Vieläkö 35-vuotias mies voi löytää kunnollisen naisen?
Sain inspiraation toisesta ketjusta, joten koetetaan toisin päin.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4504148/ketju/vielako_30_vuotias_nainen_voi_loytaa_kunnollisen_miehen
Olen yli 180-senttinen 35-vuotias sinkkumies. Opiskelut korkeakoulussa suoritettu hyvän aikaa sitten, teen töitä ja toinenkin ammatti on opiskeltuna. Olen harteikas, urheilullinen, V-mallin vartalo erottuvilla lihaksilla. Naama ihan ok, mutta ensimmäiset harmaat hiukset ohimoille ovat kyllä jo ilmestyneet. En myöskään jaksa ajaa partaani joka päivä. Omat hiukset päässä, siilimalliset lyhyet. En ole tyhmä kuin töpseli. Seuraan kulttuuria, politiikkaa, yhteiskunnallisia asioita. Eniten vietän aikaani elokuvien ja kirjojen parissa ja kuntosalilla treenaten. Olen kiinnostunut ravitsemustieteestä ja terveellisistä elintavoista.
Mieluiten löytäisin jonkinlaisen koulun käyneen naisen. Naisen pitää olla ulkoiselta olemukseltaan siisti, mieluiten tupakoimaton ja hoikkuus, varsinkin urheilullisuus ehdotonta plussaa! Vielä jos nainen on mieleltään terve ja nauttisi jonkinlaisesta liikunnasta säännöllisesti niin olisin jo varmasti täysin myyty.
Voiko tuollaista naista löytää? Onko kaikki hyvät jo varattuja? Onko minulla liian tiukat kriteerit?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:51"]
Samat ominaisuudet naisella, niin johan olisi ottajaa jonoksi asti, mutta miehessä pitää olla sitä kuuluisaa särmää tai edes paksu lompakko.
[/quote]
Eli miten sitä särmää saadaan?
[/quote]
Esim. tekemällä julkisuutta saava henkirikos.
Voi voi, tämä mummo tuntee monta 50-vuotiaana rakkautensa kohteen löytäneen! Kyllä se siitä. Vaikutat viehättävältä puolisoehdokkaalta!
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 05:18"]
Mitä tarkoittaa tuo jonkinlainen koulu. Suomessa on oppivelvollisuus joten kaikilla on takanaan jonkinlaisia kouluja. Itse tapasin mieheni kun hän oli 36 ja minä 27. Muuten tuntuu tuo naisen etsimisesi aika pinnalliselta; siisti, urheilullinen,kouluja käynyt. Tämä on kuin työpaikkailmoitus.
[/quote]
Sehän se onkin. Siisti=osaa siivota, urheilullinen=kauppakassit liikahtaa, kouluja käynyt=emäntäkoulu :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:51"]
Ei kenelläkään yli kolmekymppisellä ole enää mitkään loistavat saumat löytää kumppania, jos haluaa että kumppanilla ei ole lapsia ja hän on muutenkin "saalis". Sellaiset viedään jo päälle parikymppisinä, hyvät tyypit löytävät toisensa.
[/quote]
ja jotkut niistä on toisella kierroksella tossa iässä. Lasten kanssa ei oo niin helppo sit kumppania löytää. Tarkoitus ei ole lällättää...mutta ei ole niin yksioikoista.
ihan hyvin voit löytää. Ole utelias. Ei kande tuijottaa omaa napaa...keskity nyt tuijottelemaan toiseen napaan.
monilla menee se 20-30 v. Opiskeluun. Ja sit siitä menee työnhakuun ja ehkä paikkakunnan valintaan. Ja sit alkaa olla kypsä vakavaan parisuhteeseen...tai niin voi käydä. Oot hyvässä iässä. Alat itse olla valmis sitoutumaan. Se kai se on olennaista.
Harva koulutettu nainen on 20 vuotias neitsyt.
Uskonnollisista piireistä löydät helposti. Siellä naiset on kunnollisia ja naisia on enemmän kuin miehiä, paljon sinkkuja. Mikä tahansa seurakunta käy paikaksi etsiä. Jos et itse ole kovin uskonnollinen niin ev. lut., vapaakirkko ehkä parhaimmat paikat etsiä, niin ei ole liian tiukat ulkoiset vaatimukset sen uskonnollisuuden suhteen. ;)
Myös jonkun harrastuksen parista voi löytyä, siis naisvaltaisen harrastuksen.
Baarista ei enää tuon ikäiselle niin helposti löydy paria!! Ei ainakaan sun kriteerein.
En käsitä että joku etsii vaan 'naista'. Pitäis olla siisti, urheilullinen ja kouluja käynyt... Itse naisena en kyllä ikinä ottaisi miestä noilla spekseillä! Tai siis nuohan ei ole speksejä ollenkaan, 90 prosenttia naisista täyttää ne. Eli jos ottaa kaksi yksilöä noilla spekseillä voi saada tylsämielisen fitness-hirmun, joka ei muuta ajattele kuin ruokavaliotaan, tai toisaalta hauskan, älykkään ja kunnianhimoisen yrittäjän, jolla on mielenkiintoinen elämä. Eli ihan mitä hyvänsä.
Itse etsin miestä sillä perusteella miten hauskaa mulla sen seurassa on.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:43"]
En käsitä että joku etsii vaan 'naista'. Pitäis olla siisti, urheilullinen ja kouluja käynyt... Itse naisena en kyllä ikinä ottaisi miestä noilla spekseillä! Tai siis nuohan ei ole speksejä ollenkaan, 90 prosenttia naisista täyttää ne. Eli jos ottaa kaksi yksilöä noilla spekseillä voi saada tylsämielisen fitness-hirmun, joka ei muuta ajattele kuin ruokavaliotaan, tai toisaalta hauskan, älykkään ja kunnianhimoisen yrittäjän, jolla on mielenkiintoinen elämä. Eli ihan mitä hyvänsä.
[/quote]
Kunhan pitää varansa, ettei se heppu ole naimisissa sen firmansa kanssa.
[/quote]
Joo, kriteerien pakonomainen listaus on kyllä pahinta oman oksansa sahaamista. Jäädään kiinni johonkin epäoleellisiin, yleensä pinnallisiin/ulkoisiin seikkoihin, koska ne on jossain vaiheessa sille ihannekumppanille vaatimuksiksi asetettu.
Vaikka en tässä pelissä ole mukana, enkä ole koskaan ollutkaan niin kyllä ne ovat ihan toiset jutut jotka merkkaavat. Ne pienet hienot hetket ovat olleet täysin riippumattomia vastapuolen osuvuudesta johonkin listaukseen. Ihminen joka saa minut hymyilemään, tekee aamuista heräämisen arvoisia ja antaa olemassaolollaan voimaa jatkaa eteenpäin on se jota kannattaa tavoitella.
Mitä tarkoittaa tuo jonkinlainen koulu. Suomessa on oppivelvollisuus joten kaikilla on takanaan jonkinlaisia kouluja. Itse tapasin mieheni kun hän oli 36 ja minä 27. Muuten tuntuu tuo naisen etsimisesi aika pinnalliselta; siisti, urheilullinen,kouluja käynyt. Tämä on kuin työpaikkailmoitus.
[/quote]
Ja kun nainen odottaa mieheltä siisteyttä, urheilullisuutta sekä koulusivistystä niin ei ollakaan enää kovin pinnallisia ?
Eipä silti, nämä kaksoisstandardit tuskin ketään yllättävät.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 10:23"]
[/quote]
Ja kun nainen odottaa mieheltä siisteyttä, urheilullisuutta sekä koulusivistystä niin ei ollakaan enää kovin pinnallisia ?
Eipä silti, nämä kaksoisstandardit tuskin ketään yllättävät.
[/quote]
Ihan yhtä pinnalliselta kuulostaisi sama lista naisen suusta. Eihän tuossa ole mitään persoonallisuutta? Ollaanko hakemassa listaa ominaisuuksia, vai ihmistä, jonka kanssa on hyvä olla? Ei tuosta saa oikein mitään selvää, minkätyyppistä ihmistä ap on hakemassa ulkoisten seikkojen lisäksi. Ja ap:sta itsestään tulee aika kuivakan suorittajan oloinen mielikuva ihan vaan tuon litanian perusteella.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:16"]
[/quote]
Joo, kriteerien pakonomainen listaus on kyllä pahinta oman oksansa sahaamista. Jäädään kiinni johonkin epäoleellisiin, yleensä pinnallisiin/ulkoisiin seikkoihin, koska ne on jossain vaiheessa sille ihannekumppanille vaatimuksiksi asetettu.
Vaikka en tässä pelissä ole mukana, enkä ole koskaan ollutkaan niin kyllä ne ovat ihan toiset jutut jotka merkkaavat. Ne pienet hienot hetket ovat olleet täysin riippumattomia vastapuolen osuvuudesta johonkin listaukseen. Ihminen joka saa minut hymyilemään, tekee aamuista heräämisen arvoisia ja antaa olemassaolollaan voimaa jatkaa eteenpäin on se jota kannattaa tavoitella.
[/quote]
Näinhän sen pitäisi olla, mutta monellako on.
m41
Jooh eli juuh, taas on jotkut jeesustelijat heti saivartelemassa että ihmisen joka on nähnyt paljon vaivaa itsensä kehittämiseen ja alkaa vähitellen keräämään hedelmiä tuosta työstä pitäis ottaa vaikka joku läski puliakka kun "ihmisiähän ne molemmat on hei!".
Tasoerot on totta ja kannattaa vaan oppia hyväksymään asia. Toiset on vaan parempia.
Listaukset on älyttömiä ja niistä puuttuu usein jotain olennaista. Esim paperilla aivan loistava yksilö voi olla huolestuttavan ylipainoinen, jolloin seksielämä eliminoituisi heti alussa. Tai jos ylipäätään seksuaalisuudet eivät kohtaa, mitä on todella vaikea paperilla arvioida.
Mielestäni kriteeri 'siisti' tarkoittaa naisilla ja miehillä hieman eri asioita. Harva nainen on niin epäsiisti mitä epäsiisti mies voi olla, ja tällä tarkoitan siis henk.koht. hygieniaa ja pukeutumista, päivittäin näen resupekka miehiä, jotka haiskahtavat ohi kulkiessa, mutta vastaavanlaisesti pukeutunut ( esim.pieruverkkarit, rikkinäinen pusero, tukka sekaisin) ja pahanhajuinen nainen on melkoinen harvinaisuus.
Naisten kohdalla rima on korkeammalla sen siisteyden suhteen, esim. meikki, juurikasvu ( eli jotain on kuitenkin sen ulkonäön eteen tehty) ratkaisee ja haiseva nainen on automaattisesti hieman vastenmielisempi kuin esim.hielle/kaljalle/kuselle haiseva mies. Naisen epäsiisteys yhdistetään helpommin mt-ongelmiin kun taas miestä ymmärretään ja kehotetaan käymään suihkussa ja vaihtamaan puhdasta ylle.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 21:00"]
Usko pois, ei ole sen väärtti että uhraisit ainoan elämäsi sellaiselle asialle kuin "parisuhde". Jokseenkin samat speksit omaavana miehenä olen munannut asiani peruuttamattomasti, huomatakseni vain että ns keskiluokkainen perhe-elämä omakotihelvetissä kokoomusakkojen keskuudessa on suoraan sanottuna perseestä.
[/quote]
Tuossa et kuvaile parisuhdetta. Siihen ei missään muodossa oletusarvoisesti kuulu lapsia, velkaa eikä omakotitaloa.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 11:02"]
Jooh eli juuh, taas on jotkut jeesustelijat heti saivartelemassa että ihmisen joka on nähnyt paljon vaivaa itsensä kehittämiseen ja alkaa vähitellen keräämään hedelmiä tuosta työstä pitäis ottaa vaikka joku läski puliakka kun "ihmisiähän ne molemmat on hei!".
Tasoerot on totta ja kannattaa vaan oppia hyväksymään asia. Toiset on vaan parempia.
[/quote]
Eli tason lasku johtuu sinusta poikkeuksetta lihavuudesta... En kyllä näe miten urheilullisuus voisi kenenkään tasoa myöskään nostaa? Ei minua ainakaan kiinnostaisi joku salilla notkuva mies joka ihailee lihaksiaan. Kunhan on terve eikä sairaalloisesti yli- tai alipainoinen, ja aikaa löytyy muullekin kuin omalle peilikuvalleen.
kyllä naisia aina löytää, jos on mukava ja puhelias. hiljaiset hissukat, jotka vaan oleskelevat kotona, eivät tietenkään kohtaa naisia juuri missään. oma vika jossei naista sitten löydy.