Missä vaiheessa miesten (epätoivottu) huomio loppuu?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se varmaan kaikki ei ole enää uutta ja ei ole enää niiin utelias. Yleensä siinä missä naiset rupsahtaaa iän myötä niin monien miesten karsima vain kasvaaa.
Se missä nuoria miehiä kyykytettiiin niiin voi olla että kostautuu sukupuolten välilllä myöhemmällä iällä.
Niin kauan kuin nainen pysyy vetävän (ja vedettävän) näköisenä, se ei lopu.
Ikä ei automaattisesti pelasta, olen itse katsellut 50-60-vuotiaitakin, jotka ovat olleet tiukassa kunnossa ja huolellisesti laittautuneita.
Neljänkympin jälkeen ne yksinkertaisemmatkin ovat alkaneet kohdella kuin ihmistä eivätkä kuin lihanpalaa.
Vierailija kirjoitti:
Neljänkympin jälkeen ne yksinkertaisemmatkin ovat alkaneet kohdella kuin ihmistä eivätkä kuin lihanpalaa.
Heti samana päivänä kun täyttää 40?
Lihominen missä iässä tahansa sen pysäyttää. Muuten ehkä 50-60 vuotiaana. Nelikymppiset ovat vielä todella kuumia, jos vartalo kunnossa.
Nelikymppisenä saattaa helpottuneena havahtua siihen, että miehet katsovatkin ensin nuorempia. Se on hauskaa.
Riippuu naisesta. Joillain se ei meinaa loppua koskaan, ja jotkut naiset on sellaisia ettei miehet ole niistä ikinä kiinnostuneet.
Jos nyt joku lukema olisi pakko heittää, niin olettaisin että tyypillisesti miehet alkavat menettää kiinnostuksensa kun naisella tulee 40 lasiin. Mutta ei siis päde läheskään kaikkiin naisiin
Vierailija kirjoitti:
Omakohtaisesta kokemuksesta suosittelen lihomista.
Olen syönyt tällä viikolla jo 4 munkkia.
Ap
Ei välttämättä milloinkaan, jos vaikutat kiltiltä ja sosiaaliselta ihmiseltä.
Silloin kun ei viitsi tälläytyä. Iällä ei näyttäisi olevan muuta merkitystä kuin että ikääntymisen myötä kohteliaisuus lisääntyy nuorempien miesten suunnalta ja epäkohteliaisuus vanhempien miesten.
Vituttaa saata nasti kun välillä jotkut papat lähestyy. No saavat sylkäisyn naamalle. En voi sietää sellaista käytöstä yhtään! Ilmeisesti ainakin todella nuoren näköisiä lähentelevät helposti.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa saata nasti kun välillä jotkut papat lähestyy. No saavat sylkäisyn naamalle. En voi sietää sellaista käytöstä yhtään! Ilmeisesti ainakin todella nuoren näköisiä lähentelevät helposti.
N25
Älä huoli. Olet jo kohta ohi siitä.
Lihominen ja tatuoinnit ja tupakointi ovat paras konsti päästä miesten huomiosta eroon.
Omakohtaisesta kokemuksesta suosittelen lihomista.