Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä kehottaa tulemaan nopeasti

Vierailija
10.02.2022 |

Siis seksln lomassa töksäyttää, että tulea mahd. nopeasti. Oletan kyseessä olevan se, ettei nauti seksistä, mutta haluaa tyydyttää haluni. Miksi teet näin, kysyn, jos sieltä joku kaltainen löytyy?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire takaisin palstalle.

Vierailija
22/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että se renkutus on pitkäveteistä, jos kestää yli 15 min. Ärsyttää, kun miesystävä oikein keskeyttää orgasminsa, vaikka olisin jo ihan valmis.

En ymmätänyt. Meinaatko että supermiehen pitäisi jatkaa vaan orkkun jälkeen?

Ei pidä jatkaa, koska hän on VALMIS. 

Ei orgasmia voi keskeyttää, viivyttää kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä aina kerro siitä, että olisi huono. Sinun tapauksessa ihan siksi, ettet tiedä/kysynyt häneltä, miksi hän noin sanoo, kertoo kyllä valitettavasti siitä, ettette ole oikein samalla aaltopituudella. Itse olen toivonut tuota kahdessakin tilanteessa:

- on oikeasti kiire, mutta jos nyt vähän sutaisisi, kun mieli tekee. Jos tiedän miehen hidastelevan orgasmiaan, eikä siihen ole aikaa, voisin hoputtaa.

-Toinen tilanne on se, että olen jo saanut (ehkä monestikin), ja haluaisin jo nauttia jälkihekumasta sylikkäin. Siinä kohtaa ärsyttää, jos mies vielä yrittää olla saamatta, ja antaa orkkunsa mennä tarkoituksella ohi pitkittääkseen, huoh. Tää on käyny monesti.

Vierailija
24/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei jaksa nylkytystä kovin kauaa, mitä pikimmin se on ohi sen parempi.

Juuri näin. En pidä penetraatioseksistä, sillä se on vain tylsää jyystämistä, ja huomaan yleensä miettiväni vaan maksamattomia laskuja ja huomisen ruokaostoksia. Siksi toivon miehen tulevan mahdollisimman pian, jotta koko touhu on taas siltä erää ohi.

Vierailija
25/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä vain harva nainen saa orgasmin ja pitkä rynkytys vahingoittaa alapään limakalvoja, jonka seurauksena ne ärtyvät ja pahimmassa tapauksessa tulee joku tulehdus.

Pidäthän ap huolen, että naisesi saa vähintään yhden orgasmin ennen yhdyntäänne?

Vierailija
26/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani yhdyntä tuntuu todella epämukavalta, ja usein jopa sattuu. Mitään fyysistä tai henkistä syytä tähän ei ole löytynyt, mutta sellaista se vaan on, joten toivon kipua tuottavan toiminnan loppuvan aina nopeasti.

Vierailija
27/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa sattumaan ja tuntuu ikävältä. Sopiva aika 1-7 minuuttia.

Vierailija
28/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. En pidä penetraatioseksistä, sillä se on vain tylsää jyystämistä, ja huomaan yleensä miettiväni vaan maksamattomia laskuja ja huomisen ruokaostoksia. Siksi toivon miehen tulevan mahdollisimman pian, jotta koko touhu on taas siltä erää ohi.

Pitäisikö sinun mahdollisesti keskittyä itse asiaan enemmän niin voisi olla parempaa?

Vierailija
29/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun mahdollisesti keskittyä itse asiaan enemmän niin voisi olla parempaa?

Minä keskityn aina täysin seksihetkeen, mutta ei se vielä takaa sitä, että mieskin keskittyisi minuun ja hetkeen. Tai voi keskittyä hetkeen, muttei minuun. 

Vierailija
30/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole itse saamassa, toiselle tyyli ja vauhti vapaa hänen oman nautintonsa maksimoimiseksi. 

Tossa tietysti pitää huolehtia, että nainenkin saa riittävästi ja riittävän usein tai saa pian etsiä seuraavaa muijaa. 

Vierailija
31/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottepa te huonoa seksiä harrastaneet. Kyllä mulla miehen kanssa kestää sessiot vähintään puoli tuntia. Ja molemmat nautitaan.

Siis puoli tuntia yhdyntää, sitähän sä tarkoitat. Hyi mitä nylkytystä, ei taida miehelläs tunto pelata. Muillakin on väh. puolen tunnin sessioita, on vaan monipuolisempia ja nautinnollisempia kuin se nylkytys.

Vierailija
32/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on hyvä ymmärtää, että jotkut naiset saa kohtuu helposti ja jos on jo saanut ennen yhdyntää ja toisen kerran yhdynnässä jne., niin ei tosiaan kaipaa mitään puolen tunnin jyystöä. Se menisi ihan kidutuksen puolelle, jos on herkät paikat. Varmaan tulis jo joku kestokramppi lantionpohjaan. Vihaan sitä keskustelua, missä ihannoidaan pitkäkestoista yhdyntää. Se 5min on tosi hyvä. Esileikki, jos alkaa jostain vaatteet päällä hipeltelystä laskemaan, saattaa joskus kestää ja olla kivaakin, muttei sekään ole pakollista aina.

Vierailija
33/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän siihen jaksa keskittyä paria minuuttia pidempää, on kauhean tylsää se pelkkä jyystö. Asentoja olen kokeillut kaiken laidasta laitaan, ei vaan sykäytä se jyystö.

Vierailija
34/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että se renkutus on pitkäveteistä, jos kestää yli 15 min. Ärsyttää, kun miesystävä oikein keskeyttää orgasminsa, vaikka olisin jo ihan valmis.

Haha, sen sijaan melkein kaikki miehet olettaa, että naisen orgasmin jälkeen kyllä voi jatkaa. Eivät monet ymmärrä yhtään ottaa taukoa. Ja eiks oo jännä, et miehen orgasmin jälkeen loppuu usein kokonaan, mutta naisen orgasmin jälkeen harvemmin. Eli ei miesten oleteta olevan tuollaisia supermiehiä, mutta naisten kyllä oletetaan olevan sellaisia supernaisia.

Vierailija
35/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottepa te huonoa seksiä harrastaneet. Kyllä mulla miehen kanssa kestää sessiot vähintään puoli tuntia. Ja molemmat nautitaan.

Taidat olla melko löysä.

Vierailija
36/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa 25:n jälkeen naiset valittivat liian pitkää "hinkkaamistä"? Miksi?

Meillä miehen kanssa sovitaan, milloin otetaan nopeat, milloin vain hitaasti hipsutellen.

Vierailija
37/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kuivempia kausia enkä halua, että limakalvot hiertyy rikki. Toiseksi useammasta vatsan alueen leikkauksesta on jäänyt arpikudosta, kiinnikkeitä yms. ja välillä on päiviä, jolloin ei vain löydy yhtäkään asentoa, jossa ei tuntuisi epämukavalta.

Vierailija
38/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on kuivempia kausia enkä halua, että limakalvot hiertyy rikki. Toiseksi useammasta vatsan alueen leikkauksesta on jäänyt arpikudosta, kiinnikkeitä yms. ja välillä on päiviä, jolloin ei vain löydy yhtäkään asentoa, jossa ei tuntuisi epämukavalta.

Liukuvoide. Leikkauksien seurauksille ei tosin siitäkään tietenkään aina ole apua.

Vierailija
39/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on herkkä alapää ja historiaq kipuongelmien kanssa. Jos mies ei tule noin minuutissa sen jälkeen kun olen itse tullut, alkaa sattua. Kiihottuminen ja lähestyvä orgasmi kirjaimellisesti blokkaa kaikenlaiset hankaavat ja kiristävät tuntemukset, ja orgasmin jälkimaininkien laannuttua kaikki nämä aistimukset lämähtävät naamalle.

Miehet eivät todellakaan ole ainoita, joilla orgasmi muuttaa sen miltä sukupuolielinten koskettelu tuntuu. Naiset pelkäävät ihan liikaa kertoa, kuinka helposti alapään koskettelu voikin tuntua huonolta. Yhteiskuntamme tekee erityisesti nuorille naisille selväksi että nainen joka ei ole jatkuvasti himokas ja "helppokäyttöinen" on ongelmajätettä.

Vierailija
40/79 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, sen sijaan melkein kaikki miehet olettaa, että naisen orgasmin jälkeen kyllä voi jatkaa. Eivät monet ymmärrä yhtään ottaa taukoa. Ja eiks oo jännä, et miehen orgasmin jälkeen loppuu usein kokonaan, mutta naisen orgasmin jälkeen harvemmin. Eli ei miesten oleteta olevan tuollaisia supermiehiä, mutta naisten kyllä oletetaan olevan sellaisia supernaisia.

Mulla oli mies, joka tarjoili mulle usein monta orgasmia per kerta ja nautiskeli ne kanssani. Seuraava sitten olikin itseensä keskittynyt geneerinen panija, jolle oli ihan sama, tulenko vai en. Sain toki tulla, jos pystyin. Ei sitä kauhean kauaa jaksanut. Joskus ehdotin, että se meidän seksisessio voisi jatkua sen kymmenen minuutin (esileikki + pano, päätös miehen laukeamiseen) jälkeenkin. Hän vaan totesi mun taas lukeneen jotain hömppäkirjoja. En viitsinyt mainita eksästä ja sen paremmista taidoista ja isommasta vehkeestä.