Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

häpeä ja ahdistus

Vierailija
21.06.2015 |

Aivan hirveä häpeä ja ahdistus päällä. Murehdin kokoajan. En tiedä mitä tehdä. Tänäänkin koko päivä mennyt sängyssä murehtien. Käyn avohoidossa kyllä mutten koe saavani riittävää apua. Murehdin usein sellaisia asioita mihin ei kukaan tai itse voi vaikuttaa juuri nyt. Ja kun asia jää ratkeamatta se painaa. Tiedän kyllä että ongelmani ovat pieniä maailmanmittakaavassa, mutta en saa rauhaa. Onnen eteen täytyy tehdä töitä, mutta kun ei ole niitä voimia alkaa tehdä sitä työtä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis olet tehnyt sen eteen että helpottaisit oloasi?

Vierailija
2/5 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään oikeen kun ei pysty. Mutta koitan meditoida, syödä ja huolehtia itsestäni. Liikkua en juuri nyt jaksa. Ihmiset ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ahdistun helposti. Kunpa oppisi, ettei tätä ainutkertaista elämää ottaisi niin pirun vakavasti. Osaisipa asettaa ongelmat oikeisiin mittasuhteisiin.

Vierailija
4/5 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohditko sudanin ruokapulaa ja semmosia asioita?

Vierailija
5/5 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein luulen että sillä liialla pohdinnalla pääsen jonnekkin. Todellisuudessa menen vain syvemmille vesille. Suunnittelen asioita aivan liikaa etukäteen vaikka se on turhaa. Luulen että olen väärissä asioissa perfektionisti. Enkä osaa lopettaa ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi