Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Metrossa vastapäätäni istui tänään unelmieni mies

Vierailija
10.02.2022 |

Joo, tietenkin vain ulkoisesti sellainen, kun en hänestä mitään muuta tiedä.

Mutta voi hitto, miten komea. Oli reilusti yli kolmekymppinen. Kasvoista just sellainen, että olisin halunnut pussailla sen kanssa. Käsifetisistinä katsoin hänen käsiään ja voi helkutti miten nekin olivat juuri sellaiset isot, karhean miehiset, jotka saavat minut hulluksi.

Hän vaikutti hyvin sisäänpäin kääntyneeltä, mutta siirsi kuitenkin takinreunaansa, kun joku oli tulossa viereen istumaan.

Tuo mies jäi mieleeni ja harmittelen, miksi on niin vaikeaa tehdä aloite, kun joku mies näyttää kiinnostavalta. Mitä sitä edes sanoisi? Ja ympärillä on aina muita ihmisiä, niin vielä vaikeampaa.

Huoh...😔

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uudelleen tapaatte metrossa niin aika sattuma on ja kohtalo silloin. Teijän olis pitäny ehtiä vaihtaa muutama sana ja pyytää yhteystiedot metromatkan aikana, samalla teille molemmille pitää tulla fiilis että ootte tekemisissä normaalin ihmisen kanssa.

Vanha kunnon etsintäkuulutus?

Vierailija
62/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh! Eihän mitään tarvitse sanoa. Menee vaan ja ottaa melan suuhun ja hetken päästä nielee lastin.

Mitä ihmeen juntteja täällä taas on? Mela, lasti ja metrossa? Oletko syntymäidiootti vai katuoja-isäsi kasvattama?

Se on tuon teinin käsitys romantiikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vitsi olisin halunnut nähdä hänen kädet. Miehen seksikkyys on käsissä.

Ne oli oikein työmiehen kädet 🤤😍

Ap

Putkonen?

Vierailija
64/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ovat komeita..

Vierailija
65/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

:-D

Vierailija
66/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko intiaanin näköinen, pitkä tumma tukka ja huivi päässä. Sorry, hän on mun mieheni!

Vierailija
67/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko intiaanin näköinen, pitkä tumma tukka ja huivi päässä. Sorry, hän on mun mieheni!

Tumma kyllä oli, mutta ihan lyhythiuksinen, vaikka hiukset olikin osittain hupun alla, kun oli huppu päässä 😀

Ap

Vierailija
68/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaathan kertomaan, jos/kun näet komistuksen uudestaan?

Toki, jos vaan löydän silloin tämän ketjun. Pahoin kyllä pelkään, etten tule komistusta enää näkemään. Oli jotenkin niin ihanan "burgeri",sellainen jotenkin hermostunut siinä puhelinta selaillessaan. 😍 Miksihän aina ihastun vähän erikoisiin miehiin🧐

Ap

Vierailija
69/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uudelleen tapaatte metrossa niin aika sattuma on ja kohtalo silloin. Teijän olis pitäny ehtiä vaihtaa muutama sana ja pyytää yhteystiedot metromatkan aikana, samalla teille molemmille pitää tulla fiilis että ootte tekemisissä normaalin ihmisen kanssa.

Mihin mä sellaisen etsintäkuulutuksen tekisin,että se tavoittaisi hänet? En ole missään somessa, paitsi tietty täällä vauvalla. Tuskin se mies edes huomasi minua! Ainakaan katseet ei kohdanneet. Aina kun katsoin häntä niin hänen katseensa oli puhelimessa tai katsoi minun yli kuolleella katseella 😁

Ap

Vierailija
70/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan joku persaukinen koska liikkui julkisella.

Vierailija
71/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli varmaan joku persaukinen koska liikkui julkisella.

Mitä sitten, jos olikin?

Ap

Vierailija
72/77 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen nainen tuo ap ja ihan selkeesti narsisti.

Vierailija
73/77 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi. Älä ap välitä noista ikävistä viesteistä, kateellisten panettelua.

Tallennathan tän viestiketjun puhelimesi näyttöön, niin pysyy tallessa.

Odottelen jatkoa, mulla vahva tuntuma, että sitä tulee. Ehkä silloin, kun vähiten odotat.

Tsemppiä💕

Vierailija
74/77 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö kaikki naiset vihaakkaan miehiä? Ilmeisesti vain rumia sitten

Vierailija
75/77 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kerran silleen, että aamulla pyöräillessäni töihin kiinnitin huomiota yhteen mieheen ja hänen pyöräänsä, kun hän ohitti minut. Ihan tavallinen tilanne, mies ja pyörä, mutta jotenkin vaan pistin sen merkille.

Iltapäivällä tullessani kotiin se sama mies oli yhtä aikaa minun kanssani liikennevaloissa! Jostain syystä vaihdettiin muutama sana ja hänkin muisti minut aamulta! :)

Vierailija
76/77 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kerran bussissa unelmieni naisen. Sormukset vasemmassa nimettömässä kertoivat, että hän olikin jonkun toisen unelma.

Vierailija
77/77 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiettyyn aikaan kuukaudesta miehet näyttää komeilta.

Siis tää on niin totta. Muinoin entisessä työpaikassa joskus hissiin osui naapurin firman ihan mukava, tavallinen mies. Eräänä päivänä hän sattui näyttämään todella vetävän näköiseltä. Ihmettelin sitä itsekseni, koska en ollut aiemmin tehnyt sellaista havaintoa. Meni pari päivää ja taas nähtiin hississä, vetovoima oli mystisesti hävinnyt. Tämä toistui pari kertaa, ennen kuin tajusin katsoa kuukautiskiertoani 😁