ole raskasta mutta ajattelin vain että miksi tällaista tapahtuu?! Kun ei osoita pienintäkään kiinnostusta kehenkään mieheen niin kuitenkin lähestytään...
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:33"]
Ei se ole raskasta mutta ajattelin vain että miksi tällaista tapahtuu?! Kun ei osoita pienintäkään kiinnostusta kehenkään mieheen niin kuitenkin lähestytään... Ap
[/quote]
Ahaa, eli ap jahtaakin nyt perinteisiä "olit niin kaunis ettei miehet pystyneet vastustamaan sinua" -kommentteja.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:33"]
Ei se ole raskasta mutta ajattelin vain että miksi tällaista tapahtuu?! Kun ei osoita pienintäkään kiinnostusta kehenkään mieheen niin kuitenkin lähestytään... Ap
[/quote]
Ahaa, eli ap jahtaakin nyt perinteisiä "olit niin kaunis ettei miehet pystyneet vastustamaan sinua" -kommentteja.
[/quote]
En todellakaan! En ole kaunis pikemminkin tavallinen ja asian kanssa täysin fine. Olen tyytyväinen itseeni, se riittää!!!
Ap
[/quote]
Sitä tapahtuu siksi, että valtaosa siellä lavalla olevista on tullut tanssimaan. Ja varsinkin jos on itse tullut tanssimaan, ei välttämättä edes ajattele että joku olisi vain katselemassa. Yritä nyt päästä tästä yli.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:33"]
[/quote]
Sitä tapahtuu siksi, että valtaosa siellä lavalla olevista on tullut tanssimaan. Ja varsinkin jos on itse tullut tanssimaan, ei välttämättä edes ajattele että joku olisi vain katselemassa. Yritä nyt päästä tästä yli.
[/quote]
Kuitti. En enää kysele...
Ap
Opettele tanssimaan ja lopeta ruikuttaminen.
Mua on aina kiihottanu seinäruusut eniten!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:38"]
[/quote]
[/quote]
Niin tai mies on saattanut katsoa, että nainen on istunut tuossa jo pitkään eikä kukaan hae, ja ajatellut olla ystävällinen.
[/quote]
Joo, noin minäkin monasti teen, haen niitäkin jotka joutuu olemaan seinäruusuna.