Vieläkö 35-vuotias mies voi löytää kunnollisen naisen?
Sain inspiraation toisesta ketjusta, joten koetetaan toisin päin.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4504148/ketju/vielako_30_vuotias_nainen_voi_loytaa_kunnollisen_miehen
Olen yli 180-senttinen 35-vuotias sinkkumies. Opiskelut korkeakoulussa suoritettu hyvän aikaa sitten, teen töitä ja toinenkin ammatti on opiskeltuna. Olen harteikas, urheilullinen, V-mallin vartalo erottuvilla lihaksilla. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset harmaat hiukset ohimoille ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa ajaa partaani joka päivä. Omat hiukset päässä, siilimalliset lyhyet. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani elokuvien ja kirjojen parissa ja kuntosalilla treenaten. Olen kiinnostunut ravitsemustieteestä ja terveellisistä elintavoista.
Mieluiten löytäisin jonkinlaisen koulun käyneen naisen. Naisen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja hoikkuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos nainen on mieleltään terve ja nauttisi jonkinlaisesta liikunnasta säännöllisesti niin olisin jo varmasti täysin myyty.
Voiko tuollaista naista löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:51"]
Samat ominaisuudet naisella, niin johan olisi ottajaa jonoksi asti, mutta miehessä pitää olla sitä kuuluisaa särmää tai edes paksu lompakko.
[/quote]
Eli miten sitä särmää saadaan?